Count me in.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Vanavond met een vriendin op de bank een enge film kijken met lekkere snacks op tafel
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Vanavond met een vriendin op de bank een enge film kijken met lekkere snacks sex op tafel
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:46 schreef melismay het volgende:
maar wel op tijd naar bed.
'N avond ..quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:44 schreef Frezer het volgende:
'N avond.
Dan wens ik je een gezellige avond met je kussen,.
Niet vandaag, want morgen ben ik t eerste weer op van iedereen hier waarschijnlijk.... Moet er om 6.30 uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Frezer het volgende:
[..], jij? Jij doet altijd het ligt uit,
.
Brengt ook veel narigheid met zich mee andersquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:49 schreef Anthraxx het volgende:
Je kunt beter iemand zoeken om te kussen
Das hét voordeel van kussensquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
'N avond ..
Het is héél lief kussen..het doet precies wat ik wil...![]()
Ben nu nog ff aan het kijken of ik ergens iets leuks cq belangrijks heb gemist...
Maar daarvoor mag je de rest van de week uitslapen,quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Niet vandaag, want morgen ben ik t eerste weer op van iedereen hier waarschijnlijk.... Moet er om 6.30 uit
Das nog maar 1 weekje, dan moet ik 6 dagen per week gaan werken...quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar daarvoor mag je de rest van de week uitslapen,.
Heb jij plannen dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:51 schreef Frezer het volgende:
En wat zijn de weekend plannen alhier?
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Brengt ook veel narigheid met zich mee anders
Aiai, dan zou ik volgense week maar beginnen met vroeger op staan... Maar toch ook wel fijn lijkt me.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Das nog maar 1 weekje, dan moet ik 6 dagen per week gaan werken...
Ik ga er gewoon niet aan beginnenquote:
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon niet aan beginnen
Niet echt, ik moet het nodige lassen aan 2 auto's, en verder moet ik nog het één en ander doen voor een project.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Heb jij plannen dan?
Ik niets bijzonders, morgen alleen even naar Dolcis in Roermond..en verder.. kijken of zich nog iets voordoet..
Ik moet gewoon in t ritme komen en dat werkt niet als ik de hele dag niks te doen hebquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Aiai, dan zou ik volgense week maar beginnen met vroeger op staan... Maar toch ook wel fijn lijkt me.
Het is 20.00 uur ..zuipschuit...quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:55 schreef Frezer het volgende:
Die heb ik al (een paar) gehad,.
edit: Die wijn dus, gaan ze ineens vlug posten, tssss.
iets met schoenen natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Niet echt, ik moet het nodige lassen aan 2 auto's, en verder moet ik nog het één en ander doen voor een project.
Wat is Dolcis?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |