abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 november 2005 @ 07:30:22 #1
106101 johnnnie
powerball.cc importeur
pi_31919229
Vonnis was duidelijk.
Mill moet een rectificatie plaatsen, doet dit maar is voor gewone gebruikers nergens leesbaar of te vinden.

Is dit op te lossen ? Of wat te doen.
Zie hier prtscr van rectificatie en hoe moeilijk je deze zelf kan vinden als je de site bezoekt.

http://www.powerball.cc/rectificatie-mill-products.htm
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 08:26:47 #2
21636 Feestkabouter
pi_31919553
dit soort tegenwerking zouden ze echt heel hard af moeten straffen.

de rectificatie is wel volgens de letter van de wet, maar het is voor 100% duidelijk dat ie niet volgens het idee (inhoud, bedoeling) van de wet is.
hier is heel duidelijk geprobeerd om de boel te frustreren, dit vind ik zooooooooooooooooo laag.
pi_31919765
IK kan 'm niet vinden.....
  donderdag 3 november 2005 @ 09:48:18 #4
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_31920705
Wel te vinden (uiteindelijk ) maar wel op een heel onlogische plek. Dat die rectificatie niet pontificaal op de voorpagina staat vind ik alleen maar logisch, maar tussen een stukje over Zuma sapjes (!) wat er geen drol mee te maken heeft met de tekst "Klik hier", neen, dit gaat nergens over.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 3 november 2005 @ 11:12:17 #5
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_31922491
Er staat nu een knop 'rectificatie'
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  donderdag 3 november 2005 @ 11:27:47 #6
106101 johnnnie
powerball.cc importeur
pi_31922894
Klopt gezien.
Maar ook nog steeds laten ze op die home page produkten van ons uit elkaar spatten.
Is wel in tegenspraak met die rectificatie dachten we zo.
Min of meer verborgen rectificatie en open en duidelijk de "laster" waarop Mill o.a. veroordeeld is die rectificatie te plaatsen.
( buiten natuurlijk nog veel meer uitlatingen in mails forums en op de sites)
Tja
pi_31925287
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:27 schreef johnnnie het volgende:
Klopt gezien.
Maar ook nog steeds laten ze op die home page produkten van ons uit elkaar spatten.
Is wel in tegenspraak met die rectificatie dachten we zo.
Min of meer verborgen rectificatie en open en duidelijk de "laster" waarop Mill o.a. veroordeeld is die rectificatie te plaatsen.
( buiten natuurlijk nog veel meer uitlatingen in mails forums en op de sites)
Tja
Zou je dan niet denken aan een tweede rechtzaak, waarin rectificatie op de plek van de huidige onrechtmatige melding en een dwangsom voor volgende gelijkluidende/gelijkstrekkende laster geeist wordt?
Wat bewijsprobleem voor die laster zal het niet zo moeilijk voor jullie zijn, en die dwangsom zou ook logisch zijn nu ze domweg doorgaan met dezelfde meldingen
  donderdag 3 november 2005 @ 13:53:59 #8
106101 johnnnie
powerball.cc importeur
pi_31927078
Dwangsommen zijn al bepaald.
Maar zoals je ziet tracht men e.e.a. te omzeilen.
Dus vandaar ook de vragen hier en wachten we nog even af wat er gaat volgen.
Het zou zo maar kunnen dat Mill zichzelf en verwante bedrijven toch netjes en correct laat zijn in de diverse uitlatingen.
Mede door de negatieve uitstraling die die firma's nu aan het krijgen zijn door een ander onterecht zwart te maken.
Tenminste dat hopen we.
Daar zijn alle partijen dachten wij het meest bij gebaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door johnnnie op 03-11-2005 15:28:03 ]
  donderdag 3 november 2005 @ 19:22:23 #9
20370 enno
Trust = good, control = better
pi_31936027
Johnnnie,

Gezien de gespannen verhouding met Mill vraag ik het mij af of het verstandig is om een scherm afdruk van hun site op je eigen site te zetten, inbreuk op intelectueel eigendom en ander geneuzel.

Just my 2 cents.

Enno
  donderdag 3 november 2005 @ 20:58:13 #10
106101 johnnnie
powerball.cc importeur
pi_31939104
Tja .
Dit dus na overleg met de advocaat.
Enige zaken hebben in dit geval voorang t.o.v. dat andere zolang dit niet staat zoals bedoeld met de tekst.
Maar we begrijpen wat je bedoeld.
En hebben afdoende maatregelen getroffen hiervoor.

Toch bedankt.

De wezenlijke bedoeling van rectificatie is en zou moeten zijn dat een ieder die op die frontpage geweest is en de laster gezien heeft ( evenals per mail of forum) bij een volgend bezoek kan zien dat dit onterecht was dus die rectificatie ook direct daar leesbaar dient te zijn.

Zolang dit niet het geval is, is de printscreen een soort "halve" tussenoplossing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')