Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
Hulp! mijn vriending heeft wat spullen gekocht op internet. Vooruitbetaald maar het pakketje is nooit ontvangen. Volgens het bedrijf is het wel opgestuurd en is het een probleem van TPG Is het niet zo dat het bedrijf verantwoordelijk blijft en/of op zn minst een verzendbewijs moet hebben??? Wat kan ik hieraan doen
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
Op vrijdag 4 november 2005 13:08 schreef papierclipje het volgende: Is het niet zo dat het bedrijf verantwoordelijk blijft en/of op zn minst een verzendbewijs moet hebben???
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD "Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
[quote]Artikel 11 Indien bij een consumentenkoop de zaak bij de koper wordt bezorgd door de verkoper of een door deze aangewezen vervoerder, is de zaak pas voor risico van de koper van de bezorging af, zelfs al was zij reeds eerder afgeleverd in de zin van artikel 9. [/quote Burgelijk wetboek boek 7
Omdat de verkoper heeft gekozen voor de vervoerder is het een zaak tussen de vervoerder en de verkoper. Het risico ligt volledig bij de verkoper, ik zou me dus niet laten afschepen met "ga maar naar TPG", al zou er wel een verzendbewijs getoond worden (en het inderdaad een TPG probleem is)