Hebben die belgen wel internet?quote:Op maandag 7 november 2005 18:15 schreef Cerbie het volgende:
Het is een complot, de belgen komen eraan
Iwata is tofquote:Op maandag 7 november 2005 20:16 schreef MMaRsu het volgende:
We gaan even aankijken hoe het gaat met dit topic, maar als er dingen worden gepost die ook wel in de andere Nintendo topics gepost kunnen worden dan gaat deze op slot.
Sorry guys
NEE!quote:Op maandag 7 november 2005 20:16 schreef MMaRsu het volgende:
We gaan even aankijken hoe het gaat met dit topic, maar als er dingen worden gepost die ook wel in de andere Nintendo topics gepost kunnen worden dan gaat deze op slot.
Sorry guys
Bij mij wel?quote:Op maandag 7 november 2005 20:21 schreef King_of_cubes het volgende:
Nintendo wi-fi doet het niet in firefox
Refresh klikken (F5)?quote:Op maandag 7 november 2005 20:21 schreef King_of_cubes het volgende:
Nintendo wi-fi doet het niet in firefox
Bronquote:[Multi] Nintendo gets Publisher of the Year and more
5:29 am - Ryan Cooper | Link to Individual Story
November 4th saw the prestigious London Hilton playing host to an exciting event in the gaming industry - The Golden Joystick Awards. In addition to scoring Publisher of the Year (a prestigous award in itself), Nintendo took home Portable Game of the Year for Mario 64 DS.
Other highlights included Resident Evil 4 (as many would suspect) scooping Game of the Year for GCN, while Zelda: Twilight Princess was honored with... The One to Watch for Xmas?
Your guess is as good as ours.
quote:Op maandag 7 november 2005 18:19 schreef chibibo het volgende:
Roï, post eens een grote versie van je icon.
quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 20:16 schreef MMaRsu het volgende:
Sorry guys
Ik ga het met mn NES doen, heb er toch twee. Ik weet alleen niet wat ik erop wil spuitenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:40 schreef sk888er het volgende:
Als ik een beetje geld heb ga ik ook mn snes opspuiten![]()
mijn lievelingstopic
![]()
ik=nintendo fanboy![]()
Ik weet zeker dat jij je puddingbuks er wel even op wil leegspuiten..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga het met mn NES doen, heb er toch twee. Ik weet alleen niet wat ik erop wil spuiten
De NES levert zo'n 20 euro op als je een beetje mazzel hebt en je hebt de zapper (het pistool dus) erbij. Games een paar euro per stuk, afhankelijk van welke het is natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:28 schreef Sanne het volgende:
Mag ik hier een vraagje stellen? Ik heb nog twee 8-bits NESsen, waarvan 1 zelfs compleet met het pistool, en een gameboy.
Weinig spelletjes echter. Levert dat spul nog wat op? Iemand vertelde me laatst dat het goud waard was, maar hoeveel is dat dan? Paar tientjes ofzo op Ebay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |