Hey Annie. Civ is nog steeds niet binnenquote:
quote:
Ha Litpho. Ik heb net ledjes aan en uit gezet met een microcontroller. Over nutteloze practica's gesproken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey Annie. Civ is nog steeds niet binnen.
Ik las liedjes, dus ik zat al aan een microcontroller/iTunes interface te denkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ha Litpho. Ik heb net ledjes aan en uit gezet met een microcontroller. Over nutteloze practica's gesproken.
Nablijvenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:51 schreef GF het volgende:
M'n vriendin moet nablijven op school [afbeelding]
Een volgende opdracht is om ringtones te kunnen programmeren in het systeemquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik las liedjes, dus ik zat al aan een microcontroller/iTunes interface te denken.
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nablijven
Ze was zeker stout geweest of niet
Dude, is ze 14?!quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:51 schreef GF het volgende:
M'n vriendin moet nablijven op school [afbeelding]
Je klas zal dol op je zijn als je Popcorn programmeertquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een volgende opdracht is om ringtones te kunnen programmeren in het systeem
Dat ben ik ook vaakquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:53 schreef GF het volgende:
[..]
Ja [afbeelding]
Selectief geweest in het volgen van bepaalde lessen
Klopt. Ben ik ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat ben ik ook vaakMaar hier mag het
16 klinkt als jong zegquote:
We schelen iets meer dan 2 jaarquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
16 klinkt als jong zegMaar dat komt omdat ik me zo oud voel
![]()
Dat is goed te doen. Voor mij zou iemand van 16 meteen 7, bijna 8 jaar jonger zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:02 schreef GF het volgende:
[..]
We schelen iets meer dan 2 jaar [afbeelding]
Vanavond?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is goed te doen. Voor mij zou iemand van 16 meteen 7, bijna 8 jaar jonger zijn
Het wordt ECHT tijd om eens iemand uit te zoeken
Uitgaan op vrijdagavond is zóó 2001quote:
Ik ga vanavond wel uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Uitgaan op vrijdagavond is zóó 2001![]()
Eerder zaterdagavond. Dan gaat het echt gebeuren
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:07 schreef GF het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel uit
En daar hou ik je aan [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |