Nou, Joost was een tijdje geleden ook flink bezig en die heb ik toen ook afgeschreven. Heeft me diep teleurgesteld en ik had hem heel hoog zitten...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:44 schreef Falco het volgende:
Oh wat zakt iedereen vreselijk door het ijs. Alleen Menno en Lieske staan bij mij in de plus en Joost ook nog een beetje, maar de rest![]()
.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:44 schreef teamlead het volgende:
Rob: Het is een gemaakt persoon
en dat in een kamer waar de twee bewoners zitten met de minste originele lichaamsdelen
je vergeet dat je dit op een forum roept waar een stel malloten 24 uur per dag meekijkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:46 schreef yantjes het volgende:
Rob ziet het heel goed en zo'n beetje alle andere bewoners ook,die gaan dag in dag uit met hem om en zien wel degelijk dat er iets aan die Menno niet klopt
Robquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:45 schreef teamlead het volgende:
[..]Ik ken niemand die chantal of rob op handen dragen hoor
Er was net een screenshot van Menno die met zijn ogen dicht op de bank lag. Ongenaakbare blik, maar ik geloof er niets van. Ik denk dat de huidige situatie Menno best raakt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:47 schreef twentemeisje het volgende:
Waar zit Menno eigenlijk? Gezien alle 'gesprekken' zo'n beetje over hem gaan... Of zit ie weer eens naakt op de fiets ergens in een hoekje?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die wil zo graag winnen dat hij echt alles, maar dan ook alles doet zoals hij denkt dat het goed overkomt op TV.
Iets waar Chantal geen last van heeft.
Dan zou ik niet erg blij zijn met de uitkomst ervanquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:48 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid: "Hiebenk echdrachte gekoom wiekben"
haha,moet je aan mij zeggen,volg het vanaf het begin en zie en hoor alles met m'n versa abboquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
je vergeet dat je dit op een forum roept waar een stel malloten 24 uur per dag meekijkenWij zien hier meer dan in de uitzendingen getoond worden en veel meer dan de bewoners zelf zien
stottert versa ook nu trouwens?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:49 schreef yantjes het volgende:
[..]
haha,moet je aan mij zeggen,volg het vanaf het begin en zie en hoor alles met m'n versa abbo
Ik kan het me ook niet voorstellen dat zoiets je niet bij je strot grijpt... Ik word al akelig van zoveel evil gedrag op mijn scherm...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was net een screenshot van Menno die met zijn ogen dicht op de bank lag. Ongenaakbare blik, maar ik geloof er niets van. Ik denk dat de huidige situatie Menno best raakt.
Aangezien BB het concept toch al heeft verbroken qua contract aan de buitenwereld is mijn grootste wens. Een uurtje een pc in het huis met alleen Fok BB forum. Of een een uitdraai van de SC.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:48 schreef Falco het volgende:
Echt! Als een paar bewoners de slowchattopics eens mochten lezen. Van schrik zou hun gezicht helemaal lijkbleek wegtrekken. Prachtig lijkt me dat
Dat kan volgens mij ook niet anders, geen mens vind het toch leuk om genegeerd te worden...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was net een screenshot van Menno die met zijn ogen dicht op de bank lag. Ongenaakbare blik, maar ik geloof er niets van. Ik denk dat de huidige situatie Menno best raakt.
Stuur alle bewoners aan het eind van BB een compilatie van alle screenshots die van hen gemaakt zijn ........... sluiten ze zich voor de rest van hun leven op in een holle bolle boom uit schaamte ...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:48 schreef Falco het volgende:
Echt! Als een paar bewoners de slowchattopics eens mochten lezen. Van schrik zou hun gezicht helemaal lijkbleek wegtrekken. Prachtig lijkt me dat
Ik denk ook dat Menno best baalt, maar hij kan niet anders dan nu zo handelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wordt heel langzaam duidelijk. Dido zei het net nog en gisteren hadden voor zover ik het goed begrpen heb, mensen het er ook over.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rob![]()
![]()
![]()
terwijl je bij Chantal ziet dat geen van de bewoners merkt dat ze zo enorm veel roddelt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |