Chantal is ABSOLUUT zijn type niet, maar het is wel een idee natuurlijk om hem op te gevenquote:Op donderdag 3 november 2005 04:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar kijkt hij het meeste naar dan?? Is Chantal zijn type? Dan kan je hem nog opgeven en kan je hem via de streams in de gaten houden![]()
Wat gezelligquote:Op donderdag 3 november 2005 04:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben het echt zelf hoor, en Yolande zit hier naast me op haar eigen computer te schrijven
Die kan je winnen maar dan mag je nog niet gaan slapenquote:Op donderdag 3 november 2005 04:10 schreef latevogel het volgende:
[..]
yes yes
die wilde ik nu net hebben![]()
geef hem opquote:Op donderdag 3 november 2005 04:12 schreef Yolande het volgende:
[..]
Chantal is ABSOLUUT zijn type niet, maar het is wel een idee natuurlijk om hem op te geven. Maar nee hij is te oud voor Chantal dus dat lukt jammer genoeg niet..
![]()
Mijn vrouw kijkt (luisterd) alleen mee met de BB uitzendingenquote:Op donderdag 3 november 2005 04:10 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik lees bijna alles wat in BB SC wordt geschreven en uiteraard kijk ik alle uitzendingen![]()
Nee hoor we praten tegen elkaar en we MSN'en of mailen nooit naar elkaar..quote:Op donderdag 3 november 2005 04:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat gezellig![]()
Praten jullie nog wel met elkaar of gaat het via MSN
![]()
moest 'thee' niet tussen aanhalingstekens staan?quote:Op donderdag 3 november 2005 04:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw kijkt (luisterd) alleen mee met de BB uitzendingenMaar ze is vaak hier thuis nog aan het werk en iemand moet het geld binnen brengen
![]()
Ik zorg wel dat ze haar thee krijgt![]()
ik heb even in je fotoalbum gespiekt, maar er stonden geen echt duidelijke foto's bij. doe daar eens wat aanquote:Op donderdag 3 november 2005 04:17 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee hoor we praten tegen elkaar en we MSN'en of mailen nooit naar elkaar..
Chanal is ook totaal niet mijn type maar dat gaat op voor alle dames eigenlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 04:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee, Chantal is totaal niet mijn type![]()
Dido is voor mij de knapste die erin zit (alleen moet je ze niet horen praten)
Dus dat is qua uiterlijk en ja dan heb je Lieske maar dan zou ik me haast een pedofiel gaan noemen of een vieze oude man.![]()
Maar voor de rest zit er geen iemand in die inhoud heeft.![]()
Ik heb even gevraagd waarop zij een reply heedt gedaan dus doe ik het ook maar even.quote:Op donderdag 3 november 2005 04:13 schreef KRIBBET het volgende:
Wat gezellig![]()
Praten jullie nog wel met elkaar of gaat het via MSN
![]()
het scheelt niet veel maar joost is geen vrouw hoorquote:
Ach gewoon een beetje over zijn leeftijd liegen of trappen ze daar echt niet inquote:Op donderdag 3 november 2005 04:12 schreef Yolande het volgende:
[..]
Chantal is ABSOLUUT zijn type niet, maar het is wel een idee natuurlijk om hem op te geven. Maar nee hij is te oud voor Chantal dus dat lukt jammer genoeg niet..
![]()
Weet niet of het mag maar kijk eens op mijn homepage, staan genoeg foto'squote:Op donderdag 3 november 2005 04:19 schreef doka het volgende:
ik heb even in je fotoalbum gespiekt, maar er stonden geen echt duidelijke foto's bij. doe daar eens wat aan![]()
ik bedoel een close up of een portret foto
Ik doe iets niet goed denk ik, wij skypen zelfs met elkaarquote:Op donderdag 3 november 2005 04:17 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee hoor we praten tegen elkaar en we MSN'en of mailen nooit naar elkaar..
Ik zal van de week wel even kijken of ik een duidelijke foto heb, maar jij heb helemaal geen fotoalbum, dus daar wacht ik even opquote:Op donderdag 3 november 2005 04:19 schreef doka het volgende:
[..]
ik heb even in je fotoalbum gespiekt, maar er stonden geen echt duidelijke foto's bij. doe daar eens wat aan![]()
Niet echt, Mijn vrouw drinkt geen alcohol (doe ik wel voor haar) ze drinkt alleen maar sinasappel-theequote:Op donderdag 3 november 2005 04:18 schreef doka het volgende:
[..]
moest 'thee' niet tussen aanhalingstekens staan?![]()
Ik quote je nog een keer, kijk eens naar mijn avatar die wel erg close-upquote:Op donderdag 3 november 2005 04:19 schreef doka het volgende:
Lijkt me inderdaad wel heel erg leuk, maar ik kan het hem echt niet aandoen...quote:Op donderdag 3 november 2005 04:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach gewoon een beetje over zijn leeftijd liegen of trappen ze daar echt niet in![]()
Zou toch wat zijn dat we iemand van het forum naar binnen zouden kunnen krijgen![]()
Ik zal haar morgen vertellen dat er stellen zijn die na jaren nog steeds met elkaar praten en niet alleen typenquote:Op donderdag 3 november 2005 04:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb even gevraagd waarop zij een reply heedt gedaan dus doe ik het ook maar even.
Geen MSN nooit gaat er bij iij als eerste af. Net als ICQ vroeger.
Je krijgt alleen maar vragen 'Hallo ben je er ?'
We praten gewoon met elkaar![]()
Weet ikquote:Op donderdag 3 november 2005 04:22 schreef doka het volgende:
[..]
het scheelt niet veel maar joost is geen vrouw hoor![]()
![]()
hmm, nee helaas daar kan ik geen koek van bakkenquote:Op donderdag 3 november 2005 04:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik quote je nog een keer, kijk eens naar mijn avatar die wel erg close-up![]()
ai ai aiquote:Op donderdag 3 november 2005 04:30 schreef KRIBBET het volgende:
Ze vindt het een redelijk rustige jongen als ze hem met mij zou vergelijken![]()
Zal wel het leeftijdsverschil zijn, 22 jaar getrouwd en altijd met computers bezig geweest.quote:Op donderdag 3 november 2005 04:28 schreef KRIBBET het volgende:
Ik zal haar morgen vertellen dat er stellen zijn die na jaren nog steeds met elkaar praten en niet alleen typen![]()
![]()
Gelukkig heeft ze haar kantoor hier in de kamer want anders zou het wel erg ongezellig worden![]()
Als ik de reclame spotjes op Talpa moet geloven is het een geweldige vrouw die Chantalquote:Op donderdag 3 november 2005 04:27 schreef Yolande het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad wel heel erg leuk, maar ik kan het hem echt niet aandoen...![]()
Vandaar dat ze 's avonds zo moe is waarschijnlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |