Ja kijk maar naar de talpa poll.. Joost begon te zakken...quote:
Daar kan je op wachtenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:06 schreef Pinball het volgende:
Komen die slappe kutsmoesjes weer aan.
Hoewel ik dat de eerste 2 misschien al meteen in moet slikkenquote:
Als je door twee vrouwen onverwachts keihard van achteren wordt gefistfuckt (pardon my languagequote:Op donderdag 3 november 2005 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij moet Dido bijna janken!!
Helemaal mee eensch!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Menno's nominatie wel het gaafst beargumenteerd
Maakt het uit? Hij is toch al het pispaaltje.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:09 schreef flugeltje het volgende:
Menno geeft eerlijk toe dat het een tactische stem is.... Dat gaat hem punten kosten bij de bewoners...
Echt flauw idd.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
Wat een naaierij zeg... Dido krijgt dus echt een mes in d'r rug...
Ik krijg bijna het gevoel dat hij het expres zei.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:11 schreef schatje het volgende:
Maakt het uit? Hij is toch al het pispaaltje.
Welke van de 2?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
Wat een naaierij zeg... Dido krijgt dus echt een mes in d'r rug...
ja hahaha dat was echt top van Menno ...quote:Op donderdag 3 november 2005 21:11 schreef MissBliss het volgende:
Wat was Menno's reden dan? Dat hij toch wel wint van Rob?
Dido's gezicht balanceert tussen boos, gefrustreerd en huilen.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:12 schreef teun911 het volgende:
de spanning op stream 1 is om te snijden.. En Dido kijkt me toch kwaad..
Yep...quote:Op donderdag 3 november 2005 21:11 schreef MissBliss het volgende:
Wat was Menno's reden dan? Dat hij toch wel wint van Rob?
Roel ook..quote:Op donderdag 3 november 2005 21:09 schreef flugeltje het volgende:
Menno geeft eerlijk toe dat het een tactische stem is.... Dat gaat hem punten kosten bij de bewoners...
Maar ze heeft ook al 100 keer gezegd dat ze klaar is met Roel.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:12 schreef Marrije het volgende:
Dido heeft al een paar keer gezegd afgelopen week dat ze erop rekent om genomineerd te worden. Echt een verrassing kan dit dus niet zijn.
* Stereotomy geeft een duwtje richting huilenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dido's gezicht balanceert tussen boos, gefrustreerd en huilen.
Rob vreet zich op inwendig.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Menno's nominatie wel het gaafst beargumenteerd
Inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2005 21:13 schreef MissX het volgende:
dit is wel goed roddelmateriaal de komende dagen
Ben benieuwd hoe ze hiermee omgaat, en of ze er sowieso mee om kán gaan.quote:
Ik vond het fantastisch.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg bijna het gevoel dat hij het expres zei.
Hihiquote:Op donderdag 3 november 2005 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yep...
Hij weet natuurlijk ook dat hij zelf op de bank zit. En hij weet ook dat hij al een keer van Rob 'gewonnen' heeft......
Dido zegt dingen puur om van anderen het tegendeel te horen. Die techniek past ze constant toe om haar eigen ego op te vijzelen.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar ze heeft ook al 100 keer gezegd dat ze klaar is met Roel.![]()
En dan vooral inzoemen op het gezicht van Mennoquote:Op donderdag 3 november 2005 21:14 schreef MissX het volgende:
wordt zooo mooi als Rob er nu volgende week uitgaat
Kan je niet ff quoten?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:13 schreef Coos het volgende:
Het ziet er naar uit dat Tanjalies gelijk gaat krijgen![]()
zie SC
van de ene kant ook wel terrechtquote:Op donderdag 3 november 2005 21:15 schreef CartWOman het volgende:
Ik zie nu de streams en Dido kijkt zóooo pissed.
Daar kan ze niet mee omgaan die gaat zo flippen.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:14 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze hiermee omgaat, en of ze er sowieso mee om kán gaan.
Yepquote:Op donderdag 3 november 2005 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dido's gezicht balanceert tussen boos, gefrustreerd en huilen.
Zelfde meningquote:Op donderdag 3 november 2005 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat een stel sufkutten van dat bureau.
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:16 schreef MissTiger het volgende:
Echt geweldig dat Dido al 2x genomineerd isNet goed! Ik word echt
van haar diva gedrag. Ben het dan ook totaal eens met chantal haar uitleg!
En lieske moet winnen, lief meiske is dat!
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:16 schreef MissTiger het volgende:
Echt geweldig dat Dido al 2x genomineerd isNet goed! Ik word echt
van haar diva gedrag. Ben het dan ook totaal eens met chantal haar uitleg!
En lieske moet winnen, lief meiske is dat!
Chantal schrikt sowieso mensen afquote:Op donderdag 3 november 2005 21:17 schreef kissa het volgende:
Chantal schrikt mannen af omdat ze zo direct is![]()
Doe maar niet, dan zijn de nominaties niet spannend meer.quote:
Ja, ik had gehoopt dat Lieske op Chantal zou stemmen...quote:Op donderdag 3 november 2005 21:17 schreef BB-King het volgende:
Die Chantal moet juist oprotten.
Van Lieske valt me het ook tegen...
Het beeld ook!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:17 schreef regenworm het volgende:
geluid is weer kut
Dat is ook een manier om het te zeggenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:17 schreef kissa het volgende:
Verwacht / hoop dat Dido nog zorgt dat Chantal op de bank komt!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik had gehoopt dat Lieske op Chantal zou stemmen...
Je moet voor het innerlijk uiterlijk gaanquote:Op donderdag 3 november 2005 21:17 schreef kissa het volgende:
Waarom ze mag stemmen op wie zij wiltquote:Op donderdag 3 november 2005 21:17 schreef BB-King het volgende:
Die Chantal moet juist oprotten.
Van Lieske valt me het ook tegen...
Dat heeft ze tijdens de nominatie net wel laten zien ja.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:17 schreef kissa het volgende:
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 3 november 2005 21:18 schreef MissX het volgende:
volgens mij kunnen ze trouwens echt niemand voor Chantal vinden. Anders hadden ze dat relatiebureau niet ingeschakeld. En hadden ze er al lang iemand ingeflikkerd. Het duurt nu wel heeel lang.
De leeftijdsgrens is ook aardig opgeschroefd
Die zus van der ziet er wel een stuk beter uit.
Dat hoopte ik nu ook... helaas is Lieske weer zo naief om dat niet te doen.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Lieske te veel met Chantal heeft opgetrokken tijdens de bonenopdracht.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maar Ruud spant de kroon. Die is echt compleet niet geschikt voor dit programma.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Bridget en Ruud zijn vreselijk sl;echt het gaat steeds mis en moeten het met een grapje goedmaken. Wat een losers
Ow wacht, ik ben in de war met de Almanak.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:20 schreef Zhenar het volgende:
Wel suf dat Lieske het lustrumboek van Vindicat krijgt - daar staat al het nieuws van het afgelopen jaar in, en in het bijzonder van de Kroeg, toch wel haar wereldje. Hoezo geen informatie van buitenaf?![]()
Die kans is zeer groot ja, gezien haargesprek vanmiddag met Roel over Chantal.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:19 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Verwacht / hoop dat Dido nog zorgt dat Chantal op de bank komt!
het klotige hiervan is dat Chantal er nu echt nog een aantal weken in zal blijvenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat denk ik ookZoals ik al zei: ze vinden straks die man wel bij een castingbureau.
Dat zou inhouden dat ze de laatste uitzending de meeste stemmen krijgt, zie je het voor je??quote:Op donderdag 3 november 2005 21:21 schreef Bep het volgende:
Ik hoop wel dat Chantal OOIT eens genomineerd wordt , straks gaat ze het nog winnen ook
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:21 schreef Bep het volgende:
Ik hoop wel dat Chantal OOIT eens genomineerd wordt , straks gaat ze het nog winnen ook
Rob neemt het zekere voor het onzekere denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:20 schreef versabommie het volgende:
Ik lach me natuurlijk helemaal kapot als Menno de dans ontspringt doordat iedereen denkt : "ach menno krijgt al van iedereen stemmen"
Samen met haar toekomstige manquote:Op donderdag 3 november 2005 21:21 schreef Bep het volgende:
Zou dat mogen?? Dan zie ik dat graagquote:Op donderdag 3 november 2005 21:22 schreef MissX het volgende:
ik ben benieuwd trouwens of mensen hun nominaties nu nog gaan veranderen. Ik gok dat Dido nu toch wel op Chantal gaat stemmen. Dat hoop ik iig wel.
Dat is het kutte dat het afhankelijk van de nominaties is. De impopulairen kunnen het erg lang uitzingen zo.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:21 schreef Bep het volgende:
Soms in een nachtmerrie wel jahquote:Op donderdag 3 november 2005 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou inhouden dat ze de laatste uitzending de meeste stemmen krijgt, zie je het voor je??
Ik vind eigenlijk dat ze het erg leuk doen. Zeker in vergelijking met eerdere presentatoren. Zo erg als bijvoorbeeld Daphne of Patty zijn ze zeker niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maar Ruud spant de kroon. Die is echt compleet niet geschikt voor dit programma.
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ow wacht, ik ben in de war met de Almanak.
Maar toch teveel informatie.![]()
Ja, zenuwachtige sfeer, ik word er zelf bijna zenuwachtig van.quote:
Kijk dan nietquote:Op donderdag 3 november 2005 21:23 schreef Frank-NL het volgende:
Wat een doffe ellende die liveuitzending.
Gelukkig nietquote:Op donderdag 3 november 2005 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Het is er niet gezelliger op geworden in het huis.
Treurig dat ze daar blijkbaar mee wegkomen bij de kijkers ook.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:22 schreef Arcee het volgende:
Wel treurig dat ze 't mannenwerven voor Chantal aankondigen of ze nu pas gaan beginnen. Daar zijn de goddomme al weken mee bezig.
Ja ze kunnen beter de advertentie in het Turks en Arabisch herhalen.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:22 schreef Arcee het volgende:
Wel treurig dat ze 't mannenwerven voor Chantal aankondigen of ze nu pas gaan beginnen. Daar zijn de goddomme al weken mee bezig.
Schoonoudersquote:Op donderdag 3 november 2005 21:23 schreef Day het volgende:
Shit, zit ik helemaal klaar voor de live-uitzending, komt mijn schoonmoeder op bezoek.
Heb nu het eerste gedeelte gemist. Wat was er met die koffertjes? Was dat de onmogelijke keuze?
Zat ik ook net aan te denken maar denk dat ze zich aan de DBK nominaties moeten houden omdat anders de laatste stemmer zijn stem kan veranderen om te zorgen dat een ander op de bank komt of niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:22 schreef MissX het volgende:
[..]
het klotige hiervan is dat Chantal er nu echt nog een aantal weken in zal blijven![]()
![]()
ik ben benieuwd trouwens of mensen hun nominaties nu nog gaan veranderen. Ik gok dat Dido nu toch wel op Chantal gaat stemmen. Dat hoop ik iig wel.
Helaas, Chantal niet, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kans is zeer groot ja, gezien haargesprek vanmiddag met Roel over Chantal.
Dit moedigen we aan......quote:Op donderdag 3 november 2005 21:24 schreef versabommie het volgende:
mokumse judashoer! (mag dit op het forum?)
Het was een promo opdracht voor Joost.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:23 schreef Day het volgende:
Shit, zit ik helemaal klaar voor de live-uitzending, komt mijn schoonmoeder op bezoek.
Heb nu het eerste gedeelte gemist. Wat was er met die koffertjes? Was dat de onmogelijke keuze?
Wordt een leuke week met heel erg veel geweeklaag van de toch al zo onzekere Didoquote:
Preciesquote:Op donderdag 3 november 2005 21:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zat ik ook net aan te denken maar denk dat ze zich aan de DBK nominaties moeten houden omdat anders de laatste stemmer zijn stem kan veranderen om te zorgen dat een ander op de bank komt of niet.
Daar ben ik ook voor...quote:Op donderdag 3 november 2005 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Kan Chantal niet gewoon het huis uit en die zus van haar erin?
Ze hebben het gisteren al gedaan, en moeten nu dus zeggen wie ze gisteren genomineerd hebbenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:25 schreef tong80 het volgende:
Het is raar dat de nominaties live zijn.Het kan nioet anders dan BB heeft de nominaties al eerder gehoord.
Laat maar evenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou scheeuw maar als je t echt wil weten heb t hier voor me staan
Wat miste ik net tussen Dido en Bridget?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:28 schreef LuQas het volgende:
Hahahaha die Dido! ONGELOOFLIJK!
Iddquote:Op donderdag 3 november 2005 21:28 schreef LuQas het volgende:
Oh, het komt echt uit zijn tenen bij Rob!![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas, Chantal niet, waarschijnlijk.
Menno, Dido, Rob en Roel komen op de bank.
Zie nominatie-topic, klopt tot nu toe precies.
Rob en Roel dus ook....quote:Op donderdag 3 november 2005 21:30 schreef LuQas het volgende:
Menno en Dido op de bank.
Nou dat is niet spannend. Menno eruit volgende week.
Lieske heeft de vorige keer op Chantal gestemd.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:30 schreef tong80 het volgende:
Chantal is de enige die nooit een stem tegen heeft gekregen of heb ik het fout ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |