wat is jullie mening???
Ik voel me eigenlijk wel thuis...
voel ik of ik op een andere school zit, nee niet echt, dus zal wel hetzelfde zijn, blijft bagger, het enige voordeel wat ik tot nu toe heb gezien is dat m'n roosters nu eindelijk altijd optijd zijn, op het mbo vaak de eerste dag zonder rooster rond gelopen, soms een week
quote:Ik snap je probleem niet hoor..
Op vrijdag 09 november 2001 20:15 schreef miss_bleu het volgende:
je gaat er dus niet op vooruit..
Die van Amsterdam is zeker troep, daar heb ik op gezeten. En HBO, tja, daar weet je tenminste dat je op jezelf aangewezen bent.
btw: Heb nu lekker wel ADSL
quote:mjah Windesheim kan er nu ook wat van
Op vrijdag 09 november 2001 22:19 schreef the_undertaker het volgende:
ach kheb MBO gedaan op Deltion Zwolle... troep is daar nog een te goed woord voor
quote:vertel mij wat
Op vrijdag 09 november 2001 22:20 schreef Johnny Blaze het volgende:[..]
mjah Windesheim kan er nu ook wat van
quote:dat bedoel ik NOVA COLLEGE HOOFDDORP precies hetzelfde liedje!!
Op vrijdag 09 november 2001 22:22 schreef the_undertaker het volgende:[..]
vertel mij wat
maar volgens mij is het overal hetzelfde
Het beste voorbeeld van mijn HBO (Ichthus Hogeschool Rotterdam): ik belde het front office (oftewel hét informatiepunt van de unit) om wat te vragen. Kreeg ik als antwoord "dat ik het maar ff op het internet moest opzoeken". Nota bene het informatiepunt dat de info niet heeft.
Maargoed, dat is slechts een klein voorbeeldje. Met zoveel studenten, docenten en organisatorische dingen (die nooit hetzelfde zijn) kan natuurlijk ook niet alles goed gaan, denk ik dan maar.
maar dat ik elk jaar opnieuw me diploma en cijferlijsten in moet leveren omdat ze het weer kwijt zijn, gaat mij toch echt iets te ver.
Als ik naar school ga voor een toets en ik kan meteen weer weg omdat school de verkeerde datum heeft doorgeven (voor de 3e keer) ja dan wordt ik pissig en zo gaat het daar nu al 2,5 jaar
quote:Ik heb nog betrekkelijk weinig gemerkt van Troep bij de VU....
Op vrijdag 09 november 2001 20:18 schreef Catootje het volgende:
MBO is troep, HBO is troep, Uni is troep
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |