Dat kan dus wel als je op je prostaat drukt...quote:Op donderdag 3 november 2005 11:22 schreef Killaht het volgende:
LMAO! je kan niet klaarkomen zonder dat je een zaadlozing krijgt tenzij:
- Je je laat castreren of steriliseren
- Je al 6 keer de daad gedaan hebt en klaar bent gekomen, dan komt er alleen nog maar vocht uit
Maar waarom ff serieus?! als je het zon troep vindt maak je t toch eerst schoon ofzo? lol!
Ja ik denk dat ik die plek wel gevonden heb. Als ik daar heel erg hard druk, dan komt er niets uit, maar dan heb ik het wel over héél hard drukken.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:24 schreef J.A.N.A. het volgende:
Je moet op de juiste plek tussen ballen en anus weten te drukken, dat is de hele kunst![]()
Ja dat is mogelijk als je maar op tijd stopt (een beetje lastig uitteleggen)quote:Op donderdag 3 november 2005 11:05 schreef cyberstalker het volgende:
Ik vraag me dat al een tijdje af, is het mogelijk om als man klaar te komen zonder al die rotzooi.
Een tijd geleden raadde iemand me aan om achter je ballen je pisbuis dicht te drukken, maar dat werkt niet goed, want dan moet je heel erg hard drukken, omdat er ontzettend veel druk op staat.
Ook komt het er dan meestal alsnog uit op het moment dat je je piemel loslaat, en ik ga natuurlijk niet de hele dag met mijn piemel in m'n hand lopen.
Heeft iemand nog bruikbare tips hiervoor?
Het is een erg zacht plekje en heel erg hard zou je niet hoeven drukken.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:27 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik die plek wel gevonden heb. Als ik daar heel erg hard druk, dan komt er niets uit, maar dan heb ik het wel over héél hard drukken.
Maar misschien doe ik het wel niet goed, en kan het veel eenvoudiger.
'voor het zingen de kerk uit' dus.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:29 schreef robnettie het volgende:
[..]
Ja dat is mogelijk als je maar op tijd stopt (een beetje lastig uitteleggen)
Ja joh, hoe wil je OP je prostaat drukken, dan moet je je hand in je anus douwen ofzo, lijkt me niet echt comfortabel en toepasselijkquote:Op donderdag 3 november 2005 11:23 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Dat kan dus wel als je op je prostaat drukt...![]()
En dat is ook niet de vraag. Je komt dan namelijk niet klaar.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:33 schreef SlimShady het volgende:
[..]
'voor het zingen de kerk uit' dus.
maar als je lekker bezig bent, is dat gewoon moeilijk.
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:22 schreef Killaht het volgende:
LMAO! je kan niet klaarkomen zonder dat je een zaadlozing krijgt tenzij:
- Je je laat ....... of steriliseren
..........................
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |