Ik zit hier bijna al weer 100 topicsquote:Op woensdag 2 november 2005 19:49 schreef Chanandler het volgende:
Inderdaad, té snel gewoon. Ongezond
Cool!!! Is dat de prijs die je van Fok kreeg?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:54 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
check mn misspublamp
in het echt is die wel wat chiller hoor
Wat een mooie lampquote:Op woensdag 2 november 2005 19:54 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
check mn misspublamp
in het echt is die wel wat chiller hoor
Je mag hem veranderen, hij is slecht jaquote:Op woensdag 2 november 2005 19:57 schreef Bupatih het volgende:
TT?
Daagquote:Op woensdag 2 november 2005 19:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je mag hem veranderen, hij is slecht ja
Nu echt weg is![]()
Doeggquote:Op woensdag 2 november 2005 19:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je mag hem veranderen, hij is slecht ja
Nu echt weg is![]()
jouw lelijke duitser avatarquote:Op woensdag 2 november 2005 19:59 schreef Eix het volgende:
De OP! Mijn avatar! Wat doe je!
Waar zijn alle leuke avatars heen?![]()
Die ja!quote:
Huh? Hoezo dankje? Het compliment gaat uit naar de lamp, niet naar jouquote:
hijs van mij.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:12 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Huh? Hoezo dankje? Het compliment gaat uit naar de lamp, niet naar jou![]()
Als iemand zegt : leuke kleding zeg je toch ook niet: kan ik niks aan doen? of dat hoort de kleding toch niet?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:12 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Huh? Hoezo dankje? Het compliment gaat uit naar de lamp, niet naar jou![]()
Nee das wat anders. Kijk als je een mooie stropdas aanhebt is het veel makkelijker om complimentjes te krijgen dan als je haar mooi zit puuuh en nu weer voetbalquote:Op woensdag 2 november 2005 20:14 schreef Palau het volgende:
[..]
Als iemand zegt : leuke kleding zeg je toch ook niet: kan ik niks aan doen? of dat hoort de kleding toch niet?
Wat moet je maken?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:24 schreef AmyLee het volgende:
Mensen die hun huiswerk afhebben?er is vast niemand die mij wil helpen?
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:26 schreef M3rcury het volgende:
[..]
imberrik zie net je foto in [v] sexy ding topic
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:32 schreef Maikuuul het volgende:
Hey xbox pwnerer, trouwens het moet toch net gekker worden in deze straat ?
Rijd er opeens een auto door de straat
Ik ook PWSquote:Op woensdag 2 november 2005 20:32 schreef AmyLee het volgende:
Ik hoef geen wiskunde huiswerk te maken hoor, zei het alleen omdat Imberr vanmiddag nog zei dat ze dara niet zo van hield.
Ik moet PWS maken maar daar kan niemand me bij helpen (van hier dan)
* Topique door zit te spitten.quote:
whehequote:Op woensdag 2 november 2005 20:32 schreef AmyLee het volgende:
Ik hoef geen wiskunde huiswerk te maken hoor, zei het alleen omdat Imberr vanmiddag nog zei dat ze dara niet zo van hield.
Dan heb ik ook wel interessequote:Op woensdag 2 november 2005 20:35 schreef Eix het volgende:
[..]
* Topique door zit te spitten.
Imberr, die foto!
Post de rest van die serie eens..
![]()
PWS?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:32 schreef AmyLee het volgende:
Oh.quote:
Ik had vorig jaar een batterij gemaakt die 2 ledjes kon laten brandenquote:
Ik zit nu denk ik op rond de 15uur avn de 80quote:
Waar hou je het over?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik zit nu denk ik op rond de 15uur avn de 80maar volgens mij mag ik minder uren omdat ik geen partner heb
![]()
Bij ons mag je reistijd er niet eens bijrekenenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik zit nu denk ik op rond de 15uur avn de 80maar volgens mij mag ik minder uren omdat ik geen partner heb
![]()
Ik ga een heel historisch naslagwerk maken over mijn woonwijk met een fotoverslag (oude foto;s gezocht uit archieven en dan ga ik zelf op pad met een digitale camera en maak ik foto;s van dezelfde plekvanaf dezelfde plaats)quote:
Vrijwillig gekozen onderwerp?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:47 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik ga een heel historisch naslagwerk maken over mijn woonwijk met een fotoverslag (oude foto;s gezocht uit archieven en dan ga ik zelf op pad met een digitale camera en maak ik foto;s van dezelfde plekvanaf dezelfde plaats)
Leuk onderwerpquote:Op woensdag 2 november 2005 20:47 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik ga een heel historisch naslagwerk maken over mijn woonwijk met een fotoverslag (oude foto;s gezocht uit archieven en dan ga ik zelf op pad met een digitale camera en maak ik foto;s van dezelfde plekvanaf dezelfde plaats)
Beetje sterkte praatjes ?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:49 schreef Maikuuul het volgende:
Als ik shit moest gaan vertellen over mijn wijkdan ben ik ff bezig, op tijd van 3 jaar 2 mensen door de kop geschoten, en 1tje was doodgestoken
Oh, tof! Ik ga denk ik ook zoiets doen als ik PWS moet maken. Heb nog een oud uit elkaarvallend schriftje gevonden op mijn oma's zolder met een of ander verhaal van oud oud oom Gustaaf die rijskwachter was over hoe een jongen bijna overleden is door verdwaling in de mergelgrotten. Genoeg stof lijkt me om er wat leuks van te maken voor Geschiedenis.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:47 schreef AmyLee het volgende:
[..]
quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 november 2005 20:49 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Zou ik nooit doenis natuurlijk smaak hea
geen beledeging ofzow
![]()
neej ... was zelfs op het nieuws dus ...quote:
Ik kan heel kort zijn over mijjn wijkquote:Op woensdag 2 november 2005 20:49 schreef Maikuuul het volgende:
Als ik shit moest gaan vertellen over mijn wijkdan ben ik ff bezig, op tijd van 3 jaar 2 mensen door de kop geschoten, en 1tje was doodgestoken
Kijk en dat is nou het interessante van mijn wijk dat gebeurde hier ook en daarom zijn ze met nieuwbouw begonnen en in mijn werkstuk komen dus ook de oorzaken van hoe het zover gekomen is etc aan de orde. Volgens mij is de PWSbegeleider minder blij als hij het moet nakijken want het wordt volgens mij best dikquote:Op woensdag 2 november 2005 20:49 schreef Maikuuul het volgende:
Zoiets ga ik dan ook doen met dat schriftje denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:51 schreef AmyLee het volgende:
[..]en als hij af is dan gaat er ook en extra exemplaar gemaakt worden en die gaat naar de Historische vereniging van onze stad, dan gaat dat het archief is en kan het als naslagwerk voor andere zaken worden gebruikt.
Deze huizen gaan ook over 10 jaar ofzo tegen de vlaktequote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Kijk en dat is nou het interessante van mijn wijk dat gebeurde hier ook en daarom zijn ze met nieuwbouw begonnen en in mijn werkstuk komen dus ook de oorzaken van hoe het zover gekomen is etc aan de orde. Volgens mij is de PWS minder blij als hij het moet nakijken want het wordt volgens mij best dik
Bij mij was het eerst zelfs nog een zeequote:Op woensdag 2 november 2005 20:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik kan heel kort zijn over mijjn wijk![]()
50 jaar geleden was het akkerland en in de jaren 70 hebben ze er rijtjes huizen neergekwakt en die staan er nog steeds![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:55 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Bij mij was het eerst zelfs nog een zee
Die mensen vinden dat altijd leuk om te doenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Kijk en dat is nou het interessante van mijn wijk dat gebeurde hier ook en daarom zijn ze met nieuwbouw begonnen en in mijn werkstuk komen dus ook de oorzaken van hoe het zover gekomen is etc aan de orde. Volgens mij is de PWSbegeleider minder blij als hij het moet nakijken want het wordt volgens mij best dik
Lekkerquote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef Imberr het volgende:
* Imberr heeft warme chocomel met slagroom
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef Imberr het volgende:
* Fwnk heeft warme Imberr met slagroom
[me=Imberr deelt dat natuurlijk heel graag met Eix.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef Imberr het volgende:
* Imberr] heeft warme chocomel met slagroom[/me]
* Messenga verwacht ook een slokje.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef Imberr het volgende:
* Imberr heeft warme chocomel met slagroom
Jaquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:09 schreef M3rcury het volgende:
Imberr.. hou je nog wel wat over als je aan iedereen gaat uitdelene
Liefquote:Op woensdag 2 november 2005 21:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
whehe![]()
* Imberr deelt warme chocomel met slagroom uit
Hoe maak je imberr warmquote:Op woensdag 2 november 2005 21:10 schreef vinge het volgende:
ik heb liever warme Imberr met slagroom![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:11 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hoe maak je imberr warm![]()
M3rc verwacht antwoord: Zie sig
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
whehe![]()
* Imberr deelt warme chocomel met slagroom uit
Ik drink t zelfs nog in de zomerquote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat heb ik al heel lang niet meer gehad![]()
Ik alleen in de winter.quote:
Zou je oma hetook maken als ik daar komquote:Op woensdag 2 november 2005 21:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik alleen in de winter.
Mijn oma maakt het altijd als ik daar kom![]()
Ziek mens !!! laten we deze heks in brand stekenquote:
's nachts is dat tofquote:Op woensdag 2 november 2005 21:16 schreef M3rcury het volgende:
[..]
In de zomer moet je koude drankjes..niet warme
juistem..quote:Op woensdag 2 november 2005 21:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ziek mens !!! laten we deze heks in brand steken
Of
Verkapt "kijk-mij-stoer-in-de-zomer-hendig-warme-chocomell-drinken"
vast welquote:Op woensdag 2 november 2005 21:17 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Zou je oma hetook maken als ik daar kom
Ik wel eens weten hoe jij kijk-mij-stoer-in-de-winter-sjiek-op-me-bek-gaan-tijdens-het-slippenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ziek mens !!! laten we deze heks in brand steken
Of
Verkapt "kijk-mij-stoer-in-de-zomer-hendig-warme-chocomell-drinken"
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik wel eens weten hoe jij kijk-mij-stoer-in-de-winter-sjiek-op-me-bek-gaan-tijdens-het-slippen![]()
waar ligt datquote:Op woensdag 2 november 2005 21:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
vast wel![]()
Moet je alleen even naar Aalten komen![]()
*proest!!*quote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik wel eens weten hoe jij kijk-mij-stoer-in-de-winter-sjiek-op-me-bek-gaan-tijdens-het-slippen![]()
Oww.. dat was niet mijn bedoelingquote:Op woensdag 2 november 2005 21:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
*proest!!*men
Beeldscherm onder de chocomel
![]()
schiet idd aardig opquote:Op woensdag 2 november 2005 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Gaat hard zo bijna deel 400
dat had ik je van te voren ook wel kunnen vertellen...quote:Op woensdag 2 november 2005 21:23 schreef Maikuuul het volgende:
Nee gek ik ga echt niet in de winter slippen, ik ging vanmiddag he ik reed dus zo terug naar huis. En ik denk ik maak een klein slipje op het natte wegdek. Geen controle hebje daaropgelukkig ging ik langzaam, met een nat wegdek slippen is al gevaarlijk dus laat staan met sneeuw
.quote:
Op ijs is ook lachen op klinkerwegquote:Op woensdag 2 november 2005 21:25 schreef M3rcury het volgende:
[..]
dat had ik je van te voren ook wel kunnen vertellen...maar in de sneeuw is het wel leuk
Het begint zich ook langzaam over Fok! te verspreiden volgens mijquote:Op woensdag 2 november 2005 21:24 schreef Maikuuul het volgende:
Lolzie je nou dat de taal die ik hier spreek met sjiek en hendig normaal is
Imberr heeft vandaag al 2 woordjes in haar omgeving gehoord die ik hier ook altijd zeg
Voetbalquote:
Ijs vink niet tof.. daar is het zo gladquote:Op woensdag 2 november 2005 21:26 schreef Palau het volgende:
[..]
Op ijs is ook lachen op klinkerweg
(geen ervaring)
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:26 schreef Palau het volgende:
[..]
Op ijs is ook lachen op klinkerweg met een zware krantentas![]()
(wel ervaring)
En dat allemaal door maikel!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het begint zich ook langzaam over Fok! te verspreiden volgens mij![]()
Its like a uber 1337 virus created by Maikuuulquote:Op woensdag 2 november 2005 21:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het begint zich ook langzaam over Fok! te verspreiden volgens mij![]()
Slippenquote:
Zeggen we geen hoi meerquote:Op woensdag 2 november 2005 21:29 schreef cerror het volgende:
Ik zal nooit zo praten.
Asfalt ook.quote:
Haha ja gek dat kan ik me nog goed herinnerenquote:
In een half pipe met snowboarden ookquote:Op woensdag 2 november 2005 21:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Asfalt ook.
En midden in de zomer ben ik ook een keer op mijn bek geflikkerd. Er lag zand op een stoep![]()
Dacht ik toch niet.quote:
Okeej jij wintquote:Op woensdag 2 november 2005 21:31 schreef Palau het volgende:
[..]
Dacht ik toch niet.
Ik roep al sinds het topic over zn slip dat ie een keer moet filmen dat ie hard op zn bek moet gaan
Dus.. na-apert
Veel of juist maar een beetje wat ook heel verrot is?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Asfalt ook.
En midden in de zomer ben ik ook een keer op mijn bek geflikkerd. Er lag zand op een stoep![]()
auwquote:Op woensdag 2 november 2005 21:32 schreef Palau het volgende:
[..]
Veel of juist maar een beetje wat ook heel verrot is?
Ik ben nl keer op mn bek gegaan op beetje zand icm een stoeprandje..
Ja dat is heel verrot, maar het hoogtepunt was toch wel dak mn tanden op stoeprand lagquote:
Zo zie je maar, Maikuuul t3h pwnerer geeft zich nooit snel gewonnen, daarom onderscheid ik me ook van de jongetjesquote:Op woensdag 2 november 2005 21:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jij geeft je wel altijd snel gewonnen zeg![]()
Geen zin om er over in discussie te gaan.. en dit was gewoon een feitquote:Op woensdag 2 november 2005 21:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jij geeft je wel altijd snel gewonnen zeg![]()
Veel plezier enzoquote:Op woensdag 2 november 2005 21:39 schreef M3rcury het volgende:
nja.. ik ga maar eens scheikunde leren ofzowdoei iedereen
Succesquote:Op woensdag 2 november 2005 21:39 schreef M3rcury het volgende:
nja.. ik ga maar eens scheikunde leren ofzowdoei iedereen
Whehequote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef Maikuuul het volgende:
Bah gek een vriend van me geeft me net een smerige site, hai2u.com ja gek ik ben niet verantwoordelijk als er iets gebeurt met je
Klasgenoot dacht dat ook een keer met AZ te doen.quote:
Da's Kutquote:Op woensdag 2 november 2005 21:44 schreef snopprinses het volgende:
hmm altijd fijn als iemand je gsm 2x anoniem laat overgaan :/
Wel oke tijden.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:51 schreef AmyLee het volgende:
R.S.G. Magister Alvinus - Sneek
Rooster periode 07-11-2005 t/m 11-11-2005
Datum Tijd Vak Lokaal Docent
07-11-2005 09:00-12:00 Toets V6 WA1 WA1 20 ZNA
07-11-2005 13:35-15:50 Toets V6 EN EN G4 JNS KMH OVJ
08-11-2005 09:00-10:30 Toets V6 FA12 FA12 G4 DKN
09-11-2005 09:00-10:30 Toets V6 NE NE G4 JNS KMH OVJ
10-11-2005 09:00-10:30 Toets V6 DU12 DU12 19 NDJ
11-11-2005 11:35-13:05 Toets V6 GS<3> GS 13 BRD
jeej toetsrooster
Avond allemaal
Nee kan niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:52 schreef Palau het volgende:
Weet iemand hoe je de melding : schijf opruimen kunt laten verdwijnen?
Mijn schijf is nl nog lang niet vol (1,5 GB over op vaste schijf)
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
PubSC #375: TLK is een BN'er![]()
Die melding is echt zo irritant terwijl ik al dingen verwijderd heb enzo en nog veel te veel ruimte over heb voor die melding..quote:
sinds wanneer?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
PubSC #375: TLK is een BN'er![]()
Alleen maandag ben ik niet zo blij mee 4 lesuren voor wiskunde, dat moet dus een erg uitgebreide toets zijnquote:
Wij hadden SE van 3 lesuren en het aantal viel mee nog geen 2 en een half kantje aan vragen...quote:Op woensdag 2 november 2005 21:57 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Alleen maandag ben ik niet zo blij mee 4 lesuren voor wiskunde, dat moet dus een erg uitgebreide toets zijnen dan nog een toets van 3 lesuren voor Engels.
1-1 btw.
Ja door die Zwitser die er niks van bakt... maar ja..quote:Op woensdag 2 november 2005 21:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajaks 1-1
Ik op L1 toen ik 11 was ofzoquote:Op woensdag 2 november 2005 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja men ook op tv Limburg geweest 8 jaar terug.
Op L1?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja men ook op tv Limburg geweest 8 jaar terug.
xboxdingquote:
ja hallo neem dan ook niet zo'n lange naam johquote:Op woensdag 2 november 2005 22:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
xboxding![]()
maak er maar XBM van![]()
Ik ben niet zo goed met namen verzinnenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja hallo neem dan ook niet zo'n lange naam joh![]()
Nog ge SA'ed? Ik heb trouwens zon multiplayer icoon gevonden...quote:Op woensdag 2 november 2005 22:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met namen verzinnen![]()
stage is stomquote:Op woensdag 2 november 2005 22:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Tyfus moet nog 2 sollicitatie brieven maken voor de stage :x
Jaquote:Op woensdag 2 november 2005 22:11 schreef Palau het volgende:
[..]
Nog ge SA'ed? Ik heb trouwens zon multiplayer icoon gevonden...
Vooral wat onze school fliktquote:
Daar was ik bij een maat gebleven ik heb nu vooral lopen kloten..quote:Op woensdag 2 november 2005 22:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb die overval op de legerbasis gedaan, waar je met een heftruck al die kratjes achterin moet laden en nog een missie, kweet zo niet meer welke![]()
En hoe is dat multiplayer?![]()
waarom dat :/quote:Op woensdag 2 november 2005 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vooral wat onze school flikt
We hoeven er maar 512 te lopen en de school verdubbeld dat
hallo dat pik ik niet
Ik moet nog die missies doen voor die zwarte politie agentquote:Op woensdag 2 november 2005 22:17 schreef Palau het volgende:
[..]
Daar was ik bij een maat gebleven ik heb nu vooral lopen kloten..
En kwas nu alleen
TLK gaat na de toetsweek verhaal halenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
waarom dat :/
ik ben uren aan het opbouwen nu..kan ik week eerder ofzo stoppen
Soms niet en soms wel valt niks aan te doenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:20 schreef Palau het volgende:
Ja en dat zien ze niet..
altijd slimquote:Op woensdag 2 november 2005 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
TLK gaat na de toetsweek verhaal halen
Nee maar je hebt ook eentje aan de overkant en die is dus scheel . Die moet het zien gebeuren, maja.. die scheids gaf ook geel voor neerhalen doorgebroken speler dus echt goed is ie niet..quote:Op woensdag 2 november 2005 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Soms niet en soms wel valt niks aan te doen
begin eind januari/begin februari 1 jaarquote:Op woensdag 2 november 2005 22:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
altijd slim
wanneer tot wanneer heb je stage?
Ik zei hoi Dribbel_quote:Op woensdag 2 november 2005 22:26 schreef Dribbel_ het volgende:
JA HALLO BLIJVEN JULLIE ME GODVERDOMME NEGEREN HE HE HE KUTPAUPERS AAAARRGHHHHH![]()
bah een heel jaar..ik vind 20 weken al veelquote:Op woensdag 2 november 2005 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
begin eind januari/begin februari 1 jaardat zijn zo'n 1000 stage uren.
werkweken van 40 of 32 uur dat weet ik niet precies.
geen idee. boeit me niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:21 schreef Dribbel_ het volgende:
tegen wie speelt ajax
Er is hier gewoon niemand die weet tegen wie Ajax speeltquote:Op woensdag 2 november 2005 22:26 schreef Dribbel_ het volgende:
JA HALLO BLIJVEN JULLIE ME GODVERDOMME NEGEREN HE HE HE KUTPAUPERS AAAARRGHHHHH![]()
Ey DK ja je ziet het he ..quote:
FC Thung ofzo iets..quote:
In iedergeval een ploeg waarvan het niet boeiend genoeg is om de naam te onthouden..quote:Op woensdag 2 november 2005 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
FC Thun slimpie
Maak je nog wel even een nieuw deeltje aan met zo'n geweldige TLK TT?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
als ik 34100 post heb ga ik kappen is mooi rond getal
Ik zie dat je fan bent van HIM.quote:
Idd gelijk heb jequote:Op woensdag 2 november 2005 22:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zie dat je fan bent van HIM.
Ik ook, Laat zijn wat geweest is en move on please![]()
Nee want dat post ik er tot morgen avond er niet meer in.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maak je nog wel even een nieuw deeltje aan met zo'n geweldige TLK TT?![]()
Do it for the kids en Slitherquote:Op woensdag 2 november 2005 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Velvet Revolver zijn pas echt en tof
Neequote:Op woensdag 2 november 2005 22:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Iemand enig idee hoe dat nummer heet van ''Wen the lights go down in yorktown and the band begins to play''
Hoe kwam je er nou bij dat ik fan van HIM ben ?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Iemand enig idee hoe dat nummer heet van ''Wen the lights go down in yorktown and the band begins to play''
Het begint eindelijk ergens op te lijkenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:45 schreef Palau het volgende:
Avond mod. Is je site al ver af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |