Vind het ook vreemd... De Vlieger zegt dingen die hij duidelijk niet in het openbaar kwijt wil... lekker van Van den Heuvel... kan die over een paar maanden stoppen met het programma omdat niemand hem meer vertrouwt en met m mee wil werken... De uitzending was interessant om te zien, maar imo een domme zet van Van den Heuvel.... of het moet een 1-2tje met De Vlieger zijn geweest, maar dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:32 schreef DrDentz het volgende:
waarom naaien ze die erik de vlieger nu zo hard dan, die gast lijkt me niet target nr1 om achter aan te gaan.. john v/d heuvel doet wel heel stoer dat hij het op band heeft maar dat vind ik gewoon een beetje laf, stiekem een gesprek laten opnemen
die erik zal wel helemáál niemand meer vertrouwen nu![]()
hij maakt andere 1-2tjes. van den heuvel moet erg gaan uitkijken. en dat heeft niks met de vlieger te maken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:03 schreef Kjew het volgende:
[..]
Vind het ook vreemd... De Vlieger zegt dingen die hij duidelijk niet in het openbaar kwijt wil... lekker van Van den Heuvel... kan die over een paar maanden stoppen met het programma omdat niemand hem meer vertrouwt en met m mee wil werken... De uitzending was interessant om te zien, maar imo een domme zet van Van den Heuvel.... of het moet een 1-2tje met De Vlieger zijn geweest, maar dat geloof ik niet.
Zeg gewoon wat je bedoelt. Aan cryptische omschrijvingen heeft niemand wat... Van den Heuvel lijkt zo op het oog iig een beetje overmoedig met zn stunts... hij lijkt me nou niet bepaald onkwetsbaar...quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij maakt andere 1-2tjes. van den heuvel moet erg gaan uitkijken. en dat heeft niks met de vlieger te maken.
lees anders ff gewoon wat ik zeg. die man speelt een gevaarlijk spelletje.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:22 schreef Kjew het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat je bedoelt. Aan cryptische omschrijvingen heeft niemand wat... Van den Heuvel lijkt zo op het oog iig een beetje overmoedig met zn stunts... hij lijkt me nou niet bepaald onkwetsbaar...
Oh ok. De zin lijkt alsof je meer weet, maar niet vertelt. Maar niet dus, ok.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lees anders ff gewoon wat ik zeg. die man speelt een gevaarlijk spelletje.
Ik heb gekeken gisteren, niet vanwege enige interesse in vd Heuvelquote:Op donderdag 17 november 2005 23:32 schreef DrDentz het volgende:
waarom naaien ze die erik de vlieger nu zo hard dan, die gast lijkt me niet target nr1 om achter aan te gaan.. john v/d heuvel doet wel heel stoer dat hij het op band heeft maar dat vind ik gewoon een beetje laf, stiekem een gesprek laten opnemen
die erik zal wel helemáál niemand meer vertrouwen nu![]()
De reden, die jouw bewering zou kunnen verklaren, is dat op deze manier EdV iedereen kan vertellen dat hij zwaar onder druk staat, maar wel de stok achter de deur heeft om te zeggen dat het niet ZIJN bedoeling was. Natuurlijk zou hij, wat hij gezegd heeft, niet zomaar in het openbaar kunnen vertellen; daarnaast zou hij door Jusititie onder druk zijn gezet om aangifte te doen tegen zijn afperser (dat zou dan Itzhak Meiri zijn). Maar EdV is logischerwijs bang voor M. en kan dus niet uit eigen inititatief zijn verhaal kwijt. Daarom zou het dan een 1-2tje met Dennis P. kunnen zijn, waarvoor ze John van den Heuvel gebruiken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:35 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Ik heb gekeken gisteren, niet vanwege enige interesse in vd Heuvelmaar ondat Eric de Vlieger
in het programma te zien zou zijn.
Ik geloof er NIETS van dat eea stiekem is opgenomen, ookal ben ik er zeker van dat de Vlieger ervoor gezorgd heeft dat vd Heuvel in die waan werd gelaten.
Om welke reden dat ook wilde de Vlieger op deze wijze op tv komen en de dingen zeggen die hij heeft gezegd, dat was al vanaf het begin duidelijk imo, en werd nogeens bevestigd door de reactie van de Vlieger toen vd Heuvel hem belde.
Ik heb weggezapt na het Eric de Vlieger-item, is hij er volgende week weer te bewonderen?
En dat voor een ex-wijkagentquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
John in zn stoere burberry en Aquascutum outfit.![]()
Ik vind de show weinig om het lijf hebben .. springt een beetje van de hak op de tak, en het heeft 'het' over het algemeen net niet.quote:
ik zal geen traan laten om de 'crimineel in spijkerbroek'. wordt wel eens tijd met zijn grote bakkes en vuile spelletjes.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vanavond weer om 21:30 op RTL 5
Steve Brown schijnt weer zwaar in de shit te zitten, hij wordt nog steeds zwaar bedreigd dus zal die vuile rat er binnenkort ook wel aan gaan
Maandagavond op RTL7quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb het gemist, wordt het nog herhaald?
Ha, dat vind ik ook. Presenteren kan ie gewoon niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:38 schreef Evil_Jur het volgende:
het programma is interessant maar de presentator heeft het charisma van een deurknop. Laat hem lekker onderzoeken en laat een lekker wijf de presentatie doen.
Iddquote:Op donderdag 1 december 2005 18:38 schreef Evil_Jur het volgende:
het programma is interessant maar de presentator heeft het charisma van een deurknop. Laat hem lekker onderzoeken en laat een lekker wijf de presentatie doen.
Nee, RTL nederland zend dat niet uit via internet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:29 schreef Superheld het volgende:
Staat die aflevering toevallig ergens op internet?
Kan jij geen rtl krijgenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:34 schreef Superheld het volgende:
Kut rtl, dan kan ik t niet zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |