Ik ben het met je eens Jappie...quote:Op donderdag 3 november 2005 20:47 schreef Jappie het volgende:
getverdemme....gezien bovenstaande reacties werkt die shit nog ook
Hijzelf een brief van Brende, of vier bewoners een brief van thuis.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:47 schreef MissBliss het volgende:
Was dat 'de onmogelijke keuze'?
Moeilijke keuze, okay...maar onmogelijk?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:47 schreef MissBliss het volgende:
Was dat 'de onmogelijke keuze'?
Ik denk dat ik heel agressief wordt als ze gaat janken, wedde dat het ook nog zo'n klein kuttelikkertje isquote:Op donderdag 3 november 2005 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ze heb maar te janken gvddoor dat hondje heeft Joost geen brief van zijn meisje
*kuch* Rob *kuch*quote:Op donderdag 3 november 2005 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar IEMAND zou zijn die in dit geval de eigen brief had gekozen trouwens.
Onvoorstelbaar ja. De keuze was heel simpel in dit geval. En het zal me niets verbazen als Joost straks ook gewoon die brief van zijn vriendin krijgt.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:47 schreef Jappie het volgende:
getverdemme....gezien bovenstaande reacties werkt die shit nog ook
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 3 november 2005 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar IEMAND zou zijn die in dit geval de eigen brief had gekozen trouwens.
Maar wat was nou de onmogelijke keuze?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:48 schreef svann het volgende:
Hijzelf een brief van Brende, of vier bewoners een brief van thuis.
Lieske zij dat het het niet erg zou vinden als joost het zou pakken.. want zij zou hetzelfde doen..quote:Op donderdag 3 november 2005 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Wij heten Brendaquote:Op donderdag 3 november 2005 20:48 schreef svann het volgende:
[..]
Hijzelf een brief van Brende, of vier bewoners een brief van thuis.
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:50 schreef flugeltje het volgende:
Niet om het een of ander hoor...
Maar als ik aan zo'n spel meedeed zou ik ook voor de groep kiezen. Dat staat namelijk wel zo sympathiek voor de kijkers....
Als er geen camera's bij betrokken waren zou ik absoluut ineens egoïstisch zijn geworden...
Dan heb je toch niet goed geluisterd.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:50 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Lieske zij dat het het niet erg zou vinden als joost het zou pakken.. want zij zou hetzelfde doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |