Had het topic al eens gezienquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:03 schreef melismay het volgende:
Ow trouwens, kijk eens wat ik vond: K.T. Tunstall - Eye To The Telescope
Selfcentred is van mij he!?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
wat voor plannen?
ik ben zo selfcentered bezig geweest dat ik helemaal niet weet wat jij allemaal gaat doen.![]()
Ik heb er zo nu en dan ook last van hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Selfcentred is van mij he!?Nee misschien met L. naar de film, maar dat ligt er ook nog aan hoe moe we zijn
En ja ik zat zelf ook al te denken over dat concert, maar even kijken wat de kaartjes kosten?
Dat mag helemaal niet ik heb daar t alleen recht opquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb er zo nu en dan ook last van hoor.
welke film of staat dat ook nog niet vast?
Goed plan om eerst dat te checken
Zeer hard onderhandeld van hem, maar even boodschappen doen trek je nog wel toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:47 schreef Twisted_fok het volgende:
haha, leuk
Mn pa is echt een diehard onderhandelaar. als ik straks nog wat boodschappen doe, betaald hij de cabaretvoorstelling
mits er nog kaarten zijn natuurlijk.
Bij mij duurde het ook weer veel te lang voordat ik uit m'n nest kwam gekropen. Was vannacht wel weer heftig in KaldenKirchen. Duitse meisjes mogen er best wel wezen.quote:
Ik vind ze er toch iets fijner uit zien dan hier in Venlo. Zal wel aan dit dorp liggen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:19 schreef GF het volgende:
Valt vaak wel mee met die Duitse meiden vind ik
quote:Nederlandse zijn toch vaak net wat leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |