De laatste is idd erg leuk. De 2e is vooral een flauwe screenshot. De eerste, agh, er is zoveel met GTA boxart gedaan, hij is geinig, maar niet super.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:06 schreef speknek het volgende:
ImageShack heeft gewoon fok in de ban gedaan, gaat dus sowieso niet lukken, alhoewel de links nu wel werken. Vooral de laatste is tof.
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[[url=http://img217.imageshack.us/img217/536/17kh.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img217.imageshack.us/img217/8585/28mx2.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img217.imageshack.us/img217/8104/31nl.th.gif]afbeelding][/URL]
je kan toch nog gewoon mijn server gebruikenquote:Op maandag 9 januari 2006 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus?Ik heb nu gepost volgens de richtlijnen van imageshack
![]()
Ja, en FOK zelf natuurlijk, maar ik dacht, laat ik eens een keer deze gebruikenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:32 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan toch nog gewoon mijn server gebruiken
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:06 schreef outcast_within het volgende:
Op got in het gc topic zag ik dat ze een spel hadden gevonden op marktplaats. De verkoper verkocht er vier. 1tje was heel speciaal. Dat was de zelda limited edition en er waren er maar honderd van gemaakt. hij had nummer 97. Er stond een stikker op om het te bewijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
Volgens mij heeft Reggie ooit gezegd dat Nintendo inderdaad een behoorlijke bankrekening heeft, om aan te geven dat niet alleen Microsoft een lange (financiele) adem heeft.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:36 schreef outcast_within het volgende:
Wat hebben ze met die dikke winsten van vroeger gedaan? zit een gedeelte daarvan in een soort van oorlogspotje?
quote:A rarely-noticed Easter egg tying in with the console's SNES roots lies in the PlayStation's controller design. The four face buttons on the right (Circle, Square, Triangle, and X) seem to be based off the magic attack cast by the Magikoopas found in Super Mario World and Kamek in Super Mario World 2: Yoshi's Island. The spell consists of three spinning geometric shapes (a circle, a square, and a triangle) followed by a trail of sparks that appear X-shaped.
Het is inderdaad vergezocht, maar ik vond het wel een grappige theorie. De quote komt trouwens van Wikipedia, dat was ik vergeten te melden.quote:
Dat komt dan omdat het eerst een project was van Nintendo en Sony samen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het is inderdaad vergezocht, maar ik vond het wel een grappige theorie. De quote komt trouwens van Wikiepedia, dat was ik vergeten te melden.
En ach, zelfs zonder de symbooltjes op de knoppen is de PlayStation controller een schaamteloze kopie van de SNES joypad.
Ja maar Sony heeft de schouderknoppen uitgevondenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het is inderdaad vergezocht, maar ik vond het wel een grappige theorie. De quote komt trouwens van Wikiepedia, dat was ik vergeten te melden.
En ach, zelfs zonder de symbooltjes op de knoppen is de PlayStation controller een schaamteloze kopie van de SNES joypad.
Verklaar?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:42 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Ja maar Sony heeft de schouderknoppen uitgevonden![]()
Dat was een uitspraak van onze favoriete user Gamedemonquote:
Ik hoop echt dat hij toen een grap maakte.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:35 schreef Tomasso het volgende:
Dat was een uitspraak van onze favoriete user Gamedemon
Hey, het zou zomaar kunnen, Nintendo en Sony werkten wel samen.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:50 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij toen een grap maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |