Ik zou zeggen TMF eraf, en deze zender op de kabelquote:TROS komt met digitale volksmuziekzender
HILVERSUM - De TROS komt in de loop van 2006 met een digitaal themakanaal dat volledig is gericht op Nederlandstalige muziek. Daarvoor heeft de omroep geld gekregen van de raad van bestuur Publieke Omroep (PO), werd vrijdag duidelijk.
De zender gaat 'Voor alle Fans' heten, de naam waarmee de TROS nu ook al diverse muziekproducties van Hollandse bodem uitzendt. De zender past in het rijtje van vijf digitale themakanalen die afzonderlijke omroepen gaan opzetten of waarmee ze verder mogen gaan. De VPRO krijgt geld voor drie van deze kanalen (muziek, documentaires en geschiedenis), terwijl Educom een zender gericht op educatie mag brengen.
Jongeren
Naast de kanalen per omroep heeft PO ook ruimte voor vijf algemene themakanalen op het gebied van nieuws, jongeren, archief, cultuur en parlement. In 2006 reserveren de omroepbazen in totaal 4 miljoen euro voor de nieuwe activiteiten.
Omdat het bereik van de digitale zenders aanvankelijk beperkt zal zijn, stelt de raad van bestuur grenzen aan de inzet van financiële middelen voor de themakanalen, aldus een PO-woordvoerder vrijdag. "Themakanalen zijn belangrijke voorportalen van de digitale toekomst. Met een bredere verspreiding van digitale settop-boxen onder het publiek, nemen aanbod en gebruik ervan de komende jaren sterk toe", aldus de zegsman.
Platforms
PO wil met deze verschuivende vraag mee bewegen. "Met het aanbod wil PO niet alleen een zo groot mogelijk publiek bereiken via zoveel mogelijk audiovisuele platforms, ook bieden themakanalen ruimte om het aanbod van de Publieke Omroep verder te verdiepen", schrijft de raad.
Ben jij echt zo dom of doe je maar alsof?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:30 schreef Meki het volgende:
[afbeelding]
wilt de SGP en de CU geen muziek luisteren
we leven in de moderne tijd iedereen loopt met een mp3 speler
CU en SGP lopen achter
Het probleem is dat er dan maar weinig clips overblijven om 's middags te worden uitgezondenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:12 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Clips gewoon uitzenden, maar niet in de middag waar kleine kinderen ernaar kunnen kijken. Dan is t opgelost.
Oh nee, dan is t goed. Als je dr zelf maar geen last van hebt he? Goede redenering, chapeau.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:23 schreef Cheesecake het volgende:
Heb zelf geen last van die zenders dus wat mij betreft hoeft er geen verbod op te komen. Die ringtonereclames zijn denk ik wel een probleem; pubermeisjes een ringtone oid aansmeren omdat 'je er dan helemaal bij hoort'. Maar ach, van Christenen was dit te verwachten. Er zou eens een trouwe volgeling geinspireerd raken door de heidense zaken die zich op dat net afspelen.
Als ik nou in Nijkerk woon, mag ik dan misschien zelf bepalen of ik TMF en MTV wil kijken en of dit wel of niet goed is voor m'n kinderen?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:42 schreef -Angel- het volgende:
Groot gelijk hebben ze. Uitkomen voor je principes op een goede manier noem ik dat.
Nee, dat regelt de gemeenteraad wel voor je. Zijn ze goed in...dingen regelen of juist niet terwijl de burger het graag anders ziet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Als ik nou in Nijkerk woon, mag ik dan misschien zelf bepalen of ik TMF en MTV wil kijken en of dit wel of niet goed is voor m'n kinderen?
Misschien kunnen streng gelovigen beter zoiets nemenquote:Op woensdag 9 november 2005 10:33 schreef belusting het volgende:
maar vrouwen zijn volgens de bijbel ook willoze gebruiksvoorwerpen van mannen?!
het staat er gewoon iets genuanceerder
Ik had hetzelfde... - Niet zozeer omdat de klacht uit Christelijke hoek komt, maar gewoon omdat de klacht hout snijdt. Nog afgezien van de inhoud van die clips, is er sowieso al veel te veel R&B en Hiphop-bagger-shitzooi op radio en TV. En dat wordt nog breeduit gepromoot ook, die ellende. FunX, die speciaal voor allochtonen alleen maar dit soort bagger uitzendt, moet zonodig in heel Nederland in de ether.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:32 schreef DarkDancer het volgende:
TMF heeft nu ook een soort dance kanaal. die is digitaal te ontvangen maar op de kabel is daar deze week preview van.
het verschil is gewoon zo groot. nog steeds mooie meiden maar die worden normaal behandeld.
ook zijn de meeste dance clips veel mooier en beter gemonteerd.
weg met die R&B en RAP bagger!
(ben het eens met die christenen voor een keer)
Ja, dat je niet in China woont maar in Nederland.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:02 schreef wonko het volgende:
[..]
Is wel een idee...geen voetbal meer op tv...geen wiggers & niggers meer op tv...geen big brother...geen soaps....het nieuws moet gecensureerd worden. Vergeet ik nog wat?
Want? Daar begrijpen ze sarcasme wel of ook niet?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja, dat je niet in China woont maar in Nederland.
Man, houd toch op. Waarom moeten er van dat soort video's gemaakt worden? Waar zijn de tijden gebleven dat er MTV en in mindere mate TMF (altijd al een herrie zender geweest) normale clips draaiden.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:13 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Het is wel heel makkelijk om TMF en MTV daar de schuld van te geven. Er zijn meer mensen die TMf/MTV kijken, ze verkrachten niet allemaal iemand. Dat die jongens niet in staat zijn de beelden die ze op tv zien en de werkelijkheid uit elkaar te houden kan je moeilijk de zenders daarvan de schuld geven.
veel teveelquote:Op woensdag 9 november 2005 14:36 schreef DarkDancer het volgende:
btw weet iemand welk percentage van de zendtijd van tmf/mtv/box word besteed aan R&B en RAP?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |