abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31953207
Hallo, ik ben nieuw hier!

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: wat een viezerik is die Rob zeg! Bah! Het is zo'n gluiperd door Menno maar zo veel mogelijk zwart te maken.
Hij heeft van te voren volgens mij al zijn vriendjes de opdracht te geven maar sms'en te blijven versturen als hij genomineert staat.

Ik vind het hele huis trouwens een beetje psycho worden. Ik ben zelf helemaal voor Menno, omdat hij het volgens mij helemaal niet zo slecht bedoeld als de bewoners het willen voorstellen. Beetje de zondebok zeg maar.
  vrijdag 4 november 2005 @ 10:32:49 #177
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_31953229
godver er word op alle streamen tegelijk geroddeld
ppffff niet bij te houden zo
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_31953243
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:31 schreef THB het volgende:

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: wat een viezerik is die Rob zeg! Bah! Het is zo'n gluiperd door Menno maar zo veel mogelijk zwart te maken.
Hij heeft van te voren volgens mij al zijn vriendjes de opdracht te geven maar sms'en te blijven versturen als hij genomineert staat.

Ik vind het hele huis trouwens een beetje psycho worden. Ik ben zelf helemaal voor Menno, omdat hij het volgens mij helemaal niet zo slecht bedoeld als de bewoners het willen voorstellen. Beetje de zondebok zeg maar.
Hoi, welkom en zo

De meesten hier zijn ook voor Menno en tegen Rob hoor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31953250
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:32 schreef AnTjUh het volgende:
godver er word op alle streamen tegelijk geroddeld
ppffff niet bij te houden zo
Ik luister naar Lieske
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31953261
het probleem voor Talpa is nu alleen dat wie van de 4 er ook uit gaat er kijkers afhaken. Somige hopen op een romance tussen Roel en Dido. Anderen op de ruzies tussen Rob, Roel en Menno. Het was beter geweest als chantal of ingrid op de bank zat die voegen namelijk niets toe aan de show. Rob zal er wel uit gaan door deze reden dan komt er tenminste een nieuwe dimensie bij in het huis namelijk troep en chaos en verwijtende blikken hierover onderling.
Fok! de Roel(s)
  vrijdag 4 november 2005 @ 10:34:39 #181
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_31953268
Nathalie komt ff luistervinken inde badkamer
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_31953286
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:34 schreef rickfcdb1 het volgende:
het probleem voor Talpa is nu alleen dat wie van de 4 er ook uit gaat er kijkers afhaken. Somige hopen op een romance tussen Roel en Dido. Anderen op de ruzies tussen Rob, Roel en Menno. Het was beter geweest als chantal of ingrid op de bank zat die voegen namelijk niets toe aan de show. Rob zal er wel uit gaan door deze reden dan komt er tenminste een nieuwe dimensie bij in het huis namelijk troep en chaos en verwijtende blikken hierover onderling.
Ach welnee....er haken nooit kijkers af omdat iemand weg wordt gestemd
  vrijdag 4 november 2005 @ 10:36:43 #183
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_31953321
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:34 schreef rickfcdb1 het volgende:
Voor Chantal hebben ze nog de mystery-lover verhaallijn lopen. Al vindt niemand die echt boeiend…
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_31953327
Denk dat Dido dadelijk gewoon zegt Chankwal rot ff op....!
  vrijdag 4 november 2005 @ 10:37:42 #185
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_31953342
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk een stuk minder sinds Tanja weg is.... Nja de streams dan...

Overigens vond/vind ik Tanja echt een K-wijf... Als Dido weg zou moeten, stop ik echt met kijken...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_31953346
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:36 schreef Zhenar het volgende:

Voor Chantal hebben ze nog de mystery-lover verhaallijn lopen. Al vindt niemand die echt boeiend…
Ik zit er ook niet op te wachten, daarbij duurt het nu al te lang. Het was al niet zo bijster interessant, maar er op moeten wachten maakt het nog minder interessant.
pi_31953350
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:31 schreef THB het volgende:

Hallo "nieuw hier" (rare naam )
Ik ben het helemaal met je eens, ik zie dat Menno haten ook niet zo, het is meer het geroddel en gestook van Chantal wat hem de zondebok maakt. Verder zou het mij niet verbazen als Rob later buiten BB zou zeggen dat hij Menno helemaal niet zo'n slecht persoon vindt, maar dat hij hem als bedreiging zag.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  vrijdag 4 november 2005 @ 10:38:32 #188
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_31953360
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:36 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ze kunnen helemaal geen vent vinden voor die greppelhoer.
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
pi_31953365
Zo hey!! Lieske geeft goede raad aan Menno (en ze had wel gelijk, ze zei niets raars...). Ze gaat de badkamer uit en Nathalie direct: "Zei zij van 19"
pi_31953377
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als lieske vertrekt vertrekt regenworm ook.
pi_31953382
Die lover van chantal komt er niet. Wed dat ze niemand in nederland kunnen vinden die aan het profiel voldoet en dan ook nog iets in dat vreselijke mens ziet. Als ze de lat wat lager leggen geef ik ze een kans. Misschien heeft pa tokkie zin om weer op tv te komen.
Fok! de Roel(s)
  vrijdag 4 november 2005 @ 10:39:38 #192
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_31953387
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:38 schreef frizti het volgende:
Inderdaad! Ze zoekt een betrouwbare vent, terwijl ze zelf zo onbetrouwbaar is als de pest... Welke vent trapt daar nou in?
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_31953388
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef regenworm het volgende:

Lieske blijft tot het eind. Daar geloof ik heilig in.
pi_31953402
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:38 schreef Isabeau het volgende:
en Nathalie direct: "Zei zij van 19"
In smurfin-mode?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31953408
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef regenworm het volgende:

[..]

verrek...ik heb steeds gedacht dat jij een vrouw was....had je profiel niet eerder gezien...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_31953433
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lieske blijft tot het eind. Daar geloof ik heilig in.
Het is te hopen dat het gebeurt.
Maar ik ben niet zo zeker.
pi_31953452
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:40 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

verrek...ik heb steeds gedacht dat jij een vrouw was....had je profiel niet eerder gezien...
lul ik zo verwijfd dan
pi_31953467
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:42 schreef regenworm het volgende:

[..]

lul ik zo verwijfd dan
ja..
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  vrijdag 4 november 2005 @ 10:43:16 #199
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_31953478
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:42 schreef regenworm het volgende:
lul ik zo verwijfd dan
Lijk je op Joost?
chantalcoolsma.nl
pi_31953485
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:38 schreef frizti het volgende:

[..]

Inderdaad is het moeilijk om voor Chantal een vent te vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')