abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 3 november 2005 @ 22:38:58 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_31942733
wordt dit denk ik de stand a.s donderdag hoe Big brother het wil hebben , want ik ben sinds vorige week overtuigd dat het doorgestoken kaart is :

Rob mag blijven, want zoals we vorige x al zagen wil big brother hoe dan ook Rob erin houden met die 51 % ! en hij kan natuurlijk nog voor war ruzie zorgen in het BB huis

Dido blijft er ook in, zij is goed voor de kijkcijfers met dr lekkere lichaam, haar "romance" met Roel, en dr rellen met Chantal.

Roel is een favoriete bewoner van veel mensen, ik zie hem een btje als de Bart van BB1

Menno is al elke keer genomineerd en voegt weinig toe in het huis, dus hij is de volgende die er uit zal worden gehaald door BB

Denken jullie ook dat het zo ongeveer in elkaar steekt en zal lopen ?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:52:38 #2
105242 P-au-L
Milf Monique!!
pi_31943230
Ik weet niet of het zo gemanipuleerd is/wordt maar ik hoop het wel ben het met je uitleg eens
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 3 november 2005 @ 22:59:33 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_31943489
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:52 schreef P-au-L het volgende:
Ik weet niet of het zo gemanipuleerd is/wordt maar ik hoop het wel ben het met je uitleg eens
je hoopt dat er gemanipuleerd wordt ?
dat is toch juist jammer ?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  vrijdag 4 november 2005 @ 10:21:32 #4
119994 aidyl
bla bla bla
pi_31952970
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:38 schreef paultjuhhh het volgende:
wordt dit denk ik de stand a.s donderdag hoe Big brother het wil hebben , want ik ben sinds vorige week overtuigd dat het doorgestoken kaart is :

Rob mag blijven, want zoals we vorige x al zagen wil big brother hoe dan ook Rob erin houden met die 51 % ! en hij kan natuurlijk nog voor war ruzie zorgen in het BB huis

Dido blijft er ook in, zij is goed voor de kijkcijfers met dr lekkere lichaam, haar "romance" met Roel, en dr rellen met Chantal.

Roel is een favoriete bewoner van veel mensen, ik zie hem een btje als de Bart van BB1

Menno is al elke keer genomineerd en voegt weinig toe in het huis, dus hij is de volgende die er uit zal worden gehaald door BB

Denken jullie ook dat het zo ongeveer in elkaar steekt en zal lopen ?
Dat is denk eerder hoe jij hoopt dat het gaat

Van mij mag Rob er direct uit. Eerst net doen of ie eruit moest, nee meneer zat in een huisje en mocht weer terug. Toen eruit gestemd, goh een vrijwillige exit ga jij maar als vervanger er (blijven) zitten..... Het publiek wil het!
Hop, wegwezen nu, het is gewoon mensen geld uit dr portemonnee trekken zo
15 jaar te laat geboren...
pi_31953561
Dido een lekker lijf? Als je van lucifers houdt... Echt, wat heeft zij zich laten kennen zeg gisteren.

Roel zal vast goed liggen bij het NL publiek, maar van mij mag hij er vandaag nog uit. Wat een droeftoeter zeg... Ook een hoop geschreeuw richting anderen, maar zelf iets accepteren ho maar (zie nominaties van Joost). En dat noemt zich psycholoog 'Heb jij mij genomineerd Joost? Dan nomineer ik jou volgende week...' Grote jongen, Roel! Ga jij vanaf volgende week maar lekker een pandje kraken...kun je BB van daaruit verder volgen!

Voor Menno krijg ik de laatste tijd steeds meer sympathie. Hij heeft zwaar onder vuur gelegen (mijns inziens was dat erg overdreven) en heeft zich toch knap staande gehouden. Ik heb ook het idee dat hij de enige is in het huis zonder geheimen (hoe moeilijk dat ook voor Ingrid is om te geloven)...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 4 november 2005 @ 20:19:49 #6
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_31970954
Roel en Joost blijven er tot het einde in denk ik
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_31973061
Natuurlijk moeten we blijven sms-en !!!!!!!
Dat is goed voor Talpa......
Ik denk trouwens dat het inderdaad doorgestoken kaart is.
Dus Dido gaat winnen.
Daarna de playboy in, en in menig talkshowtje op de t.v.
Ik lust geen honing want er zit altijd een bijsmaak aan.
pi_31976598
Ik denk dat BB naar de poll op de Talpa-site kijkt en kiest uit de 2 met de minste stemmen.
Nu staan Dido en Menno ver boven aan en Roel en Rob staan ongeveer gelijk onderaan.
Dus of Roel of Rob wordt naar huis gestuurd.

Ik denk dus het nut heeft je stem op de Talpa-site uit te brengen, en is nog gratis ook.
pi_31982625
Om goed door te hebben wat er a.s. donderdag(en iedere exitdag) gaat gebeuren moet je veel meer kijken vanuit het publiek wat ALLEEN de TV beelden ziet. Onze mening hier is gebaseerd op wat wij via de streams en de streamverslagen zien/lezen en dat geeft en totaal ander beeld. Voor de dagelijkse TVuitzending moet er een selectie gemaakt worden en daar moet een zekere verhaallijn in zitten anders is het niet om aan te zien. Dit is geen eenvoudige zaak. Dat wordt door vele redacteuren gedaan en dat er soms wat logica ontbreekt tussen de diverse afleveringen is voor mij zeer begrijpelijk.

Kijk ik zelf nu naar a.s. donderdag dan denk ik dat Menno vooral bij de SMSende doelgroep erg populair is. Zijn leeftijd, maar vooral de underdog positie zijn daar oorzaak van. Dido heeft een goede move gemaakt door tegen Roel te zeggen dat ze veel gevoel voor hem heeft. Ik vraag me af of ze dit zelf bedacht heeft of dat BB het haar ingegeven heeft. (dit is als dat is gebeurd nu een goed voorbeeld van BB manipulatie) Dido en Roel dat schept verwachting voor meer en dat wil de kijker zien. Dus staan zij denk ik ook hoog in de lijst.

Ten slotte Rob. Hoe leuk is het om Rob uit de groep kwijt te raken. Hij heeft een zekere leiders rol, en wie neemt dat in de nu ontstane verhoudingen dan over. Misschien komt er donderdag wel een vriendje voor Chantal het huis in. Het zal denk ik een wat oudere man zijn. Een leuke wissel lijkt mij dat.

En dan nog een gedachte die ik niet onvermeld mag laten. De wat vreemde herverkiezing van Rob verleden week kan ook wel eens het gevolg zijn geweest van het niet meer voor handen hebben van een goede vervanger zoals dat in BB 1 wel het geval is geweest. Ja dan moet je het wel zo op lossen.

Het mijn gedachten en niet beweringen. Ook ik weet niet alles, in tegendeel.
pi_31982741
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:52 schreef tanjalies het volgende:

Zo denk ik dat Lieske de volgende is die vertrekt en daarna Menno.
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 03:40 schreef tanjalies het volgende:

Het mijn gedachten en niet beweringen. Ook ik weet niet alles, in tegendeel.
blijkbaar
ook het beste paard van stal struikelt wel eens
Too old to Trick or Treat, too young to die
  zaterdag 5 november 2005 @ 03:52:48 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31982755
Smssen helpt wel denk ik. Menno gaat er niet uit want die is zeer populair opeens. Dido zou eruit kunnen vliegen als ze alle negatieve dingen van gisteren en vandaag laten zien, maar dat zal niet gebeuren. Dido blijft dus ook. Het zal tussen Roel en Rob gaan... en Rob zal terecht het onderspit delven aangezien hij eigenlijk al geheel onterecht in het huis zit.

Dus Rob
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 5 november 2005 @ 03:53:41 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31982766
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 03:51 schreef doka het volgende:

[..]


[..]

blijkbaar
ook het beste paard van stal struikelt wel eens
Struikelt is nog een voorzichtige omschrijving. Lieske en Menno maken grote kans het tot de laatste 5 te schoppen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31982790
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 03:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Struikelt is nog een voorzichtige omschrijving. Lieske en Menno maken grote kans het tot de laatste 5 te schoppen.
check ook even de datum van de eerste quote
Too old to Trick or Treat, too young to die
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')