Ach ja.. janken schijnt het slecht te doen op fok. Ik zou die mensen die zich daar het hardst aan ergeren ook zo graag een keer 100 dagen in dat BB huis zien zitten. Echtquote:Op donderdag 3 november 2005 22:08 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee hoor, scanman is fantatieker
Af en toe is ze een ontzettend jankerd hoor, maar goed lekker boeiend![]()
Ingrid was ook keihard aan die tafel, bij de nominaties.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Ingrid is echt een walgelijk schepsel en oerdom. de enige mensen bij wie ze in het begin terecht kon Menno en Dido kunnen nu echt geen goed meer doen. Echt het bewijs dat ze door Rob en Chantal is omgeluld... totaal geen eigen mening, trieste griet
Dat had ze al, gezien haar opmerkingen een paar dagen geleden. Maar Lieske is nog wel veilig denk ik. Chantal en Ingrid zijn eerst aan de beurtquote:Op donderdag 3 november 2005 22:11 schreef Pinball het volgende:
Dido heeft het nu helemaal gehad met Lieske denk ik.
Gaan we dat weer 100 keer horen.
Roddelen over Rob en hem constant zwart lopen maken bij de rest van de groep was zeker ook onderdeel van een opdracht? Nee hoor, Menno is de grootste huichelaar in dat huis en de rest heeft dat nu gelukkig ook wel door. De beste man wordt net zolang genomineerd tot ie eruit ligt.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
sorry, Menno's gedrag was onderdeel van een opdracht. Roel, Rob en ook Joost zijn echt achterbaks bezig achter de rug van Menno om. Roel is bovendien bespottelijk bezig met zijn bezitterigheid over Dido terwijl hij niks met haar heeft en hij was juist degene die bij de homo-opdracht door de mand viel door zijn homofobe gedrag: niet douchen met de mannen tot de homo bekend was
Het trieste daarvan is dat hij zichzelf kompleet voor lul zette, met z'n "Menno werkte stiekem door"quote:Op donderdag 3 november 2005 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Vooral Flugeltje had weer een ijzersterk punt
Dat Rob eigenlijk Menno niet aansprak, maar het Nederlandse publiek
De topper van de avond was Naat met d'r opmerking, dat dit allemaal bij het spel hoortquote:Op donderdag 3 november 2005 22:12 schreef Day het volgende:
Ik kan die 'lieve schat' van Natte lie niet meer horen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |