abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 november 2005 @ 14:13:51 #101
107574 K-jozz
Pantoffelheld op sokken
pi_31927679
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat ik er van vind, daar gaat het niet om. Die zenders zijn debiel en hebben een slechte invloed op de jeugd. In Nijkerk valt het nog wel mee, maar in Rotterdam hangen gasten regelmatig de pimp uit en neuken ze op straat met z'n achten een of andere minderjarige bitch.
Het is wel heel makkelijk om TMF en MTV daar de schuld van te geven. Er zijn meer mensen die TMf/MTV kijken, ze verkrachten niet allemaal iemand. Dat die jongens niet in staat zijn de beelden die ze op tv zien en de werkelijkheid uit elkaar te houden kan je moeilijk de zenders daarvan de schuld geven.
the answer is..........42
ta-tadaaa.... tadadada
  donderdag 3 november 2005 @ 14:30:23 #102
3542 Gia
User under construction
pi_31928210
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik maak me er ook niet druk over hoor. Ik geef alleen aan dat deze clips best van de buis kunnen verdwijnen.
Er komt wel meer bagger op tv. Moet je je kinderen gewoon niet naar laten kijken. Zet die zenders er dan zelf niet op. Gewoon veranderen in Nickelodeon en Nederland 3.
pi_31929236
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:13 schreef kippenek het volgende:
Prima plan. Tegen de debilisering van Nederland!
Is wel een idee...geen voetbal meer op tv...geen wiggers & niggers meer op tv...geen big brother...geen soaps....het nieuws moet gecensureerd worden. Vergeet ik nog wat?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_31932484
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:02 schreef wonko het volgende:

[..]

Is wel een idee...geen voetbal meer op tv...geen wiggers & niggers meer op tv...geen big brother...geen soaps....het nieuws moet gecensureerd worden. Vergeet ik nog wat?
ja, het nieuws want dat is ook maar éénzijdig volgens sommige
pi_31932587
Toch wel charmant dat de SGP zo'n punt maakt tegen het tot gebruiksvoorwerp maken van vrouwen.
  donderdag 3 november 2005 @ 17:01:04 #106
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31932658
Hoe ziet de ideale wereld van de Christenen eruit vraag ik me af?

Een wereld helemaal grijs van alles wat niet mag. Zouden Christenen het voor het zeggen hebben dan mag je niets. Behalve naar de kerk gaan. En leven volgens de bijbel.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_31932771
Soms zap ik nog wel langs TMF en MTV en ik vind dat er toch weinig verandert is, ook een paar jaar geleden al veel clips met halfnaakte dames en alles op een mooi uiterlijk gefixeerd.
En ik keek er vroeger heeeel veel naar, en andere posters vast ook wel.
pi_31934123
Kut gelovige ook allemaal.
  vrijdag 4 november 2005 @ 08:26:12 #109
3542 Gia
User under construction
pi_31951045
Voor mij hoeven die zenders er niet af. En voor mensen die niet willen dat hun kinderen dat zien, is er nog altijd de mogelijkheid om de zender op een ander kanaal te zetten.
Tja, kunnen ze bij vriendinnen nog kijken. Moet je beter opletten met wie ze omgaan.
pi_31953300
http://www.evilnuts.com/video/BabyMamaDrama-JShin.wmv

Van zo'n clip krijg je toch geen gangbang neigingen? Ok, er zit wat bloot in en als je je concentreert kun je ook nog wat muziek horen maar verder niet veel bijzonders lijkt me.
pi_31959060
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:46 schreef Repeat het volgende:
Ik ben voor!

Zijn toch verpauperde kutzenders
Omdat het niet je muzieksoort is?
pi_31959277
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:47 schreef DarkDancer het volgende:
Ach het is RnB en Rap videoclips die die zenders verneuken.
ik word onderhand ook kotsmisselijk van die meuk.
ze hebben die naakte meiden gewoon nodig omdat het mensen anders meteen opvalt wat voor kutmuziek het is!
Ach ja... moet je gewoon naar een ander zender heen. Ik bedoel je bent niet verplicht om te kijken hoor.

Ik zie je anders niet klagen over kotsmisselijk hardrock waar artiesten spuug opdrinken van hun fans, hun piemel wijzen, sex hebben live op stage, openlijk drugs gebruiken on stage moet ik verder?

Dan heb ik het niet eens over gabber muziek, house en trance.
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:10:19 #113
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31959868
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:51 schreef Stratos het volgende:

[..]

Ach ja... moet je gewoon naar een ander zender heen. Ik bedoel je bent niet verplicht om te kijken hoor.

Ik zie je anders niet klagen over kotsmisselijk hardrock waar artiesten spuug opdrinken van hun fans, hun piemel wijzen, sex hebben live op stage, openlijk drugs gebruiken on stage moet ik verder?

Dan heb ik het niet eens over gabber muziek, house en trance.
In welke rock-clips zie je dat soort zaken? (met een paar uitzonderingen daar gelaten afkomstig uit de 'metal' hoek)
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_31962486
TMF is toch ook verderfelijk ? Ik zie het liever vandaag dan morgen nog verdwijnen.

En nee ben geen christene maar het stoort me gewoon ongelooflijk dat er heel de dag alleen maar apen te zien en breezahs op TMF.
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_31962710
Zijn we ook gelijk van die stomme ringtone reclame's af die zorgen voor schulden bij de breezerjongeren.
pi_31963117
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:38 schreef Classic-PC het volgende:
TMF is toch ook verderfelijk ? Ik zie het liever vandaag dan morgen nog verdwijnen.

En nee ben geen christene maar het stoort me gewoon ongelooflijk dat er heel de dag alleen maar apen te zien en breezahs op TMF.
Niemand die je verplicht te kijken.
pi_31963126
Van mij mogen. Misschien bekeren ze me dan gelijk ook nog..
pi_31963339
TMF (MTV laat ik open) is natuurlijk zo commercieel als weet niet wat.
Gooi er een paar lekkere vrouwelijke vj's in, laat ze chatten ook nog en hoppa. De 'oh, wat ben je lekker' sms'jes stromen binnen. En de muziek zelf opzich spreekt vaak ook al boekdelen, nr's slaan kant noch wal soms, maar er komen lekkere mokkels in naar voren, af en toe een lekkere romantische vent of een stoere neger en tja.

Hetzelfde als met die sexreclames, na 23 uur word je overspoeld met 'oh, lekker, wil je mij, bel me dan'. Maar het werkt, dus tja. Triest vind ik het een beetje wel . Maar ik heb dan zelf de keuze om ze van kijkcijfers of niet te voorzien, dus doe dan de tv lekker uit. Net 5 sponsor ik overigens wel .
pi_31964934
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:07 schreef sweetgirly het volgende:
Net 5 sponsor ik overigens wel .
Je kijkt wat je bent. Net 5.
pi_31966310
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:56 schreef Kloot-Jan het volgende:

Je kijkt wat je bent. Net 5.
Yep, the Gillmore Girls
Veel beter/leuker dan die andere meuk!
pi_31970203
Inderdaad kutzenders. Wel of geen christen, maar het gaat gewoon helemaal nergens meer over. De teksten van de liedjes die er gedraaid worden hebben steeds minder inhoud.
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:02:23 #122
38549 dewd
100% pure
pi_31976089
Ik ben totaal niet christelijk en van mij mogen die flut zenders ook wel mooi van de kabel af.
  zaterdag 5 november 2005 @ 02:08:06 #123
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_31981489
Mijns inziens zijn het ook maar flutzenders die de hersencellen doen wegrotten en een slecht voorbeeld stellen voor de jeugd. Maar goed, Nederland is immers een vrij land en zolang de betreffende zenders kijkcijfers blijven houden zullen ze niet van de buis gaan.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_31985663
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ze dit in hun landelijk verkiezingsprogramma zetten overweeg ik sterk om weer Christen te worden .

Ik ben bereid om op elke partij te stemmen die die bagger van de kabel haalt .
pi_31987255
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:47 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Yep, the Gillmore Girls
Veel beter/leuker dan die andere meuk!
Lauren Graham
Alexis Bledel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: