Uhm ik wil me er niet mee bemoeienquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Denk je dat als bv Rob boos is, hij niet iemand achterna gaat, als iemand bij hem wegloopt?
Dan trilt de hele studio in Aalsmeer na![]()
![]()
Wéér? Wat weer?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij snapt er echt geen fuck van. Dat is wel duidelijk. Maar denk maar wat je denken wilt.
Ik heb geen zin meer om het wéér aan je te gaan uitleggen
Maar Scan, zeg eens eerlijk, herken jij het écht niet, dat je kwaad wegloopt als je pissig wordt in een discussie?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze baalt genomineerd te zijn. Helemaal omdat we het hier over Dido hebben.
Dat ze snel weg liep toen Lieske met haar weerwoord wilde beginnen, vond ik zeer triest.
Ach wat maakt het uit... het levert weer goede tv op.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
Ik dacht dat Rob slecht met nominaties om kon gaan, maar Dido spant wel de kroon.
Nou wil ze een statement gaan maken door te gaan veranderen ten opzichte van anderen, wat heel dom is, want ze gaat er toch nevernooit uit.
En waarom is Nathalie niet genomineerd?
Bij Tanja kan je op je kop gaan staan, die blijft minimaal 5 dagen boos, weinig zin om daar tijd en energie in te steken. Koppiger dan 100 ezels bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:47 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Uhm ik wil me er niet mee bemoeienMaar toen hij die ruzie met Tanja had (over de was) liep zowel Tanja als Rob weg
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:49 schreef teamlead het volgende:
Lieve mensen.. na 3/4 fles whiskey trek ik het echt niet meer..... en aangezien in morgen niets wil missen van de opdracht is doorzuipen geen optie..
Kortom: trusten
slaap lekker zuiperdquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:49 schreef teamlead het volgende:
Lieve mensen.. na 3/4 fles whiskey trek ik het echt niet meer..... en aangezien in morgen niets wil missen van de opdracht is doorzuipen geen optie..
Kortom: trusten
Ik mag Dido niet... Ik mag Nathalie nog veel minder. Is dat nou zo moeilijk ??? Of kan ik maar 1 persoon niet mogen en aangezien dat nu Dido is, is het Nathalie niet meer ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wéér? Wat weer?
Waar heb je het nou over joh?![]()
Vorige week was je een en al haat tegen Nathalie, wat ik niet had verwacht en je wilde zo graag dat ze eruit ging, dus ik dacht dat dat door zou zetten, deze week ook nog.
(Net als dat ik Tanja week op week weg wilde zien gaan).
Denk je aan je hart, t'is een spelletje Scan, ik vraag gewoon of je weer een ander weg wilt hebben, niks meer, niks minder.
Denk jij anders aan Scan zn hart en laat t gewoon gaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Denk je aan je hart, t'is een spelletje Scan, ik vraag gewoon of je weer een ander weg wilt hebben, niks meer, niks minder.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:45 schreef Coos het volgende:
[..]
er zullen toch wel fokkers zijn die dat herkennen?![]()
Ik vroeg wat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar Scan, zeg eens eerlijk, herken jij het écht niet, dat je kwaad wegloopt als je pissig wordt in een discussie?
dat was een ruzie, geen discussie. bij een ruzie weglopen is vaak wel verstandigquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:47 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Uhm ik wil me er niet mee bemoeienMaar toen hij die ruzie met Tanja had (over de was) liep zowel Tanja als Rob weg
Dat doet er niet toe, Rob liep er iig niet achteraanquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Bij Tanja kan je op je kop gaan staan, die blijft minimaal 5 dagen boos, weinig zin om daar tijd en energie in te steken. Koppiger dan 100 ezels bij elkaar.![]()
Nee, dat herken ik echt niet nee. Ik discussieer vrij veel in het dagelijkse leven (discussies op fok reken ik niet mee) en dan loopt er nooit iemand weg nee. Doe jij dat wel regelmatig dan, weglopen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar Scan, zeg eens eerlijk, herken jij het écht niet, dat je kwaad wegloopt als je pissig wordt in een discussie?
Je ligt weer helemaal op "snelheid" hè Scanquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik mag Dido niet... Ik mag Nathalie nog veel minder. Is dat nou zo moeilijk ??? Of kan ik maar 1 persoon niet mogen en aangezien dat nu Dido is, is het Nathalie niet meer ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |