Ik heb het idee dat dat nog wel even gaat duren?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:03 schreef Martijn85 het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je de nieuwe pas binnen krijgt ?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:16 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Off topic: zelf appelmoest heeft gemaakt
Ontopic, niks te melden..
appelmoest?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:16 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Off topic: zelf appelmoest heeft gemaakt
Ontopic, niks te melden..
Zullen ze blij mee zijn...quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:57 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity uploadt tubgirl.jpg naar de postbank![]()
ik ga die onderste zo eens erop pasten; tenminste, als dit ook kan voor zakelijke passen, iemand daar een idee over?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:43 schreef Sloggi het volgende:
Eigenlijk moet je die rukkende aap van Wildboyz erop zien te krijgen
Die mag van mij winnen, briljant!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:02 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Nou hier mijn ontwerp
[afbeelding]
Het is howard...quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:23 schreef Pek het volgende:
Kewl![]()
Maar wie wordt het...Jan Mulder of Howard Komproe?![]()
Ja tuurlijk, bijna iedereen heeft de kaart binnen 24 uur al binnenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:02 schreef McMarco het volgende:
Heeft ieman die kaart nou al binnen of niet?
Ja in een nogal rare hoek ligt het gebeurenquote:
Durfde het eigenlijk niet te zeggen, straks is het zijn vriendin..quote:Op zondag 6 november 2005 09:23 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Dat is denk ik dd'r been , maar het ziet er niet uit inderdaad. Sowieso en lelijke wijf
Damn moet nog wakker wordenquote:Op zondag 6 november 2005 09:23 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Dat is denk ik d'r been , maar het ziet er niet uit inderdaad. Sowieso en lelijke een lelijk wijf
kan je het origineel posten?quote:
Dat soort meren zijn in frankrijk niet ongewoon ook...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:48 schreef Eastwood het volgende:
[..]
Zuid Frankrijk, Provence. Het meer (dat overigens echt zo blauw is, dus niet gephotoshopt) heet "Lac de St. Croix"
Dorpje aan dat meer heet "Les Salles sur Verdon" aan de rivier de Verdon dusprachtig. Pareltje tussen het woeste gebergte!
Nou daar gaat mijn trip naar New Yorkquote:
Zou deze ook toegestaan zijn?quote:
Ik heb hem gister besteld, ik hoop inderdaad niet dat ik mijn huidige pas nu niet meer kan gebruiken...quote:Op zondag 6 november 2005 13:50 schreef koenimex het volgende:
Ga ik ook eens ff proberen, heb tenslotte Postbank. Hoop idd niet dat mn oude pas wordt geblokkeerd dan.
hij blokkeerd pas als ze em hebben goedgekeurd en jij je pas binnen hebtquote:Op zondag 6 november 2005 13:54 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ik heb hem gister besteld, ik hoop inderdaad niet dat ik mijn huidige pas nu niet meer kan gebruiken...
Iemand al een blokkering?
Zijn die voorwaarden niet alleen op de wedstrijd van toepassing, en niet op de passen die je besteld?quote:Op zondag 6 november 2005 15:16 schreef Biancavia het volgende:
Wanneer hoor je of je pas wel of niet is goedgekeurd?
Want ik denk dat mijn ontwerp ook niet goed zal worden gekeurd, en dan zou ik wel nog wat anders willen insturen.
Zo heette de directeur van mijn basisschool!quote:Op zaterdag 5 november 2005 08:34 schreef Conflict het volgende:
Wel toevallig dat iedereen A. van Dijk heet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |