abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31918026
quote:
Op donderdag 3 november 2005 01:58 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Hoezo zijn zij verantwoordelijk voor de stupiditeit van anderen?
Het gedrag in bepaalde clips is ronduit debiel te noemen. Als kansloze jongeren dat massaal gaan imiteren dan moet daar wat aan gedaan worden. Pak die pimps en wiggertjes maar eens aan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31918055
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het gedrag in bepaalde clips is ronduit debiel te noemen. Als kansloze jongeren dat massaal gaan imiteren dan moet daar wat aan gedaan worden. Pak die pimps en wiggertjes maar eens aan.
En dan? Gaan ze dan niet iets anders debiels imiteren?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_31918060
quote:
Op donderdag 3 november 2005 01:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het gaat hier om bepaalde clips die een hele slechte invloed hebben op bepaalde jongeren. Dan kan het geen kwaad die clips te boycotten in bepaalde gebieden en ook de bijbehorende levensstijl eens onder de loep te nemen.
Wat een onzin, heksenjacht.......de schuld afschuiven op een ander omdat ze zelf iets niet in de hand hebben. Keer op keer dat gezeik, eerst de cabaretiers die niks meer zouden mogen, nu weer die video's, dan weer de spelletjes als carmageddon . Onzin, totale onzin.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_31918077
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:03 schreef wonko het volgende:

[..]

En dan? Gaan ze dan niet iets anders debiels imiteren?
Als je het goed aanpakt niet. Tevens is er niets mis mee als de debilisering van de TV eens wordt aangepakt. Programma's als de Spermashow en die achterlijke wiggerclips...

Wat is de volgende stap? Een show waarin live in de studio een groepsverkrachting gaande is?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31918114
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als je het goed aanpakt niet. Tevens is er niets mis mee als de debilisering van de TV eens wordt aangepakt. Programma's als de Spermashow en die achterlijke wiggerclips...

Wat is de volgende stap? Een show waarin live in de studio een groepsverkrachting gaande is?
Je kunt ook de andere kant op...op genetische basis mensen verbieden kinderen te krijgen...of deze te aborteren...voorkom je dit soort imiteergedrag ook mee
En met je 'als je het goed aanpakt' als je het goed aanpakt hoef je die clips helemaal niet te verbieden.
  donderdag 3 november 2005 @ 02:10:48 #81
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_31918128
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook? Alleen prefereer ik een ander middel.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_31918157
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:09 schreef wonko het volgende:

[..]

Je kunt ook de andere kant op...op genetische basis mensen verbieden kinderen te krijgen...of deze te aborteren...voorkom je dit soort imiteergedrag ook mee
En met je 'als je het goed aanpakt' als je het goed aanpakt hoef je die clips helemaal niet te verbieden.
Bepaalde mensen verbieden om zich voort te planten ben ik zeker een voorstander van. Alleen gaat dat nooit gebeuren in dit van politiek correctheid overlopende kutlandje. Dan geef ik het aanpakken van die rapclips toch echt meer kans.
pi_31918171
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Bepaalde mensen verbieden om zich voort te planten ben ik zeker een voorstander van. Alleen gaat dat nooit gebeuren in dit van politiek correctheid overlopende kutlandje. Dan geef ik het aanpakken van die rapclips toch echt meer kans.
Duidelijk...maar dan..de clips zijn verboden...is dan de maatschappij ineens gered of wat?
pi_31918178
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:09 schreef wonko het volgende:

[..]

Nee, dat mag niet van "god" dan zijn we zelf namelijk "god" dat vind ie vast niet goed en in Nijkerk vinden ze dat waarschijnlijk al helemaal niet goed Je zou er wonen zeg, de dupe door een stel van die religieuzen.
then when you're naked,
pi_31918192
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Bepaalde mensen verbieden om zich voort te planten ben ik zeker een voorstander van.
Wat zeg je daar?
then when you're naked,
pi_31918197
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:15 schreef wonko het volgende:

[..]

Duidelijk...maar dan..de clips zijn verboden...is dan de maatschappij ineens gered of wat?
Daar is meer voor nodig natuurlijk. Als deze maatschappij al te redden is...
pi_31918221
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Daar is meer voor nodig natuurlijk. Als deze maatschappij al te redden is...
Niet dus...dus maak je niet druk...get a life en doe er wat mee.
pi_31918232
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:21 schreef wonko het volgende:

[..]

Niet dus...dus maak je niet druk...get a life en doe er wat mee.
Ik maak me er ook niet druk over hoor. Ik geef alleen aan dat deze clips best van de buis kunnen verdwijnen.
pi_31918267
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik maak me er ook niet druk over hoor. Ik geef alleen aan dat deze clips best van de buis kunnen verdwijnen.
Alle niggers en wiggers uitmoorden? Zet je ook nog eens een duidelijk voorbeeld voor de imiterende jeugd neer.
pi_31918289
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:27 schreef wonko het volgende:

[..]

Alle niggers en wiggers uitmoorden? Zet je ook nog eens een duidelijk voorbeeld voor de imiterende jeugd neer.
Graag even een quote waarin ik dat zeg, want dit heb ik niet gezegd.
pi_31918380
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Graag even een quote waarin ik dat zeg, want dit heb ik niet gezegd.
Zucht...ik draag een oplossing aan...als ik je quote dan zet ik dat er wel bij.
pi_31919362
Er moet gewoon meer dancetrance clips komen. goeie muziek, goede clips en mooie meiden die normaal behandeld worden
Islam=facisme
pi_31919376
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat ik er van vind, daar gaat het niet om. blablabla mening...
  donderdag 3 november 2005 @ 08:27:02 #94
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31919555
Agressieve marokkaanse en negroďde rapmuziek zou in elk geval enkel na 10 uur uitgezonden mogen worden, zodat de tere hersentjes van kinderen niet worden vervuilt met de agressieve bagger van Ali B. c.s.
pi_31921151
quote:
Op donderdag 3 november 2005 00:10 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Man, wees toch niet zo anti en probeer zelf iets goeds op te zetten om als tegenpool te dienen.
Ik doe mijn best al, ik luister gewoon mijn eigen muziek, ga naar mijn eigen events en ik promoot het illegaal downloaden van muziek in de hoop dat de muziek-industrie nog eens instort en zo bevrijd wordt uit de greep van de commercie .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31921184
Prima plan. Tegen de debilisering van Nederland!
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:17:07 #97
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_31923656
kunnen de niet christenen dan de EO en KRO verbieden?
Do what you wanna do, be who you wanna be, there's just one rule, don't you dare copy me!
pi_31923685
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Precies, en houseliefhebbers dansen op muziek van de duivel, en metalheads zijn allemaal duivelsaanbidders. Het wordt tijd voor meer gospel op de buis wat ik je brom.
Ze hebben 't hier over hip-hop, da's duidelijk. 50 cent en z'n collega's met hun "bitches".
Maar die "bitches" willen zelf "gebruiksvoorwerpje" spelen, waarschijnlijk ook in het echt.
Ik HAAT rap e.d., dus let maar even niet op mij.
pi_31924111
Kan d'r niet mee zitten als die zenders weg zijn. Veel muziek zal je niet missen.
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')