Hoi, welkom en zoquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:31 schreef THB het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier!
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: wat een viezerik is die Rob zeg! Bah! Het is zo'n gluiperd door Menno maar zo veel mogelijk zwart te maken.
Hij heeft van te voren volgens mij al zijn vriendjes de opdracht te geven maar sms'en te blijven versturen als hij genomineert staat.
Ik vind het hele huis trouwens een beetje psycho worden. Ik ben zelf helemaal voor Menno, omdat hij het volgens mij helemaal niet zo slecht bedoeld als de bewoners het willen voorstellen. Beetje de zondebok zeg maar.
Ik luister naar Lieskequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:32 schreef AnTjUh het volgende:
godver er word op alle streamen tegelijk geroddeld
ppffff niet bij te houden zo
Ach welnee....er haken nooit kijkers af omdat iemand weg wordt gestemdquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:34 schreef rickfcdb1 het volgende:
het probleem voor Talpa is nu alleen dat wie van de 4 er ook uit gaat er kijkers afhaken. Somige hopen op een romance tussen Roel en Dido. Anderen op de ruzies tussen Rob, Roel en Menno. Het was beter geweest als chantal of ingrid op de bank zat die voegen namelijk niets toe aan de show. Rob zal er wel uit gaan door deze reden dan komt er tenminste een nieuwe dimensie bij in het huis namelijk troep en chaos en verwijtende blikken hierover onderling.
Voor Chantal hebben ze nog de mystery-lover verhaallijn lopen. Al vindt niemand die echt boeiend…quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:34 schreef rickfcdb1 het volgende:
het probleem voor Talpa is nu alleen dat wie van de 4 er ook uit gaat er kijkers afhaken. Somige hopen op een romance tussen Roel en Dido. Anderen op de ruzies tussen Rob, Roel en Menno. Het was beter geweest als chantal of ingrid op de bank zat die voegen namelijk niets toe aan de show. Rob zal er wel uit gaan door deze reden dan komt er tenminste een nieuwe dimensie bij in het huis namelijk troep en chaos en verwijtende blikken hierover onderling.
Ik kijk een stuk minder sinds Tanja weg is.... Nja de streams dan...quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Ach welnee....er haken nooit kijkers af omdat iemand weg wordt gestemd
Ik zit er ook niet op te wachten, daarbij duurt het nu al te lang. Het was al niet zo bijster interessant, maar er op moeten wachten maakt het nog minder interessant.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:36 schreef Zhenar het volgende:
Voor Chantal hebben ze nog de mystery-lover verhaallijn lopen. Al vindt niemand die echt boeiend…![]()
Hallo "nieuw hier" (rare naamquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:31 schreef THB het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier!
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: wat een viezerik is die Rob zeg! Bah! Het is zo'n gluiperd door Menno maar zo veel mogelijk zwart te maken.
Hij heeft van te voren volgens mij al zijn vriendjes de opdracht te geven maar sms'en te blijven versturen als hij genomineert staat.
Ik vind het hele huis trouwens een beetje psycho worden. Ik ben zelf helemaal voor Menno, omdat hij het volgens mij helemaal niet zo slecht bedoeld als de bewoners het willen voorstellen. Beetje de zondebok zeg maar.
Ze kunnen helemaal geen vent vinden voor die greppelhoer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Voor Chantal hebben ze nog de mystery-lover verhaallijn lopen. Al vindt niemand die echt boeiend…![]()
Als lieske vertrekt vertrekt regenworm ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach welnee....er haken nooit kijkers af omdat iemand weg wordt gestemd
Inderdaad! Ze zoekt een betrouwbare vent, terwijl ze zelf zo onbetrouwbaar is als de pest... Welke vent trapt daar nou in?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:38 schreef frizti het volgende:
Ze kunnen helemaal geen vent vinden voor die greppelhoer.![]()
![]()
Lieske blijft tot het eind. Daar geloof ik heilig in.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef regenworm het volgende:
Als lieske vertrekt vertrekt regenworm ook.
In smurfin-mode?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:38 schreef Isabeau het volgende:
en Nathalie direct: "Zei zij van 19"
verrek...ik heb steeds gedacht dat jij een vrouw was....had je profiel niet eerder gezien...quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als lieske vertrekt vertrekt regenworm ook.
Het is te hopen dat het gebeurt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieske blijft tot het eind. Daar geloof ik heilig in.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
verrek...ik heb steeds gedacht dat jij een vrouw was....had je profiel niet eerder gezien...
ja..quote:
Lijk je op Joost?quote:
Inderdaad is het moeilijk om voor Chantal een vent te vindenquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:38 schreef frizti het volgende:
[..]
Ze kunnen helemaal geen vent vinden voor die greppelhoer.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |