Kom nog eens eventjes onlinequote:
Ik zou de motor kunnen gaan poetsen... dan blklinkt straks alles weer mooi.. maar aan de andere kant het duurt nog ff voordat ik er alleen op kan..quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:59 schreef Frezer het volgende:
Niet echt, ik moet het nodige lassen aan 2 auto's, en verder moet ik nog het één en ander doen voor een project.
Wat is Dolcis?![]()
Geloof me, als je niet begind te wennen aan vroeg op staan ben je over een week echt dood als het wel moet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet gewoon in t ritme komen en dat werkt niet als ik de hele dag niks te doen heb
Daarom hou ik ook zo veel van jequote:Op vrijdag 4 november 2005 20:02 schreef Twisted_fok het volgende:
argh, en dan luister ik ook nog naar je
Dat zal dan maar even moeten, ik heb t al wel vaker zo gedaan, dus doe ik het deze keer ook weer zoquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Geloof me, als je niet begind te wennen aan vroeg op staan ben je over een week echt dood als het wel moet.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het is 20.00 uur ..zuipschuit...![]()
Ik zit nu ook aan een glas rode wijn..![]()
ik was dat ook niet gewend toen ik eindelijk weer met mn studie kon beginnen en ik leef nog steedsquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Geloof me, als je niet begind te wennen aan vroeg op staan ben je over een week echt dood als het wel moet.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik zou de motor kunnen gaan poetsen... dan blklinkt straks alles weer mooi.. maar aan de andere kant het duurt nog ff voordat ik er alleen op kan..
Dolcis?...... ik durf het bijna niet te zeggen....een schoenenzaak![]()
Studenten tijd is nu niet bepaald vroeg,quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ik was dat ook niet gewend toen ik eindelijk weer met mn studie kon beginnen en ik leef nog steeds
Went vanzelf
ja hoor, gooi ze allemaal maar over 1 boeg. studenten zijn allemaal lui en ze hoeven bijna nooit naar school, laat staan vroeg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Studenten tijd is nu niet bepaald vroeg,. Maar suc6 met vroeg op staan straks Melis!
Die motor heb ik overgenomen van mn neef..Een Kawasaki Vulcan 800// zwart met chroomquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:08 schreef Frezer het volgende:
[..]je hebt al wel een motor, maar je rijbewijs nog niet? Dat lijkt me wel frustrerend, heb je een idee hoe lang nog?
En ik had het al begrepen,. Dat wordt paar 736
.
Dankje, gaat helemaal goed komenquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Studenten tijd is nu niet bepaald vroeg,. Maar suc6 met vroeg op staan straks Melis!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ja hoor, gooi ze allemaal maar over 1 boeg. studenten zijn allemaal lui en ze hoeven bijna nooit naar school, laat staan vroeg.
Ben jij niet eerder een uitzondering op de regel...?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:17 schreef Frezer het volgende:
[..]. Nou ja ik ga van mezelf uit. Student, niet lui, en moest voor elke stage een stuk vroeger op dan voor z'n studie
Das een chopper-achtig model? Lastig, om te moeten wachten als je 'em al hebt staanquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Die motor heb ik overgenomen van mn neef..Een Kawasaki Vulcan 800// zwart met chroom![]()
Hij heeft een zwaardere gekocht...ik dacht een 1600..
En nee ik heb geen idee hoe lang nog...
Wou je beweren dat ik lui was dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ben jij niet eerder een uitzondering op de regel...?
In welk opzicht? De meesten zullen in elk geval stukken minder op school zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ben jij niet eerder een uitzondering op de regel...?
Ja das een chopperquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das een chopper-achtig model? Lastig, om te moeten wachten als je 'em al hebt staan.
, 1600, das niet bepaald licht!
Appelthee!
Dat scheelt wel veel ja, die extra activiteiten. Ik houd me alleen met de studie bezig, anders ben ik met mijn 40ste nog niet klaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wou je beweren dat ik lui was dan?
Nou ja, het wisselt gewoon. Soms ben ik ook weken achtereen om 7 uur op, en andere dagen/weken slaap ik uit tot 9 uur ofzo.
En verder wat betreft studie ben ik inderdaad niet zo extreem druk, het is meer de dingen daarbuiten. Heb nog een jaartje bestuur gedaan (totale belasting incl. studie lag toen op 60/70 uur in de week) en zit nu nog wel in wat commissies. Al met al genoeg te doen gehad
Maar toegegeven, over het algemeen zijn studenten (waaronder ik) wel enigszins lui
Toeren is ook leuker.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja das een chopper..zeker géén scheurijzer..
En appelthee? ga ik proberen ....![]()
En nu ga ik ff met mn kussen op de bank.. ik voel een lichte hoofdpijn opkomen dusss![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |