Ach, je bent in ieder geval geen eeuwige vrijgezel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
zelfs dat kan ik niet.
Maar ik zit ook vooral tussen de ex hbo-ers, die hebben toch een wat andere instelling als mensen die direct van het vwo afkomen.
Daar heb je gelijk in. Maar ik neem aan dat jij niet de meest stomme bent die er in Leiden rondloopt, dus wie weet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar vaak zijn er dan dertig aanvragen voor 1 plek. Maar je moet ook geluk hebben en dan ebdoel ik voornamelijk dat jouw departement aan de beurt is binnen je faculteit en dat jouw afstudeerrichting weer bnnen het departement aan de beurt is.
Dat is waar, bij één studie heb ik er ook wel goede hoop op.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar ik neem aan dat jij niet de meest stomme bent die er in Leiden rondloopt, dus wie weet.
Als ik oud genoeg word is dat nog haalbaar hoor,quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, je bent in ieder geval geen eeuwige vrijgezel.![]()
O, ik dacht dat jij er al de nodige relaties op had zitten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ik oud genoeg word is dat nog haalbaar hoor,.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O, ik dacht dat jij er al de nodige relaties op had zitten.![]()
Wat een vaag antwoord zeg. Ik wil aantallen horen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:06 schreef Frezer het volgende:
[..]de nodige nog wel, nee ik ga voor kwaliteit ipv kwantiteit.
![]()
Maar ik ben toch wel eeuwig vrijgezel als ik 126 jaar oud word (en mijn huidige status niet verandert)
Laat ik het er op houden dat ik geen notoire vrouwen-verslinder ben,quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat een vaag antwoord zeg. Ik wil aantallen horen.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Laat ik het er op houden dat ik geen notoire vrouwen-verslinder ben,.
Ik groet u, mijn waerde Plato.![]()
Nee hoor.. ben alleen erg moe.. heb naar "kingdom of heaven" gekeken.. en die duurt zo lang....quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kwa gedrag voldoe ik in elk geval niet aan de stereotype student.
Het duizeld een beetje?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:27 schreef melismay het volgende:
Ik ben me net echt kapot geschrokken, werd hier bij de oversteekplaats een meisje aangereden door een auto, hij gaf haar geen voorrangMan... wat een klap
Volgens mij ging t uiteindelijk wel goed met dat meisje, maar schrok er wel even vanquote:
Dat is ook schrikkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Volgens mij ging t uiteindelijk wel goed met dat meisje, maar schrok er wel even van
Goedemorgen
wat voor plannen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:02 schreef melismay het volgende:
Dan wil ik eigenlijk ook wel mee, ook goed voor mijn humeur![]()
Ow nee, ik had al plannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |