ik denk html. anders phpquote:Op woensdag 2 november 2005 22:47 schreef Palau het volgende:
Mooi. In html of php of wa?
Creatiefquote:Op woensdag 2 november 2005 22:54 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoi AmyLee
maar wat vinden jullie van mijn avatar
leukquote:Op woensdag 2 november 2005 22:54 schreef _moder8or_ het volgende:
maar wat vinden jullie van mijn avatar
ik kom hier voor het plezier van bepaalde meisjesquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:01 schreef vinge het volgende:
[..]
ik kom hier voor het plezier van bepaalde meisjesaangezien dit veel fysieke en mentale inspanning van mij vereist..
![]()
Net een stukje gekekenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:03 schreef Palau het volgende:
Kijkt niemand Jensen ofzo met Lucille?
Wie is Jensenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:03 schreef Palau het volgende:
Kijkt niemand Jensen ofzo met Lucille?
ach, ze is nét naar bed gegaan!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Voor wie ben jij dan speciaal?
Boeman![]()
Creatief Boequote:Op woensdag 2 november 2005 23:05 schreef Boeman het volgende:
ik heb ook (weer) een nieuwe avatar
in echte winterstijl![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Voor wie ben jij dan speciaal?
Boeman![]()
Die Lucille kan stiksnel atten, niet normaal...quote:
jup, net lekker gewerkt en mn bordje prei met ieppels en een gehaktbal opgegetequote:
Stamppotquote:Op woensdag 2 november 2005 23:09 schreef Boeman het volgende:
[..]
jup, net lekker gewerkt en mn bordje prei met ieppels en een gehaktbal opgegete
en hoeist hier?![]()
ik heb het zelf gedaanquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:15 schreef saaw het volgende:
[..]
kom je flink te laat mee, is al ruim op
ik ook, heb alle energie bij ajax er uitgeschreeuwdquote:
Er is wel meer honger in de wereld.quote:
Ik ga zo mijn avondeten pakkenquote:
Zo man, mooie steden heb je daarquote:Op woensdag 2 november 2005 23:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik heb het zelf gedaan
en het is op IJsland![]()
![]()
![]()
daar wil ik btw ook echt nog es heen![]()
![]()
Oh God, toch niet weer Bert Visscherquote:Op woensdag 2 november 2005 23:22 schreef Palau het volgende:
[..]
Er is wel meer honger in de wereld.
Daar denk je niet aan he.
Je moet ook ns denken aan Lindsay Lohan, Nicole Richie enzo. Die hebben ook honger!
Nee uit mn eigen brein.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oh God, toch niet weer Bert Visscher
Whehe. Ik mag je wel dudequote:Op woensdag 2 november 2005 23:23 schreef Palau het volgende:
[..]
Nee uit mn eigen brein.
Ik ben gewoon zo grappig
Das dan insgelijksquote:
ik vang hem graag opquote:
Slaap lekker en veel succes morgenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:25 schreef Palau het volgende:
[..]
Das dan insgelijks![]()
Kga nu ff pitten heb morgen weer SE (Letterkunde -poezie)
laat ze aan ons zienquote:Op woensdag 2 november 2005 23:28 schreef saaw het volgende:
oeh kheb best nog mooie foto's gemaakt laatste tijd
zet nu pas alles op de pc
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het is mijn lievelings-smiley.
Mag dat niet...?
Vooruit danquote:Op woensdag 2 november 2005 23:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het is mijn lievelings-smiley.
Mag dat niet...?
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kijk, daarom mag ik je graag. Jij laat het mij toestaan!
Morgen al plannen?quote:
Laat dan maarquote:Op woensdag 2 november 2005 23:39 schreef saaw het volgende:
[..]
wat een enthousiasme
ik sta er zelf nieteens op
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Morgen al plannen?
[..]
Laat dan maar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.an urge to help mankind overcomes me
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:41 schreef saaw het volgende:
[..]Laat hier zien danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit-
Oeh, leuke foto![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:41 schreef saaw het volgende:
[..]hijs mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]deze ruimte is te huur[/i]
Dankquote:Op woensdag 2 november 2005 23:45 schreef JPM01 het volgende:
eindelijk mambo aan de praatkan ik gaan maffen
![]()
hoiquote:Op woensdag 2 november 2005 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi
heujquote:
heujquote:Op woensdag 2 november 2005 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi
heujquote:
Ik moet ook maar eens een paar kneuzen foto's uploadenquote:
Hoe maakt u het?quote:
ja ja ja ja ja jaquote:Op woensdag 2 november 2005 23:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens een paar kneuzen foto's uploaden
Oh wil je een lompe zien
Ik leef nog. U?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oh wil je een lompe zien
[..]
Hoe maakt u het?
jaquote:Op woensdag 2 november 2005 23:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oh wil je een lompe zien
[..]
Hoe maakt u het?
Ben al bezig met bewerken.quote:
Ze komen eraan, geduld.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:51 schreef saaw het volgende:
[..]
jafoto's zijn leuk
ff in nieuw venster deze link openen plz
http://www.freewebs.com/saar810/fotos.html
mss vinden jullie mn foto's gekmaar ik ze zijn precies zo gelukt als ik ze wilde en ik vind ze leuk
komen zo meer foto's bij maar daar ben ik nog mee bezig
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:54 schreef saaw het volgende:
en ik ga nu weganders mis ik de laatste metro
later![]()
ps, modje, mail ze maar, thanq, bye![]()
Is goed. Anders in mijn fotoboekquote:Op woensdag 2 november 2005 23:54 schreef saaw het volgende:
en ik ga nu weganders mis ik de laatste metro
later![]()
ps, modje, mail ze maar, thanq, bye![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Nou hier mijn bijdrage.
[[url=http://img285.imageshack.us/img285/1540/mod8dw.th.jpg]afbeelding][/URL]
kijk, daar gaat het al fout, de schuld aan jezelf gevenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Erg he
Daarom ben ik dus 21 jaar vrijgezel. Ze lachen me allemaal uit
Misschien moet je wat meer in de echte wereld gaan leven in plaats van op Fok!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Erg he
Daarom ben ik dus 21 jaar vrijgezel. Ze lachen me allemaal uit
Zal ik m'n foto maar weg halen?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:02 schreef Boeman het volgende:
[..]
kijk, daar gaat het al fout, de schuld aan jezelf geven![]()
Ik ben nooit op Fok! te vinden.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Misschien moet je wat meer in de echte wereld gaan leven in plaats van op Fok!Het zou zomaar kunnen helpen
![]()
Af hondje, lief hondje!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
niet lachenik bijt je GRrrrom enzo
nee, verdedigenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zal ik m'n foto maar weg halen?
(BV timequote:
Ook, maar het kan toch ook gewoon zijn dat het er simpel weg niet van komt? Ik bedoel, ik heb ook maar 1 keer een vriendin gehad en dat duurde een maand ofzoquote:Op donderdag 3 november 2005 00:02 schreef Boeman het volgende:
[..]
kijk, daar gaat het al fout, de schuld aan jezelf geven![]()
uitstraling is erg belangrijk, en dat krijg je niet door jezelf telkens weg te strepen en het bijv toe te gaan schrijven aan je uiterlijk, gedrag etcquote:Op donderdag 3 november 2005 00:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ook, maar het kan toch ook gewoon zijn dat het er simpel weg niet van komt? Ik bedoel, ik heb ook maar 1 keer een vriendin gehad en dat duurde een maand ofzoWas alweer een jaar terug ofzo
Mijn vriendin heeft me ook gedumpt na een half jaarquote:Op donderdag 3 november 2005 00:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ook, maar het kan toch ook gewoon zijn dat het er simpel weg niet van komt? Ik bedoel, ik heb ook maar 1 keer een vriendin gehad en dat duurde een maand ofzoWas alweer een jaar terug ofzo
Nee precies. Gewoon jezelf zijn en plezier hebben; ofwel, niet actief gaan zoeken want dan is het een stuk moeilijkerquote:Op donderdag 3 november 2005 00:06 schreef Boeman het volgende:
[..]
uitstraling is erg belangrijk, en dat krijg je niet door jezelf telkens weg te strepen en het bijv toe te gaan schrijven aan je uiterlijk, gedrag etc
Neuh, dat niet. Ik had r gedumpt want ik ze begon me te vervelenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft me ook gedumpt na een half jaar![]()
We moeten het kwaad bij de vrouwen zoeken![]()
!!!
idd, en je niet aan willen passen, want dat is gewoon niet spannendquote:Op donderdag 3 november 2005 00:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee precies. Gewoon jezelf zijn en plezier hebben; ofwel, niet actief gaan zoeken want dan is het een stuk moeilijker
wat ging er foutquote:Op donderdag 3 november 2005 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft me ook gedumpt na een half jaar![]()
We moeten het kwaad bij de vrouwen zoeken![]()
!!!
Ooit post ik misschien ook nog wel een fotoquote:Op donderdag 3 november 2005 00:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb zojuist mijn foto ook in de PUB foto topic gesodemieterd
Moet jezelf wetequote:Op donderdag 3 november 2005 00:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ooit post ik misschien ook nog wel een foto![]()
Cerrorquote:Op donderdag 3 november 2005 00:09 schreef cerror het volgende:
Vrouwen zijn evil en moeten dood.
Sowieso, je juist niet aanpassen want dat zou je anders ook niet al te lang volhoudenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:09 schreef Boeman het volgende:
[..]
idd, en je niet aan willen passen, want dat is gewoon niet spannend
een beetje zelfvertrouwen kweken![]()
Geen idee. Ik ga nu Arie en Silvester opgooienquote:Op donderdag 3 november 2005 00:11 schreef DaMook het volgende:
Welke film zal ik zo gaan kijken ? Thirteen of 2 fast 2 furious ?
jupquote:Op donderdag 3 november 2005 00:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
CerrorDie evil parkiet van je vind ik trouwens wel geweldig
ik mis haarquote:Op donderdag 3 november 2005 00:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het was een vrouw, daar zat de fout, je zou bijna homo worden
![]()
Chagrijnige parkiet is een autobiografie.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
CerrorDie evil parkiet van je vind ik trouwens wel geweldig
Mwa, ik vond 2F2F leuker, maar ja, wie ben ikquote:Op donderdag 3 november 2005 00:11 schreef DaMook het volgende:
Welke film zal ik zo gaan kijken ? Thirteen of 2 fast 2 furious ?
Die ene in je fotoboek: alberto checht de parkietquote:Op donderdag 3 november 2005 00:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Chagrijnige parkiet is een autobiografie.
of je krijgt trauma'squote:Op donderdag 3 november 2005 00:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sowieso, je juist niet aanpassen want dat zou je anders ook niet al te lang volhouden
Gizmore?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mwa, ik vond 2F2F leuker, maar ja, wie ben ik
oooooh, foto?quote:
Ik vond hem ook wel leuk, maar thirteen is ook wel leukquote:Op donderdag 3 november 2005 00:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mwa, ik vond 2F2F leuker, maar ja, wie ben ik
Maakt dat nou uit, je kan de link toch ook gewoon weghalen na 5 minuten ofzo..quote:Op donderdag 3 november 2005 00:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
weet niet of ze blij wordt als ik haar foto hier ga posten![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:13 schreef Boeman het volgende:
[..]
oooooh, foto?
waarom stopte ze ermee? Te weinig geld? Erectieproblemen? Een ander? Je was niet spannend genoeg?
Festen is vetquote:Op donderdag 3 november 2005 00:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit, je kan de link toch ook gewoon weghalen na 5 minuten ofzo..
@ DM, dus je gaat een film kijken die je sowieso al hebt gezien?Ik had vanochtend Hooligans gezien. Is wel leuk op zich, maar uiteindelijk ook best wel slecht
misschien heb je gelijk, ff wachtenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
@ DM, dus je gaat een film kijken die je sowieso al hebt gezien?Ik had vanochtend Hooligans gezien. Is wel leuk op zich, maar uiteindelijk ook best wel slecht
ik wil ze zonder shirtquote:Op donderdag 3 november 2005 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
misschien heb je gelijk, ff wachten![]()
http://www.ad.nl/buitenland/article52468.ece
check dit ondertussen
ik wil heo ook zo'n shirt![]()
Wie is die breezer?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
misschien heb je gelijk, ff wachten![]()
check dit ondertussen
ik wil heo ook zo'n shirt![]()
amerikaanse neonazimeisjesquote:
Ik kijk best vaak films die ik al gezien hebquote:Op donderdag 3 november 2005 00:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ze zien er i.i.g. niet uitquote:Op donderdag 3 november 2005 00:19 schreef Boeman het volgende:
[..]
amerikaanse neonazimeisjes![]()
ariërs zeg maar, dus blond haar, blauwe ogen, tweeling (doppelspass) dus eigenlijk zo slecht nog niet. Jammer dat ik geen pedofiel ben
zoooooooooooooooooooo tofquote:Op donderdag 3 november 2005 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het gaat om die shirts, hoe tof zijn die![]()
Ik ook wel zo af en toe, maar kijk liever iets nieuwsquote:Op donderdag 3 november 2005 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kijk best vaak films die ik al gezien heb
Die kun je gewoon bestellen op hun sitequote:Op donderdag 3 november 2005 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het gaat om die shirts, hoe tof zijn die![]()
Mwah dat interesseert me nooit zoveelquote:Op donderdag 3 november 2005 00:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ook wel zo af en toe, maar kijk liever iets nieuws
wie ziet er volgens jou dan wel uitquote:Op donderdag 3 november 2005 00:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ze zien er gewoon niet uit. Basta
overbodig: met foto dus :'0quote:Op donderdag 3 november 2005 00:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
wie ziet er volgens jou dan wel uit
Link?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die kun je gewoon bestellen op hun site
Da's privequote:Op donderdag 3 november 2005 00:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
wie ziet er volgens jou dan wel uit
Breezer's shirts.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:23 schreef stijgende_ster het volgende:
Over welke hendig sjeike shirts hebben we het hier?
Op de fp ergens en in NWS ergensquote:
http://www.ad.nl/buitenland/article52468.ecequote:Op donderdag 3 november 2005 00:23 schreef stijgende_ster het volgende:
Over welke hendig sjeike shirts hebben we het hier?
quote:
IK heb er 2 op de oog hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 00:25 schreef Boeman het volgende:
[..]
"jij alleen kijken, jij niet kopen"
Sommige films zijn wel leuk, ook al weet je hoe ze gaan. Andere snap je pas als je ze een paar keer hebt gezien maar de meesten zijn de eerste keer wel redelijk en daarna gewoon kutquote:Op donderdag 3 november 2005 00:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah dat interesseert me nooit zoveel
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze zien er lief uit. Maar het zijn idd...quote:Op donderdag 3 november 2005 00:26 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]WTF?! Die meiskes! Lijken zo liev..
Zijn zo..
![]()
Truste!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:25 schreef Boeman het volgende:
ik ga trouwens nu echt sloape
trsute iedereen
En die shirtsquote:Op donderdag 3 november 2005 00:26 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
WTF?! Die meiskes! Lijken zo liev..
Zijn zo..
![]()
Ik wil het niet vertellen. Sorryquote:Op donderdag 3 november 2005 00:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
je wil alleen de recensies nog even doorneme?
Wat flauwquote:Op donderdag 3 november 2005 00:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil het niet vertellen. Sorry
Nee, het is ook nog niet officieel of het wat gaat worden.quote:
da bedoel ik helemaal nie johquote:Op donderdag 3 november 2005 00:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil het niet vertellen. Sorry
Als je het niet wilt vertellen denk ik dat het een fokster isquote:Op donderdag 3 november 2005 00:28 schreef _moder8or_ het volgende:![]()
Nu zie ik pas wat die t-shirts voorstellen
[..]
Nee, het is ook nog niet officieel of het wat gaat worden.
Iddquote:Op donderdag 3 november 2005 00:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je het niet wilt vertellen denk ik dat het een fokster is![]()
Ik blijf de meeste die ik kijk wel leuk vindenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sommige films zijn wel leuk, ook al weet je hoe ze gaan. Andere snap je pas als je ze een paar keer hebt gezien maar de meesten zijn de eerste keer wel redelijk en daarna gewoon kut
Scherpquote:Op donderdag 3 november 2005 00:28 schreef _moder8or_ het volgende:![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:28 schreef _moder8or_ het volgende:![]()
Goed, goed, dan laat ik het daarbijquote:
Das altijd makkelijkquote:Op donderdag 3 november 2005 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik blijf de meeste die ik kijk wel leuk vinden
Gelukkig. Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 november 2005 00:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Goed, goed, dan laat ik het daarbij
Ik ga trouwens slapen; kwart over 6 mag ik er weer uit![]()
![]()
Zekersquote:
Bijna 17500quote:
Tering! Zit ik voorlopig nog niet!quote:
Heb de 6000 overschredenquote:
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:35 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Tering! Zit ik voorlopig nog niet!
Zegt "AMD64" je wat?
En hoeveel hebben je andere nick's erquote:
Geen ideequote:Op donderdag 3 november 2005 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
En hoeveel hebben je andere nick's er
quote:
user AMD64 had op een gegeven moment een daggemiddelde van 100+ posts geloof ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb de 6000 overschreden
[..]
Wat bedoel je?
quote:
Het zal wel. Ander onderwerpquote:Op donderdag 3 november 2005 00:39 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
user AMD64 had op een gegeven moment een daggemiddelde van 100+ posts geloof ik.
Tering, voor het eerst dat ik me een oldbie voel!quote:
en waarom datquote:Op donderdag 3 november 2005 00:48 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Tering, voor het eerst dat ik me een oldbie voel!![]()
En ik ben nu een newbie tegenover jouquote:Op donderdag 3 november 2005 00:48 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
valt wel meequote:Op donderdag 3 november 2005 00:53 schreef stijgende_ster het volgende:
Jullie posten wel allebei gruwelijk veel per dag!
Zet wel de nodige vraagtekens hé?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:53 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik ben 2x zoveel oldbie als jijquote:Op donderdag 3 november 2005 00:48 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Zeg jij ook niks!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zet wel de nodige vraagtekens hé?
PSquote:Op donderdag 3 november 2005 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zet wel de nodige vraagtekens hé?
Ik heb nu weer gelukkig tijdquote:Op donderdag 3 november 2005 00:53 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik zei ook niet dat ik me terecht oldbie voelde.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben 2x zoveel oldbie als jij(of je moet ook andere accounts hebben
quote:
Damnquote:Op donderdag 3 november 2005 00:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
PSNu zit je wederom in PUB
Je lurkt hier best veel he stiekemerd
Wat doe jij morgen Drib?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:58 schreef Dribbel_ het volgende:
sinds ik in die puc sc zit is me gem posts per dag met 10 toegenomen![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:57 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik me terecht oldbie voelde.![]()
Posten.quote:
Daar let je stiekem wel opquote:Op donderdag 3 november 2005 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Damn
Ik moet eens gaan opletten wat er links staat voor ik reageer
Heej Damook![]()
optijd opstaan en teringhard lerenquote:
Sorry!quote:
waarom 2quote:Op donderdag 3 november 2005 01:02 schreef DaMook het volgende:
Ik wil mijn 2e monitor hebben![]()
![]()
Hopelijk komt ie snel binnen
Idem hier! Op zich zou een ban voor een dag niet verkeerd zijn voor mij!quote:Op donderdag 3 november 2005 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
optijd opstaan en teringhard leren
moet nog zo'n 400 blz leren![]()
Dus mocht ik op fok komen en je ziet me
zorg dat ik wegga![]()
kan je aanvragenquote:Op donderdag 3 november 2005 01:02 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Idem hier! Op zich zou een ban voor een dag niet verkeerd zijn voor mij!
quote:
dat wist ik eerst niet, dus ik wou een weekban, pakte anders uit en nu zit ik met een maandban aan me broekquote:
En mij maar wakker houden he.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen probleem man.
Maar hoe istmet jou? lang niet meer gesproken!
Ik zat vandaag ook opeens in het Culines a gogo forum, echt geen fokking idee hoe ik daar terecht kwamquote:Op donderdag 3 november 2005 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik LIEG nooit hoor
Ik ben zo dom om op usernamen te reageren en merk dan te laat in welk subforum ik zit
quote:Op donderdag 3 november 2005 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat wist ik eerst niet, dus ik wou een weekban, pakte anders uit en nu zit ik met een maandban aan me broek![]()
Zo leer je Fok! wel van een andere kant kennenquote:Op donderdag 3 november 2005 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zat vandaag ook opeens in het Culines a gogo forum, echt geen fokking idee hoe ik daar terecht kwam
Ja, ga dan slapen, en niet postenquote:Op donderdag 3 november 2005 01:04 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
En mij maar wakker houden he.
Maar lekker hoor! Jou ook al lang niet gezien! Hoe is het met je zus?
ik zat in het active topics, en dat topic heette, wat zijn jou verslavingen, wist ik veel dat het om etenswaren gingquote:Op donderdag 3 november 2005 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo leer je Fok! wel van een andere kant kennen
Ja hierquote:Op donderdag 3 november 2005 01:07 schreef stijgende_ster het volgende:
Zijn er trouwens nog wel pubers hier?
Okquote:Op donderdag 3 november 2005 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik LIEG nooit hoor
Ik ben zo dom om op usernamen te reageren en merk dan te laat in welk subforum ik zit
Heb je wel eens in een topic gepost wat over heel Fok! heen werd geschopt?quote:Op donderdag 3 november 2005 01:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik zat in het active topics, en dat topic heette, wat zijn jou verslavingen, wist ik veel dat het om etenswaren ging![]()
Weet je hoe rielekstquote:
Afmeldquote:Op donderdag 3 november 2005 01:07 schreef stijgende_ster het volgende:
Zijn er trouwens nog wel pubers hier?
Thanksquote:
*profiel checkt..quote:
die zijn tofquote:Op donderdag 3 november 2005 01:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Arie en Silvester is cool . Ik bekijk nu de show "VET!"
okayquote:Op donderdag 3 november 2005 01:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
1987-08-04
Je valt er nog steeds in
18 is best wel volwassenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 3 november 2005 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik heb een laptop daarbij is dat minder handig
ik woon op mezelf en kan me prima reddenquote:Op donderdag 3 november 2005 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
18m is best wel volwassen
Voor sommige dan![]()
Bijna 20!quote:Op donderdag 3 november 2005 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
18 is best wel volwassen
Voor sommige dan![]()
Bijna (nou bijna) 22quote:Op donderdag 3 november 2005 01:12 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Bijna 20!![]()
*daar eigenlijk niet blij mee is.
Das duidelijk geen puber danquote:Op donderdag 3 november 2005 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik woon op mezelf en kan me prima redden![]()
Omdatquote:Op donderdag 3 november 2005 01:12 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Bijna 20!![]()
*daar eigenlijk niet blij mee is.
Dan ben ik geen tiener meer, en dat beviel me aan de ene kant best. En ik lijk dan zo oud.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das duidelijk geen puber dan
[..]
Omdat
Oudquote:Op donderdag 3 november 2005 01:14 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Dan ben ik geen tiener meer, en dat beviel me aan de ene kant best. En ik lijk dan zo oud.
Van mij wel!quote:
Ik doe meequote:Op donderdag 3 november 2005 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Als deze vol zit ga ik slapen
Yes please, zit hier al te sidderen bij het idee dat ik de pineut zou zijnquote:
Laat ik het zo zeggen: ik vind het zoveel ouder klinken dan een jochie van 19.quote:
Ik post daar nog even en dan zoek ik ook het zandmannetje op!quote:
PS opent de volgendequote:Op donderdag 3 november 2005 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Yes please, zit hier al te sidderen bij het idee dat ik de pineut zou zijn
quote:Op donderdag 3 november 2005 01:16 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik vind het zoveel ouder klinken dan een jochie van 19.
Slaap lekker voor straks.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Als deze vol zit ga ik slapen
Helaas weten de mensen hier wel beter.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar ook zoveel wijzer toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |