Had iemand iets anders verwacht dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Geen bijzonder nieuws dus![]()
Voorspelbaar![]()
quote:
Matig..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef user_friendly het volgende:
er zijn al wel scans te vinden. geen echt nieuws helaas. zelda screens zijn oud, capcom geen concrete plannen voor revo, revo playtest van die demo's die ook al op tgs te spelen waren voor sommige mensen.
Haha geweldigquote:Op maandag 20 februari 2006 01:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Te koop bij LikSang voor 15 dollar ex verzenden. Ze hebben ook de Mario versie. Ik twijfel
Edit voor Speknek: Het is een muis voor je PC
Hopelijk worden de Gameboy versies beschikbaar voor download op Revolution anders zal ik ze nooit kunnen spelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[...]
Tuurlijk wel, een gameboy kopenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
[..]
Hopelijk worden de Gameboy versies beschikbaar voor download op Revolution anders zal ik ze nooit kunnen spelen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
[..]
Hopelijk worden de Gameboy versies beschikbaar voor download op Revolution anders zal ik ze nooit kunnen spelen.
Achter de TV gamen is lekkerder.quote:
Tuurlijk. Ik sla de Gamecube niet eens over. Ik hoop dat ik nog een Gamecube heb tegen de eind van de maand. Het schiet namelijk niet op.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]Ga je wel een Revolution kopen dan?
![]()
Of je koopt een GBAquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Achter de TV gamen is lekkerder.Maar dat is inderdaad ook een optie. Ik kan ook gewoon een emulator downloaden en achter de PC spelen, maar dat is niet leuk.
[..]
Tuurlijk. Ik sla de Gamecube niet eens over. Ik hoop dat ik nog een Gamecube heb tegen de eind van de maand. Het schiet namelijk niet op.
Wat voor mp3 speler zit erin?quote:
Volgens mij t binnenwerk van zo'n simpel 256 MB dingetjequote:
Schitterend! tot aan het einde toe spannendquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=6590364564874563352&q=mario%20race
Eén van de spannendste wedstrijden die ik ooit gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |