abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32359756
waarom naaien ze die erik de vlieger nu zo hard dan, die gast lijkt me niet target nr1 om achter aan te gaan.. john v/d heuvel doet wel heel stoer dat hij het op band heeft maar dat vind ik gewoon een beetje laf, stiekem een gesprek laten opnemen
die erik zal wel helemáál niemand meer vertrouwen nu
pi_32362118
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:32 schreef DrDentz het volgende:
waarom naaien ze die erik de vlieger nu zo hard dan, die gast lijkt me niet target nr1 om achter aan te gaan.. john v/d heuvel doet wel heel stoer dat hij het op band heeft maar dat vind ik gewoon een beetje laf, stiekem een gesprek laten opnemen
Vind het ook vreemd... De Vlieger zegt dingen die hij duidelijk niet in het openbaar kwijt wil... lekker van Van den Heuvel... kan die over een paar maanden stoppen met het programma omdat niemand hem meer vertrouwt en met m mee wil werken... De uitzending was interessant om te zien, maar imo een domme zet van Van den Heuvel.... of het moet een 1-2tje met De Vlieger zijn geweest, maar dat geloof ik niet.
  vrijdag 18 november 2005 @ 01:05:28 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32362143
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 01:03 schreef Kjew het volgende:

[..]

Vind het ook vreemd... De Vlieger zegt dingen die hij duidelijk niet in het openbaar kwijt wil... lekker van Van den Heuvel... kan die over een paar maanden stoppen met het programma omdat niemand hem meer vertrouwt en met m mee wil werken... De uitzending was interessant om te zien, maar imo een domme zet van Van den Heuvel.... of het moet een 1-2tje met De Vlieger zijn geweest, maar dat geloof ik niet.
hij maakt andere 1-2tjes. van den heuvel moet erg gaan uitkijken. en dat heeft niks met de vlieger te maken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32362414
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 01:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hij maakt andere 1-2tjes. van den heuvel moet erg gaan uitkijken. en dat heeft niks met de vlieger te maken.
Zeg gewoon wat je bedoelt. Aan cryptische omschrijvingen heeft niemand wat... Van den Heuvel lijkt zo op het oog iig een beetje overmoedig met zn stunts... hij lijkt me nou niet bepaald onkwetsbaar...
  vrijdag 18 november 2005 @ 01:44:24 #30
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_32362726
Is het ergens online te bekijken?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_32362833
Btw, zag op Quotenet de volle namen: Itzhak M. (Meiri) en Dennis P. (Panday)
  vrijdag 18 november 2005 @ 01:56:49 #32
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32362860
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 01:22 schreef Kjew het volgende:

[..]

Zeg gewoon wat je bedoelt. Aan cryptische omschrijvingen heeft niemand wat... Van den Heuvel lijkt zo op het oog iig een beetje overmoedig met zn stunts... hij lijkt me nou niet bepaald onkwetsbaar...
lees anders ff gewoon wat ik zeg. die man speelt een gevaarlijk spelletje.
pi_32362992
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 01:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lees anders ff gewoon wat ik zeg. die man speelt een gevaarlijk spelletje.
Oh ok. De zin lijkt alsof je meer weet, maar niet vertelt. Maar niet dus, ok.
pi_32384761
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb gekeken gisteren, niet vanwege enige interesse in vd Heuvel maar ondat Eric de Vlieger in het programma te zien zou zijn.

Ik geloof er NIETS van dat eea stiekem is opgenomen, ookal ben ik er zeker van dat de Vlieger ervoor gezorgd heeft dat vd Heuvel in die waan werd gelaten.

Om welke reden dat ook wilde de Vlieger op deze wijze op tv komen en de dingen zeggen die hij heeft gezegd, dat was al vanaf het begin duidelijk imo, en werd nogeens bevestigd door de reactie van de Vlieger toen vd Heuvel hem belde.

Ik heb weggezapt na het Eric de Vlieger-item, is hij er volgende week weer te bewonderen?
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_32386021
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 21:35 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Ik heb gekeken gisteren, niet vanwege enige interesse in vd Heuvel maar ondat Eric de Vlieger in het programma te zien zou zijn.

Ik geloof er NIETS van dat eea stiekem is opgenomen, ookal ben ik er zeker van dat de Vlieger ervoor gezorgd heeft dat vd Heuvel in die waan werd gelaten.

Om welke reden dat ook wilde de Vlieger op deze wijze op tv komen en de dingen zeggen die hij heeft gezegd, dat was al vanaf het begin duidelijk imo, en werd nogeens bevestigd door de reactie van de Vlieger toen vd Heuvel hem belde.

Ik heb weggezapt na het Eric de Vlieger-item, is hij er volgende week weer te bewonderen?
De reden, die jouw bewering zou kunnen verklaren, is dat op deze manier EdV iedereen kan vertellen dat hij zwaar onder druk staat, maar wel de stok achter de deur heeft om te zeggen dat het niet ZIJN bedoeling was. Natuurlijk zou hij, wat hij gezegd heeft, niet zomaar in het openbaar kunnen vertellen; daarnaast zou hij door Jusititie onder druk zijn gezet om aangifte te doen tegen zijn afperser (dat zou dan Itzhak Meiri zijn). Maar EdV is logischerwijs bang voor M. en kan dus niet uit eigen inititatief zijn verhaal kwijt. Daarom zou het dan een 1-2tje met Dennis P. kunnen zijn, waarvoor ze John van den Heuvel gebruiken.

Maar waarom weet je zo zeker dat EdV het op deze manier heeft uitgevoerd? Waarom zou het niet gewoon gegaan zijn zoals het lijkt te zijn gegaan?
pi_32550598
Toch een beter uitzending dan vorige week.
pi_32554465
John in zn stoere burberry en Aquascutum outfit.
pi_32554900
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
John in zn stoere burberry en Aquascutum outfit.
En dat voor een ex-wijkagent
pi_32558744
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:44 schreef echt het volgende:

[..]

En dat voor een ex-wijkagent
Ik vind de show weinig om het lijf hebben .. springt een beetje van de hak op de tak, en het heeft 'het' over het algemeen net niet.
Misschien is het geen eerlijke vergelijking, maar ik vind het programma van Peter R de Vries professioneler, en vooral meer solide overkomen...
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_32732551
Vanavond weer om 21:30 op RTL 5

Steve Brown schijnt weer zwaar in de shit te zitten, hij wordt nog steeds zwaar bedreigd dus zal die vuile rat er binnenkort ook wel aan gaan
pi_32732672
het programma is interessant maar de presentator heeft het charisma van een deurknop. Laat hem lekker onderzoeken en laat een lekker wijf de presentatie doen.
  donderdag 1 december 2005 @ 23:45:39 #42
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32742802
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vanavond weer om 21:30 op RTL 5

Steve Brown schijnt weer zwaar in de shit te zitten, hij wordt nog steeds zwaar bedreigd dus zal die vuile rat er binnenkort ook wel aan gaan
ik zal geen traan laten om de 'crimineel in spijkerbroek'. wordt wel eens tijd met zijn grote bakkes en vuile spelletjes.
pi_32749958
Ik heb het gemist, wordt het nog herhaald?
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:18:49 #44
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32750200
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb het gemist, wordt het nog herhaald?
Maandagavond op RTL7
pi_32753139
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:38 schreef Evil_Jur het volgende:
het programma is interessant maar de presentator heeft het charisma van een deurknop. Laat hem lekker onderzoeken en laat een lekker wijf de presentatie doen.
Ha, dat vind ik ook. Presenteren kan ie gewoon niet.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_32758096
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:38 schreef Evil_Jur het volgende:
Idd
pi_32764094
Staat die aflevering toevallig ergens op internet?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 2 december 2005 @ 20:32:29 #48
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32764173
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 20:29 schreef Superheld het volgende:
Staat die aflevering toevallig ergens op internet?
Nee, RTL nederland zend dat niet uit via internet.
Maandagavond word dat herhaald op RTL7
pi_32764234
Kut rtl, dan kan ik t niet zien
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 2 december 2005 @ 20:41:31 #50
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32764393
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 20:34 schreef Superheld het volgende:
Kut rtl, dan kan ik t niet zien
Kan jij geen rtl krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: