Doe's rustig man, heb de post van Skaai inmiddels gezien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
godverdomme, heb jij stront in je ogen?
UTFS & STFUquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:20 schreef Adagio het volgende:
En hoeveel gaan de schooiers met een Studentenrekening nu betalen? Heeft er al iemand gebeld?
Dat zou je sowiezo al doen voor je gewone pas...... hij is dus wel gratis.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:20 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Volgens mij is die NU gratis en betaal je volgend jaar dus 10 eurie per jaar voor dat ding!!!!!
![]()
heb dit vanochtend al gevraagd maar het enthousiasme doet rare dingen met de mens !quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef Mrln het volgende:
heeft iemand al gechecked of deze actie geen hoax is ?![]()
ik kan nl niks over terug vinden op de officiele postbank actiesite http://www.postbank.nl/acties
if so, dan is dit DE ideale vangst voor de Nigerian Scamgroups![]()
Het is een authentieke site van de Postbank, heb ik inmiddels per e-mail bevestigd gekregen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:27 schreef missC het volgende:
[..]
heb dit vanochtend al gevraagd maar het enthousiasme doet rare dingen met de mens !
Design je eigen postbankpas!
Stoer!quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:26 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Als ik dat had willen zeggen had ik het wel gedaan
[afbeelding]
$$$$$$$
Ik heb een beschermd plaatje ingestuurd, zie wel wat ze ervan zeggen. Je mag het daarna nog 5 keer proberen met een "juist" plaatje voordat ze het je in rekening brengen.quote:
Ze kunnen toch echt niet alles controleren lijkt mij.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:42 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ik heb een beschermd plaatje ingestuurd, zie wel wat ze ervan zeggen. Je mag het daarna nog 5 keer proberen met een "juist" plaatje voordat ze het je in rekening brengen.
Leuk plaatje hoor, btw.
2 of 4quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:35 schreef Siegfried het volgende:
Wie helpt me kiezen?
1)
[afbeelding]
2)
[afbeelding]
3)
[afbeelding]
4)
[afbeelding]
Lijkt net alsof ze een snor heeft..quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
2 of 4
Ik heb er ook weer 1
[afbeelding]
heeft ze ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Lijkt net alsof ze een snor heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |