Klopt. Dan nemen ze je bijna zo goed als altijd aan omdat je heb laten zien dat je kan studerenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:18 schreef Steve-O het volgende:
Heb ook net een niveau 4 Ict diploma behaald maar nu kan ik toch elke richting HBO op als ik dat zou willen ?
oke dat is al mooiquote:Op donderdag 3 november 2005 15:15 schreef Renesite het volgende:
Niveau 4 geeft 99.99% toegang tot HBO ja, (100% wil ik ook wel zeggen)
Studeren doe je niet op het MBOquote:Op donderdag 3 november 2005 15:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt. Dan nemen ze je bijna zo goed als altijd aan omdat je heb laten zien dat je kan studeren
Ik ook niet, zeker niet met ICTquote:Op donderdag 3 november 2005 15:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Studeren doe je niet op het MBO![]()
Maargoed bedankt ken weer verder heb nu mniet het idee dat ik met een MBO aan het werk wil .
Jazekersquote:Op donderdag 3 november 2005 15:18 schreef Steve-O het volgende:
Heb ook net een niveau 4 Ict diploma behaald maar nu kan ik toch elke richting HBO op als ik dat zou willen ?
Het moet natuurlijk wle zo goed als naadloos op elkaar afstemmen.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:35 schreef Gimmick het volgende:
What the fuck? Ik heb ook mbo gedaan (kon alleen in 4 jaar, tegenwoordig doet iedereen dat ook maar in 3,5 jaar) en doe nu IDM. Maar geen vrijstelling voor mij, laat staan tweede jaar instromen. Komt wellicht ook omdat ik op meer een mediaopleiding zit. Dus dat verschilt wel met de traditionele IDM.
Ja, uiteraard. Maar ik heb ook mbo ICT gedaan, dus het is redelijk vergelijkbaar.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wle zo goed als naadloos op elkaar afstemmen.
Voor 2e jaarsinstroom wel ja, vrijstelling kun je per vak wel krijgen.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wle zo goed als naadloos op elkaar afstemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |