He? Wat?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:18 schreef Zhenar het volgende:
Wat was nu uiteindelijk het hele verhaal achter Dada's semi-quasi-verdwijning? Heb geprobeerd terug te lezen, maar dat kost zoveelmoeite
![]()
Jeweetochquote:
JA DIE HEB JIJ OOIT VAN MIJ GEJAT!!!!quote:
Datquote:Op donderdag 3 november 2005 20:18 schreef Zhenar het volgende:
Wat was nu uiteindelijk het hele verhaal achter Dada's semi-quasi-verdwijning? Heb geprobeerd terug te lezen, maar dat kost zoveelmoeite
![]()
Pleur op.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JA DIE HEB JIJ OOIT VAN MIJ GEJAT!!!![afbeelding]
JE PRAAT MET Caps BITCHquote:Op donderdag 3 november 2005 20:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Pffft, dat wordt afkicken na ZOVEEL ANTM achter elkaarquote:Op donderdag 3 november 2005 20:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn in ieder geval nog 4 afleveringen hierna. Maar dan moeten we weer zonder doen.
Waarop?quote:
Zullen we zelf iets verzinnen?quote:
Mn toetseNBORD DOET RAAr.quote:
Zeg, een beetje de vriendelijkste, behulpzaamste mod (zover ik nu zie in de nominaties) beschieten.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het moet wel macaber zijn want hij wil er niks over kwijtquote:Op donderdag 3 november 2005 20:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zullen we zelf iets verzinnen?
Iets met snelle achtervolgingen, een pratend hondje en een Macaber Geheim!![]()
Die Mmarsu heeft in dit topic wel verdacht veel stemmen gekregen van de laatste posters.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zeg, een beetje de vriendelijkste, behulpzaamste mod (zover ik nu zie in de nominaties) beschieten.![]()
![]()
Hmm, als daar een award voor was, had ik die makkelijk gewonnen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Aandachtsgeileslettemod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gelukkig kun je ook als user genomineerd worden voor meest aandachtsgeile user.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, als daar een award voor was, had ik die makkelijk gewonnen..
Ben jij blij dat die niet meetellen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die Mmarsu heeft in dit topic wel verdacht veel stemmen gekregen van de laatste posters..
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, als daar een award voor was, had ik die makkelijk gewonnen..
Of iets onwijs doms. Dat 'ie per ongeluk zijn inlogcode had weggegeven en zijn kleine zusje er mee bezig ging ofzo.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het moet wel macaber zijn want hij wil er niks over kwijt
Stem daarbij maar op mij, want het klopt toch ook?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gelukkig kun je ook als user genomineerd worden voor meest aandachtsgeile user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |