Ja hoiquote:Op donderdag 3 november 2005 13:44 schreef stijgende_ster het volgende:
Hallo!
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:45 schreef Dribbel_ het volgende:
ik ga ff boodschappen doen, gaan jullie eens verzinnen wat ik allemaal mee moet nemen![]()
![]()
chocomelquote:Op donderdag 3 november 2005 13:45 schreef Dribbel_ het volgende:
ik ga ff boodschappen doen, gaan jullie eens verzinnen wat ik allemaal mee moet nemen![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik moet de hele dag leren dus negeer mij![]()
Jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 3 november 2005 13:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
niet waar, ik heb het gewoon heel druk
ik vind TT eng
* Dribbel_ negeert, maar in de ruimte roept: Ik al 2 uur.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb verdomme al een half uur geleerd![]()
ja ik zag em gister nog postenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:48 schreef Palau het volgende:
Waarom staat ELM er nog steeds niet in?
Sorry, ik kon het niet laten ..
Nu benk echt SA'en (Xboxen)
als ik alles af wil hebben, dan moet ik nog zo'n 11 uur lerenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:49 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
* Dribbel_ negeert, maar in de ruimte roept: Ik al 2 uur.
zie de editquote:Op donderdag 3 november 2005 13:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja en nu iets wat makkelijk te maken is![]()
Dat is irritant volk.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:48 schreef Palau het volgende:
Waarom staat ELM er nog steeds niet in?
Sorry, ik kon het niet laten ..
Nu benk echt SA'en (Xboxen)
Mo gaat Jett achterna.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
omdat mo tof is?![]()
Nee, ik weet t niet. Tis niet alsof die hier nog regelmatig komt.![]()
Neem dan Wraps!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
lasagnazo'n ding die je dus gewoon in de oven/magnetron kan gooien.
Wat doe je hier?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
als ik alles af wil hebben, dan moet ik nog zo'n 11 uur leren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |