Maar ze kan wel heel leuk met haar handen wapperen en de dolfijnentaal spreken!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:21 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, ze is absoluut niet dom, maar zeker niet the sharpest tool in the shed, zeg maar
Zie je vaak zat, ook op het VWO dus, hoge cijfers scoren maar echt zélf nadenken, ho maar.
Argumenten altijd uit tweede of derde hand, maar zelf iets onderbouwen, dan gaan ze voor schut.
Zodra je echt een discussie met ze aangaat, en de geleende argumenten op zijn, haken ze af
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vind dat Rob niet de aangewezen persoon is om überhaupt geluid te produceren.. maarja....
nou nou nou niet zo doordraven....Hij mag van mij best het SPLET-geluid maken als hij van een flat donderstraalt!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vind dat Rob niet de aangewezen persoon is om überhaupt geluid te produceren.. maarja....
Je weet ook wel welk citaat je eruit haaltquote:Op donderdag 3 november 2005 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
"Je moet altijd van jezelf uitgaan.
Je moet altijd het positieve van dingen proberen in te zien. Mensen dingen gunnen.
En de een heeft dat wat meer dan de ander. Dat is prima."
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou nou nou niet zo doordraven....Hij mag van mij best het SPLET-geluid maken als hij van een flat donderstraalt!
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is vreemd om te denken dat je een ster bent door met je reet in dat huis te gaan zitten.
Jij staat wel op de zwarte lijst van Michellequote:Op donderdag 3 november 2005 13:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou nou nou niet zo doordraven....Hij mag van mij best het SPLET-geluid maken als hij van een flat donderstraalt!
Het leuke van clichées is dat het bijna altijd de waarheid omvat en dus is het helemaal niet erg om dit soort zinnen te gebruiken in een gesprek. Ooit hoor je een cliché voor het eerstquote:Op donderdag 3 november 2005 13:20 schreef Utwodublin het volgende:
idd en zo nog een heeeeeeeeele hoop cliches, waar je werkelijk geen hol mee kunt.![]()
Ik snap die vergelijking totaal niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:24 schreef riri het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan,is het dan niet op zijn minst net zo vreemd dat jij er naar kijkt?
Heb ik daar ooit niet op gestaan ?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij staat wel op de zwarte lijst van Michelle
Je bent behoorlijk cliché bezig isa!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het leuke van clichées is dat het bijna altijd de waarheid omvat en dus is het helemaal niet erg om dit soort zinnen te gebruiken in een gesprek. Ooit hoor je een cliché voor het eerstmisschien gaat dat voor bepaalde dingen ook voor Lieske op.
Niets mis met cliché'squote:Op donderdag 3 november 2005 13:27 schreef versabommie het volgende:
Je bent behoorlijk cliché bezig isa!![]()
Je kan alles van lieske zeggen maar ze stelt wel harde vragen.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:03 schreef Utwodublin het volgende:
Lieske vraagt Rob: Ben jij wel eens heel erg op je bek gegaan.
Rob denken denken denken
Ik vind burgelijk heerlijk!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niets mis met cliché's
Net zoals ik het heel burgerlijk vind om niet burgerlijk te willen zijn.
GNA GNA GNA GNA GNA GNAquote:Op donderdag 3 november 2005 13:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Je kan blijven promoten wat je wil maar ik ga echt geen lid worden van jullie blasfemistische Lieske-clubje!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan alles van lieske zeggen maar ze stelt wel harde vragen.
En ze komen recht uit het hart
Er zijn al 3 personen die wat mij betreft best een weekje zwijgplicht mogen kwijgen: Rob, Chantal en Nathalie.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Mja, maar om de "levenswijsheden" die Rob uit zijn mouw schudt nou als een "mooi en verstandig gesprek" te kenschetsen, nee dat gaat me te ver.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het leuke van clichées is dat het bijna altijd de waarheid omvat en dus is het helemaal niet erg om dit soort zinnen te gebruiken in een gesprek. Ooit hoor je een cliché voor het eerstmisschien gaat dat voor bepaalde dingen ook voor Lieske op.
Ingrid viel het op weet ik van gisteravond nog ...quote:Op donderdag 3 november 2005 13:31 schreef bunnyma het volgende:
Over wie hebben Nathalie en Dido het nou?
Over iemand die het op was gevallen dat Dido een ander lingerie stelletje aantrok voor ze gemasseerd werd.
Ik zie jou nog wel met een Menno t-shirt lopenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kan blijven promoten wat je wil maar ik ga echt geen lid worden van jullie blasfemistische Lieske-clubje!
Dan zijn Dido en Nathalie duidelijk niet meer gecharmeerd van Ingrid en Lieske.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ingrid viel het op weet ik van gisteravond nog ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |