abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31930052
Ik wil met een collega student gaan afstuderen in californie. Mijn opleiding is HBO werktuigbouwkunde. Heeft er iemand ervaring met stagelopen in californie? Of weet er iemand goede bedrijven waar ik kan gaan afstuderen?

Groeten Ton van Buel
pi_31930904
Pak de Amerikaanse yellow pages er eens bij, daar staan genoeg bedrijven in en je kan behoorlijk goed zoeken. Met multinationals zit je meestal wel goed. OF je daar met een werktuigbouwkundige studie terecht kan weet ik niet. Naar mijn weten zitten een heleboel van dat soort (grote) bedrijven aan de oostkust. Wellicht zijn ingenieursbureau's goed, denk aan ABB, Arcadis, Siemens, General Electric.

Bedenk je overigens wel dat je veeeeel moet regelen, meer nog dan met een normale baan.
Ik ben om deze rede gewoon aan het afstuderen in Nederland en heb nu wat sollicitaties lopen in California
wie het kleine niet eert is ambitieus
pi_31932257
California!
Ik heb er trouwens gestudeerd, niet stage gelopen, maar misschien kan ik ergens mee helpen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_31934337
Puik plan californie is gaaf
the best is yet to come undone
pi_31971514
Doen!
Staat zeer goed op je CV, en het kan een hele goede ervaring geven in je leven! Wel via school vragen waar je een beurs kan aanvragen voor zoiets.
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_31987361
De makkelijkste manier om daar een stage te regelen is als de opleiding/hbo-instelling contacten heeft in Californie (check dat!). Het is veel lastiger om dat allemaal zelf te regelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')