Welke deel van het spel is dat dan? Winkeltjes beheren enzo? Laat maar heb het al gevonden, sims gaan het maken!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:10 schreef Sanne het volgende:
Zo, gisteren een uur of zes nog kunnen spelen.
Het is weer een hoop werk. Als je een beetje een leuk winkeltje wilt hebben moet je hard aan de bak. Ik heb met de familie Larsson inmiddels het hoekwinkeltje gekocht (wel de geldcheat voor moeten gebruiken) en die heeft inmiddels vijf sterren.
Doet me een beetje denken aan University, als je echt resultaat wilt moet je flink doorspelen. Nu is dat meestal niet het probleem, het spel is moeilijk genoeg om mee te stoppen. Maar je moet er de tijd voor vinden.
Jij hebt dus we gaan het maken??quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef Sanne het volgende:
Het lukte mij niet iemand te promoveren, zag de optie niet in Management, en nu is ie boos opgestapt.
Had hem nog wel loonsverhoging gegeven maar dat was kennelijk niet genoeg.
Gewoon unrarren en in je downloadsmap zetten! Doe je met het programma WINrar. De ene site biedt z'n download als RAR-bestand en de ander als ZIP. Zelfde soort bestandjes...quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:18 schreef Danaa het volgende:
Ik heb een site gevonden waar je kleren kan downloaden voor je sims (o.a zwangerschapskleding) en dus ook voor baby's. Onder andere ook meubels en dergelijke. Maar het probleem is nu hij slaat het op als WINRAR bestand en volgens mij is dat niet goed?? Kan iemand mij uitleggen hoe dat wel moet? Of weet iemand anders een andere site waarmee het bij diegene wel is gelukt?![]()
Ja maar hoe moet je dan unrarren??quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gewoon unrarren en in je downloadsmap zetten! Doe je met het programma WINrar. De ene site biedt z'n download als RAR-bestand en de ander als ZIP. Zelfde soort bestandjes...
Er staat toch dat je da met t programma WINrar moet doenquote:
Sorry heb je ff toegevoegdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er staat toch dat je da met t programma WINrar moet doen![]()
Je dubbelklikt, je ziet wat er in de RAR zit en dat kopieer je naar je download-map. Zelfs ik als blonde vrouw snapt dat!![]()
Gaaf!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:06 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
Mijn Apple winkel ( een eerste opzet).
Coolquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:06 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
Mijn Apple winkel ( een eerste opzet).
Heeft www.modthesims2.com het niet dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:30 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Cool![]()
Ik moet mijn eerste bedrijfje nog opzetten, maar dat duurt nog wel even! Word waarschijnlijk een Hawaiiaans clubje met hoelameisjes enzo![]()
Jammer dat er niet veel tropische spullen in The Sims zitten, weet iemand misschien een site waar je tropische spullen kan downloaden (Kleding, palmen+bamboe en ander spul)?
Ow ja ik zie hetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heeft www.modthesims2.com het niet dan?
Ik ben er inmiddels uit. Pas als iemand voldoende onderscheidingen heeft kun je hem tot manager promoveren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef Sanne het volgende:
Het lukte mij niet iemand te promoveren, zag de optie niet in Management, en nu is ie boos opgestapt.
Had hem nog wel loonsverhoging gegeven maar dat was kennelijk niet genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |