Had er spijt van toen ik dat postte. Je bent toch wel de meest intelligente van allemaalquote:Op donderdag 3 november 2005 18:04 schreef Airelle het volgende:
Joh!.
Zo'n dummie ben ik ook weer niet.
Achos...quote:Op donderdag 3 november 2005 18:07 schreef LeBeau het volgende:
M'n mona champagne pudding is een beetje ingezakt.
En het glazuur vliegt ook van m'n kiezen met die superzoete rotzooi.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:48 schreef SCH het volgende:
De vriendelijkste/ aardigste user: tom-tom
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2005: Heatwave
Zegt SCH!quote:
Ja, ik las het!quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 18:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, ik las het!Ik heb geen idee, zou best kunnen.
Dat gefluister verstaan ze misschien niet, maar dat valt misschien toch een beetje op.quote:
ECHT NIET, DIE SUKKELS VAN SC HEBBEN NIETS DOOR!!! IK HAAT ZE ALLEMAAL!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat gefluister verstaan ze misschien niet, maar dat valt misschien toch een beetje op.
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!quote:
Je vergeet de semi-geheime nominatielijst!quote:
Mja, is een imago.. Maar hij is iig al zo'n 5 maanden Fok!slet afquote:
Dat is maar hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar hij is iig al zo'n 5 maanden Fok!slet af![]()
Duh; dat is het hele principe. Ik ga lekkur alleen op SHO en TV users stemmen!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:54 schreef bar_rel het volgende:
In die lijst zullenwij toch niet voorkomen, behalve als we allemaal gaan stemen op elkaar
Oh hihiquote:Op donderdag 3 november 2005 18:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Duh; dat is het hele principe. Ik ga lekkur alleen op SHO en TV users stemmen!![]()
Mja okequote:
Ik bedoelde eigenlijk dat jij z'n Fok!Slet bent en dat hij nog niet van jou af is.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja oke
Het slet-gedeelte iig wel, hij is braaf![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat jij z'n Fok!Slet bent en dat hij nog niet van jou af is.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook bekijken, maar dan is niet hij maar ik de Fok!-slet
Oh, en ik ben geen slet natuurlijk
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]
GA IEMAND ANDERS VOOR DE GEK HOUDEN!![]()
![]()
Misschien kan het op de FP.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, nou áls het al zo zou zijn, hoeft het nog niet luid en duidelijk op Fok! hoor![]()
Ander onderwerp: GOH, WANNEER KOM JIJ EENS MET EEN FOTO, LEBEAU???quote:
GOOI JIJ ZO MAAR EVEN HET ONDERWERP OM WANNEER HET JOU UITKOMT, SLET!!11quote:Op donderdag 3 november 2005 19:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ander onderwerp: GOH, WANNEER KOM JIJ EENS MET EEN FOTO, LEBEAU???![]()
![]()
![]()
Is dat 7? Want die heeft HW ook binnen en dat zou betekenen dat wequote:Op donderdag 3 november 2005 19:26 schreef LeBeau het volgende:
Bijna de ANTM van vorige week binnen!
Eindelijk.
Ja.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is dat 7? Want die heeft HW ook binnen en dat zou betekenen dat wegelijk lopen
Guilty as charged.quote:
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 3 november 2005 18:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Had er spijt van toen ik dat postte. Je bent toch wel de meest intelligente van allemaal.
.
Maareh... jij bent er morgen ook ?
Recap show?? Nu al?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja.![]()
Deze week is een soort recap show.Maar volgens mij wel met bijna alleen maar nieuwe beelden, dus dat is altijd goed.
![]()
quote:
Ja beetje late reactiequote:
Ik ben verslaafd aan een liedje van Angel, heel zielig ik weet hetquote:Op donderdag 3 november 2005 19:43 schreef Airelle het volgende:
Vive la fete - assez!
Franstalig en ook nog eens heul tof!!!
Dus er is nog iemand die dat leuk vindt!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja beetje late reactie!
Was eigenlijk bedoeld op de caps van MB!
Maar heb ondertussen nog iets anders gedaan...enzosnap je?
![]()
Hehe ja hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 19:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus er is nog iemand die dat leuk vindt!
Nou ja, er zijn in ieder geval nog 4 afleveringen hierna. Maar dan moeten we weer zonder doen.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Recap show?? Nu al?
Damn, dan loopt het daarna al op zn einde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |