Neen, zij zijn nog van voor The Bangles.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:40 schreef mr_anonimous het volgende:
The Bangles?
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:44 schreef pino.in.disguise het volgende:
De middelste is Belinda Carlisle toch
..eigenlijk in meervoud, The Go-go's, maar allez,quote:Op donderdag 3 november 2005 14:47 schreef dartfanaat het volgende:
Go-go!
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Paul Reiser.
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 18:03 schreef BwennieBren het volgende:goedemorgen luitjes
Dat zijn de goede feeFairy Godmother (Jennifer Saunders) en Prins Charming (Rupert Everet) uit Shrek Dos en Donkey is natuurlijk Eddy Murphy
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:44 schreef tong80 het volgende:
Als we met z'n allen fotoloog eens gaan nomineren ?
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
Kan ik ook jou nomineren als all-round beste moderator en de rest niet invullen?quote:
Kroepoekje !quote:Op donderdag 3 november 2005 18:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Kan ik ook jou nomineren als all-round beste moderator en de rest niet invullen?
Thea Moearquote:
Dag possie,m'n 2 kanjers zijn allebei on-line !quote:
Bellissimo !quote:Op donderdag 3 november 2005 19:13 schreef BwennieBren het volgende:
Coco Chanel?
Annie en Simon ?quote:
quote:
Ik heb jouwzelf ook genomineerdquote:Op donderdag 3 november 2005 17:44 schreef tong80 het volgende:
Als we met z'n allen fotoloog eens gaan nomineren ?
Tja mijn baby-foto lijkt me niet een pré voor de OP hoor...quote:Op donderdag 3 november 2005 19:33 schreef BwennieBren het volgende:
Oh maar voordat ik ga nog even vraagje voor Tong en Foto en alle ander RJP-ers die het nog niet hebben gedaan. Mag ik alsjeblieft van jullie voor de evt. nieuwe OP 2006 2 baby of kleuterfoto's van jullie? Ah? Ah? Ah? Ah? Als je het hier niet wil plaatsen mag het naar mijn email: BwennieBren@hotmail.com
Hebbie geen MSN,daar staat een prachtige kleuterfoto van me ?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:33 schreef BwennieBren het volgende:
Oh maar voordat ik ga nog even vraagje voor Tong en Foto en alle ander RJP-ers die het nog niet hebben gedaan. Mag ik alsjeblieft van jullie voor de evt. nieuwe OP 2006 2 baby of kleuterfoto's van jullie? Ah? Ah? Ah? Ah? Als je het hier niet wil plaatsen mag het naar mijn email: BwennieBren@hotmail.com
flauwert...quote:Op donderdag 3 november 2005 19:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja mijn baby-foto lijkt me niet een pré voor de OP hoor...![]()
Nee, die heb ik er onlangs afgehaald want daar werd ik gek van maar kan je hem niet mailen dan? plse?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:37 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hebbie geen MSN,daar staat een prachtige kleuterfoto van me ?![]()
Tja ik zal mijn moeder eens vragen of ze wat wil scannen, maar kan wel ff duren...quote:
Ik gaat ff kijken.....quote:Op donderdag 3 november 2005 19:38 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee, die heb ik er onlangs afgehaald want daar werd ik gek van maar kan je hem niet mailen dan? plse?![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik zal mijn moeder eens vragen of ze wat wil scannen, maar kan wel ff duren...![]()
Jij kent duidelijk mijn moeder nietquote:Op donderdag 3 november 2005 19:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
En je hebt tot 31 december a.s. de tijd hoor
Ik dacht als dat jij het was achter die pianoquote:
Eet smakelijk...spaghetti carbonara is heerlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 19:41 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik dacht als dat jij het was achter die piano
echt waar!
Nou ga nu echt ff spaghetti machen. Laat zo ff weten hoe heerlijk het was geweest
deze gezien tong?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb jouwzelf ook genomineerd
![]()
Dat zat ik ook net te denken, dus moet het hem wel zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 19:51 schreef peaceman het volgende:
Zit JP daar achter de piano??
Volgens mij zit hij voor de piano !quote:Op donderdag 3 november 2005 19:51 schreef peaceman het volgende:
Zit JP daar achter de piano??
Je hebt mail.....quote:Op donderdag 3 november 2005 19:41 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik dacht als dat jij het was achter die piano
echt waar!
Nou ga nu echt ff spaghetti machen. Laat zo ff weten hoe heerlijk het was geweest
Wat is mijn spaghetti carbonara toch lekker *blurp* sowwiequote:
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wat is mijn spaghetti carbonara toch lekker *blurp* sowwie
We hebben een clubje opgericht
voor mensen met een lief gezicht
Je bent erbij, je bent erbij
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik zal mettertijd wanneer er meer bijkomen de foto's wel moeten verschuiven e.d. maar dat is appeltje eitje. Keep them coming!
*terugrentquote:
BOE!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:46 schreef peaceman het volgende:
Zijn er uberhaupt nog mensen behoudens wij 2-en?
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
*terugrent![]()
@diaan hoiis het een zangert?
[..]
BOE!
Denk het niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:54 schreef peaceman het volgende:
Is het een zangert naar mijn smaak? (vast niet)
Lijkt mij een type als Michael Boltonquote:Op donderdag 3 november 2005 21:54 schreef peaceman het volgende:
Is het een zangert naar mijn smaak? (vast niet)
Nopequote:Op donderdag 3 november 2005 22:10 schreef brother52 het volgende:
Jose Carreras?
ja hoor als je maar niet die stampende muizen niet op de laat tafel dansen voordat de kat van huis is...quote:Op donderdag 3 november 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
Ik vroeg me af of er voor gestampte muisjes die overgebleven muizen na de feestdagen gebruikt worden.....
Echt noooit van gehoord Diaan, zingt ie goed? Nogmaals ik hou soms wel van die muziek ennuhhhquote:Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zal het maar verklappen: hij heet Arcángel
Zal ik je wat verklappen?? ik heb hem ook nog niet gehoord....quote:Op donderdag 3 november 2005 22:38 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Echt noooit van gehoord Diaan, zingt ie goed? Nogmaals ik hou soms wel van die muziek ennuhhh
is ie te downloaden?
aha, wanneer gaan wij dus NIET naar Rotterdam?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
maar hij komt binnenkort in Rotterdam optreden
binnen nu en 7 november a.s.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
aha, wanneer gaan wij dus NIET naar Rotterdam?![]()
..............en waar het witte gedeelte is gebleven als je het weer uitschijt?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef peaceman het volgende:
Waarom is duo-penotti altijd keurig gescheiden in de pot, maar zodra je 1 of 2 keer genomen hebt, is het een puinhoop..waarom toch?
![]()
Dat blijft achter op je tanden....quote:Op donderdag 3 november 2005 22:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
..............en waar het witte gedeelte is gebleven als je het weer uitschijt?
Zover had ik nog niet eens gedachtquote:Op donderdag 3 november 2005 22:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
..............en waar het witte gedeelte is gebleven als je het weer uitschijt?
ohwkee, heb morgen tenminste nogwat op brood...quote:Op donderdag 3 november 2005 22:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat blijft achter op je tanden....
Wat is er mis met Tatuquote:Op donderdag 3 november 2005 22:53 schreef Tokay het volgende:
Zeg me niet dat dat dat (hé, drie keer!) vreselijke Russische duo TaTu is.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:58 schreef BwennieBren het volgende:
Die van Tokay is een Amerikaanse acteur en ik weet zijn naam niet meer
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:55 schreef peaceman het volgende:
Wat is er mis met Tatu
Het is wel goed trouwens![]()
Vond die eerste single leuk hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 23:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Maar.... maar.... Je gaat me nu toch niet vertellen dat je die aanstellerige meiden met hun vreselijk bedachte act góed vindt, peaceman?![]()
Zo ja, dan val ik echt even stil...![]()
Nou ja, in ieder geval niet Kaukasian.quote:
Hmmpf. De clip bedoel je zeker?quote:
Nee dat liedje.... vind het nog steeds een leuk liedje...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmpf. De clip bedoel je zeker?
Ach ja, tongzoenende vrouwen... Een enorme turn on, naar verluidt.
Hmm jij doet aan minstens 1 woord minimaal 3x herhalen in een postquote:Op donderdag 3 november 2005 23:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
jajajaja dat bedoel ik ook!
Nou nee, niet echt ehh.. nee. Nee hoor! Doe ik bijna nooit nee...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm jij doet aan minstens 1 woord minimaal 3x herhalen in een post
Jaja...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:12 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt ehh.. nee. Nee hoor! Doe ik bijna nooit nee...
getinte? Nou zeg maar gerust dat het een afro-americaanse neger is hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 23:13 schreef Tokay het volgende:
Die, ehm, zeg maar getinte meneer hè, speelt dus een belangrijke rol in de serie "24".
Ja de president maar hoe heet ie nouquote:Op donderdag 3 november 2005 23:13 schreef Tokay het volgende:
Die, ehm, zeg maar getinte meneer hè, speelt dus een belangrijke rol in de serie "24".
President Palmer.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:15 schreef BwennieBren het volgende:
Ja de president maar hoe heet ie nou
Door wie word je dan genegeerd? Wij zijn gewoon onder de indruk van de door jou geplaatste foto...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:15 schreef Tokay het volgende:
Hé hé hé, ik praat tegen jullie, hè?
Word ik hier zomaar genegerd, ik bedoel, genegeerd.![]()
Bergkamp!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
President Palmer.
Ik geef je een zetje Bren. Komt-ie:
Dennis ..........
Dat is toch geen neger, gek!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:18 schreef peaceman het volgende:
Bergkamp!
Zat meer aan Dennis Haysbert te denken.quote:
Ik weet ut echt niet Tokayquote:Op donderdag 3 november 2005 23:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
President Palmer.
Ik geef je een zetje Bren. Komt-ie:
Dennis ..........
Mooi! Want dat is de naam die ik zocht.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:20 schreef dartfanaat het volgende:
Zat meer aan Dennis Haysbert te denken.
Krijgen we slecht weer? Nee toch?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jaja...en ik maar denken dat alleen katten aangaven dat er storm komt
![]()
Basketbal???quote:Op donderdag 3 november 2005 23:24 schreef peaceman het volgende:
2: Ow nou ja, ik hou niet zo van basketbal....
Hier in Limburg in elk geval nog niet. Blijft de hele week rondom de 13 gradenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:24 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Krijgen we slecht weer? Nee toch?
Ouweneel!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:24 schreef peaceman het volgende:
1: Wat was het een mooie foto he?
2: Ja, eigenlijk zonde dat het mysterieuze van de persoon opgelost is.
1: Ach we houden het er gewoon op dat het een afro-american was, die naam ben ik toch zo weer begrepen.
2: hoe heet ie dan ook al weer?
1: Dennis nogwat toch?
2: Dennis? Dennis Bergkamp??
1: Nee joh, dat is toch geen negert?
2: Ow nou ja, ik hou niet zo van basketbal....
[wijkzustermodus]Zeg peaceman, heb jij vandaag je medicatie wel ingenomen?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:37 schreef peaceman het volgende:
1: Er staat weer een foto..
2: Dit is Dennis toch niet?
1: Nee dit is immers een dame
2: Ja dan kan je wel zien, dat is zij...
1: Maar wie zou het toch wezen he?
2: Wezen? Leven haar ouders niet meer dan? Jij hebt inside-information?
1: Wat zit je nou te lullen joh, ik heb geen flauw idee, misschien is het wel een amerikaanse acteerteef...
2: Dat zou best eens kunnen, maar ik ken haar niet, kijk nooit naar CNN....
Ik zou zeggen: een arrenbie-zangeresje.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:33 schreef dartfanaat het volgende:
Ik zal eens een plaatje er neer zetten. Mag Tokay, of iemand anders de volgende doen
[afbeelding]
Jawel.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:35 schreef BwennieBren het volgende:
Leah Remini? Uit The King of Queens?
1: Wat zeg je me daarvan 2?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
[wijkzustermodus]Zeg peaceman, heb jij vandaag je medicatie wel ingenomen?[/wijkzustermodus]
Hij mist mij denk ik... hij is weer toe aan een echte kus van mij ipv dezequote:Op donderdag 3 november 2005 23:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
[wijkzustermodus]Zeg peaceman, heb jij vandaag je medicatie wel ingenomen?[/wijkzustermodus]
1: je mag ook niks meer in dit landquote:Op donderdag 3 november 2005 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij mist mij denk ik... hij is weer toe aan een echte kus van mij ipv deze![]()
EN NEE PEACE JE MAG HIEROP NIET REAGEREN
Vinden de anderen het ook wel geinig?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:46 schreef dartfanaat het volgende:
peaceman, hoe verzin je het......Vind het eerlijk gezegd wel geinig![]()
Bedankt voor je meelevenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:47 schreef Tokay het volgende:
Ahhhh, het is ook wat met dat ge-LAT....
Arme peace en Diaan...
Hopelijk vliegen voor jullie beiden die laatste 2 maanden voorbij.......quote:Op donderdag 3 november 2005 23:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bedankt voor je meelevenIk zal niemand aanraden te gaan LAT-en... maar wij hoeven nog maar ruim 2 maanden en dan gaan we samenwonen
![]()
![]()
Nog één dag maar en dan is het weekendquote:Op donderdag 3 november 2005 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga slapen.... morgen weer werkenwelterusten voor straks
Doe jij eens mijn vraag beantwoordenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:56 schreef peaceman het volgende:
1: malle
2: malle balle!
1: huh? wat zeg je nou toch?
2: och ik moest ineens denken aan golf
1: golf?
2: ja golf.. je weet wel dat ze zich een hernia slaan om dat kleine kutballetje te raken met een stick van een meter
1: oh wat die negert zo goed kan
2: ja je vraagt je af hoe die nog de tijd vind om ook zwarte piet te spelen he?![]()
![]()
![]()
Is dat niet: knikkeren voor mensen die niet willen bukken?quote:
Masturbatoire monologen ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:00 schreef peaceman het volgende:
Heb geen flauw benul doe ik doe mezelf verwennen![]()
Hmm dat staat er niet zoals ik bedoel![]()
Ik bedoel dat ik dus mezelf entertain met flauwe 2-gesprekjes die niet plaatsvinden![]()
Ja hoor die homo, trekt het uiteraard wel uit zijn verband..quote:
Doei malle, sweet dreamsquote:
Wie???quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:10 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Doei malle, sweet dreams
Ik zal mijn plaatje overigens maar zeggen, het is Aishwarya Rai
Niet echt hoor. Ik heb alleen die van Chori Chori hangorio hang garingéquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:14 schreef Tokay het volgende:
Ben jij into Bollywood-films, Bren?
Ik ben helemaal niet thuis in dat genre.
O ja, The Guru, met Marisa Tomei. Die ben ik heel snel weer vergeten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:24 schreef BwennieBren het volgende:
Niet echt hoor. Ik heb alleen die van Chori Chori hangorio hang garingé(The Guru) gezien en deze van haar Bride & Prejudice.
Chori chori chupke chupke....quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:24 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Ik heb alleen die van Chori Chori hangorio hang garingé(The Guru) gezien en deze van haar Bride & Prejudice.
Ja enige film, een vriendin van mij hebben na het zien van deze film enige weken zo door de straten gedanst in Amsterdam tijdens het shoppen.quote:
Aishwaria Rayquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja enige film, een vriendin van mij hebben na het zien van deze film enige weken zo door de straten gedanst in Amsterdam tijdens het shoppen.
JIj had mijn dame wel geweten he fotootje?
Rai but indeedquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:41 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Rai but indeedHeb je ook de evt. OP voor 2006 bekeken?
Toppie trouwens Tokay, ik wacht met spanning af. Heb net mijn FB gelezen
bollè toch?quote:
Dat staat er toch,mutsquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
bollè toch?
Maar ik wil meer baby, kleuter, tiener foto's van de RJP Posse
Nee schat, ik bedoelde van de restvan de RJP-ers. Maar iig welterusten voor later dan. Ik maak het ook niet laat en dat zeg ik altijdquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:53 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Dat staat er toch,muts
Ik ga later wel verder snuffelen,straks weer om 6 uur naast m'n nest![]()
Trustuh vampquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee schat, ik bedoelde van de restvan de RJP-ers. Maar iig welterusten voor later dan. Ik maak het ook niet laat en dat zeg ik altijd![]()
Lumiere!quote:
Ha, lach maar.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:42 schreef Treinhomo het volgende:
Andy Fordham.
Oud-voetballer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:41 schreef dartfanaat het volgende:
Acteur of zanger?
Meneer komt uit Zwitserland.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op Mario Been, maar dat zal ik wel niet goed gezien hebben.
Hmmm ik ken volgens mij geen Zwitserse voetballers... wachten op Tong dan maar..quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Wendy uit vrouwtje Theelepel.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:35 schreef dartfanaat het volgende:
Is dit niet Jules Hamel?
Ja, inderdaad...lang geleden dat ik de man gezien hebquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die zie je trouwens nog maar weinig op tv.
Laatste was Westenwind denk ik?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:43 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ja, inderdaad...lang geleden dat ik de man gezien heb
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Inge Ipenburg?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:27 schreef dartfanaat het volgende:
Provinciegenoot: Arnold Vanderleijde
Nee, dit zijn geen hologrammen, ze staan voor het scherm.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
The Gorillaz?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Marco Botsauto?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Billy Corgan?
Nee, ik neem nooit een camera mee, dan zit ik meer op een 'kodak moment' te wachten dan dat ik sta te genieten van wat er daadwerkelijk op het podium gebeurt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Zelfgenomen shots?
Tegenwoordig heeft haast iedereen toch een camera bijzich met al die mobieltjes met camera.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, ik neem nooit een camera mee, dan zit ik meer op een 'kodak moment' te wachten dan dat ik sta te genieten van wat er daadwerkelijk op het podium gebeurt.
Klopt, maar de kwaliteit van die foto's is niet echt om over naar huis te schrijven. En er zit geen flitser op, die heb je wel nodig bij concerten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft haast iedereen toch een camera bijzich met al die mobieltjes met camera.
Ja dat is waar. Maar het was dus wel een vet concert?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, maar de kwaliteit van die foto's is niet echt om over naar huis te schrijven. En er zit geen flitser op, die heb je wel nodig bij concerten.
Zeker, het was erg goed. Het mooiste was nog toen we na het optreden richting bar liepen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar het was dus wel een vet concert?
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Deneuve?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |