Ze zijn ook gewoon in de winkel te koop hoor... Boudisque, Sounds, Fame, Concerto, Get etc.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:30 schreef Weakling het volgende:
[..]
Oeh! Eens ff gaan zoeken waar ze die verkopen en liefst een site die niet in de UK zit, want met pakketjes daar vandaan heb ik de laatste tijd gruwelijke problemenMaar deze "moet" ik hebben!
![]()
Edit: sjips, ik kon het toch niet laten en heb ze alledrie bij HMV besteld![]()
Squeek! Nah ja, ik wacht rustig af of ze via hmv aan zullen komen. Voor omgerekend een kleine 14 euro (incl verzendkosten) per CD ga ik er in ieder geval niet op achteruit ...quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:40 schreef PDOA het volgende:
Ze zijn ook gewoon in de winkel te koop hoor... Boudisque, Sounds, Fame, Concerto, Get etc.
Paar weken geleden heb ik een album binnengehaald onder de naam 'From the archives Vol. 4'. Ik kan er op internet alleen weinig info over vinden. Het zou (voorlopig) om een 'digital release' gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:59 schreef PDOA het volgende:
Er zijn nu 3 nieuwe cd's met FSOL materiaal verkrijgbaar! From The Archives... Echt dope dingen zitten ertussen, en altijd goed om onuitgebracht werk te horen! FSOL
Die eerste 3 'From The Archives' delen waren eerst ook alleen maar via digital download te verkrijgen, voordat ze op cd en vinyl verschenen, dus wellicht is dit deel 4 in de reeks. Dacht nl. eerst dat het hier een bootleg betrof, maar wellicht is het gewoon een officiele uitgave die later op cd zal worden uitgebracht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:29 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Paar weken geleden heb ik een album binnengehaald onder de naam 'From the archives Vol. 4'. Ik kan er op internet alleen weinig info over vinden. Het zou (voorlopig) om een 'digital release' gaan.
Op discogs staat die al: http://www.discogs.com/release/1107499
En hier tot zover ik weet de enige plek waar die verkrijgbaar is (naast de niet-officiële kanalen): http://www.bleep.com/current_item.php?selection=FDIG13F_DM
Vandaag binnengehaald verkregenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:37 schreef InTheDarkness het volgende:
Tvp ! Zodat ik morgen de naam nog weet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |