Dat komt later vanavond als de post weer weggelegd is en dit kleine hoogtepuntje weggezakt is en alle frustratie van het nomineren bovenkomtquote:Op donderdag 3 november 2005 22:03 schreef MissX het volgende:
ze moeten ff in groepjes gaan roddelen en niet zo bij elkaar blijven plakken
Jij trapt met open ogen in de gluiperigheid van Menno? Ik dacht dat na de homo-demonstratie de meeste kijkers hem wel door zouden hebben, maar blijkbaar zijn sommigen wat blind hardleers.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Menno en Dido moeten zeker blijven
Rob of Roel moet eruit, eigenlijk heb ik het liefste dat Roel vertrekt.... ook jammer dat huichelaar Joost niet is genomineerd trouwens...
Dido kan er sowieso niet tegen dat er ergens op deze aardbol mensen rondlopen die haar niet zo leuk vinden. Volgens mij kan ze daar maanden van wakker liggenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieske zag het aankomen de begin weken van BB, niemand liet haar uitpraten, niemand boeide het iets wat ze zei of wat ze deed, dus was duidelijk dat ze veel stemmen zou krijgen.
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Deze nominatieronde kan wel eens de ommekeer in het huis gaan worden. Niet langer meer de meisje die samenklitten enzo.
sorry, Menno's gedrag was onderdeel van een opdracht. Roel, Rob en ook Joost zijn echt achterbaks bezig achter de rug van Menno om. Roel is bovendien bespottelijk bezig met zijn bezitterigheid over Dido terwijl hij niks met haar heeft en hij was juist degene die bij de homo-opdracht door de mand viel door zijn homofobe gedrag: niet douchen met de mannen tot de homo bekend wasquote:Op donderdag 3 november 2005 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij trapt met open ogen in de gluiperigheid van Menno? Ik dacht dat na de homo-demonstratie de meeste kijkers hem wel door zouden hebben, maar blijkbaar zijn sommigen wat blind hardleers.
Nee hoor, scanman is fantatiekerquote:Op donderdag 3 november 2005 22:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Mmmm
Jij bent al net zo fanatiek als scanman01
Goed hoor, als jij vindt dat Lieske geen ontzettende jankerd is, ook goed.
Menno had een opdracht hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij trapt met open ogen in de gluiperigheid van Menno? Ik dacht dat na de homo-demonstratie de meeste kijkers hem wel door zouden hebben, maar blijkbaar zijn sommigen wat blind hardleers.
Die homo-demonstratie was een opdracht die hij goed uitvoerde. Iedereen kan goed acteren in het huis, dat zag je wel weer toen Joost vanavond uit de dagboekkamer kwam.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat hij gaat doen.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:09 schreef MissX het volgende:
Rob: ik strijd terug
Er valt niets te strijden Rob je gaat volgende week naar huis
idd, ben het helemaal met je eens, hij is bijna dido's persoonlijke stalker geworden.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
sorry, Menno's gedrag was onderdeel van een opdracht. Roel, Rob en ook Joost zijn echt achterbaks bezig achter de rug van Menno om. Roel is bovendien bespottelijk bezig met zijn bezitterigheid over Dido terwijl hij niks met haar heeft en hij was juist degene die bij de homo-opdracht door de mand viel door zijn homofobe gedrag: niet douchen met de mannen tot de homo bekend was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |