kan je het origineel posten?quote:
Dat soort meren zijn in frankrijk niet ongewoon ook...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:48 schreef Eastwood het volgende:
[..]
Zuid Frankrijk, Provence. Het meer (dat overigens echt zo blauw is, dus niet gephotoshopt) heet "Lac de St. Croix"
Dorpje aan dat meer heet "Les Salles sur Verdon" aan de rivier de Verdon dusprachtig. Pareltje tussen het woeste gebergte!
Nou daar gaat mijn trip naar New Yorkquote:
Zou deze ook toegestaan zijn?quote:
Ik heb hem gister besteld, ik hoop inderdaad niet dat ik mijn huidige pas nu niet meer kan gebruiken...quote:Op zondag 6 november 2005 13:50 schreef koenimex het volgende:
Ga ik ook eens ff proberen, heb tenslotte Postbank. Hoop idd niet dat mn oude pas wordt geblokkeerd dan.
hij blokkeerd pas als ze em hebben goedgekeurd en jij je pas binnen hebtquote:Op zondag 6 november 2005 13:54 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ik heb hem gister besteld, ik hoop inderdaad niet dat ik mijn huidige pas nu niet meer kan gebruiken...
Iemand al een blokkering?
Zijn die voorwaarden niet alleen op de wedstrijd van toepassing, en niet op de passen die je besteld?quote:Op zondag 6 november 2005 15:16 schreef Biancavia het volgende:
Wanneer hoor je of je pas wel of niet is goedgekeurd?
Want ik denk dat mijn ontwerp ook niet goed zal worden gekeurd, en dan zou ik wel nog wat anders willen insturen.
Zo heette de directeur van mijn basisschool!quote:Op zaterdag 5 november 2005 08:34 schreef Conflict het volgende:
Wel toevallig dat iedereen A. van Dijk heet!
Beide denk ik, ze willen natuurlijk niet in verband worden gebracht met sex, drugs en alcohol.quote:Op zondag 6 november 2005 15:18 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Zijn die voorwaarden niet alleen op de wedstrijd van toepassing, en niet op de passen die je besteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |