abonnement Unibet Coolblue
pi_31918325
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Welk 'conservatorium verhaal' bedoel je eigenlijk? Ze heeft 8 jaar lang op het conservatorium gedanst. Wat is daaraan over the top eigenlijk?
Als je op je 11-jarige leeftijd op het conservatorium aan het dansen bent, moet je nu zolangzamerhand echt wel een zekere naam opgebouwd hebben binnen dat wereldje.
Komt nog bij dat de mensen die dat bereiken een zekere volwassenheid en doorgeleefdheid vertonen, dankzij de serieusheid binnen hun vakgebied. Ze is veel te naief en ongehard. Ik geloof er echt geen klap van.
pi_31918328
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hoe oud denk jij dan dat Chantal is?
Gna-thologie wetenschappers hebben dat zelfs nog niet met behulp van de radioactieve koolstofmethode kunnen vaststellen.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31918329
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:33 schreef APK het volgende:

[..]

Lijkt mij ook......
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:32 schreef doka het volgende:

[..]


maar ik blijf lieske fan
fan, ja
Too old to Trick or Treat, too young to die
  donderdag 3 november 2005 @ 02:36:48 #179
6941 APK
Factual, I think.
pi_31918339
Ik ga slapen.

Scanman, remember 2 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 3 november 2005 @ 02:37:41 #180
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31918348
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:32 schreef doka het volgende:

[..]

ze zou 8 jaar op het conservatorium gezeten hebben dat kan dus echt niet

vreemd verhaal
Nee hoor. Ze heeft gedanst op het conservatorium in Enschede van haar 10e totaan haar 18e.

Oh wacht... dat was natuurlijk gelogen
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 3 november 2005 @ 02:38:36 #181
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31918354
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:34 schreef Lamon het volgende:

[..]

Als je op je 11-jarige leeftijd op het conservatorium aan het dansen bent, moet je nu zolangzamerhand echt wel een zekere naam opgebouwd hebben binnen dat wereldje.
Komt nog bij dat de mensen die dat bereiken een zekere volwassenheid en doorgeleefdheid vertonen, dankzij de serieusheid binnen hun vakgebied. Ze is veel te naief en ongehard. Ik geloof er echt geen klap van.
Laten we er dan maar vanuit gaan dat ze die dingen keihard gelogen heeft. Lijkt me wel zo verstandig
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31918389
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Laten we er dan maar vanuit gaan dat ze die dingen keihard gelogen heeft. Lijkt me wel zo verstandig
Welnee. Laten we er van uit gaan dat ze de waarheid spreekt.
Dan is dat toch met vallen en opstaan gebeurd. Met lange pauzes tussenin. En zonder een duidelijk doel, of richting.
Ik wil haar nog best geloven, maar ben er wel van overtuigd dat de manier waarop ze dat gedaan heeft een succesvolle conservatorium studente niet waardig is.
Kortom, ze zou het beter kunnen verzwijgen, want het pleit niet voor haar.
  donderdag 3 november 2005 @ 02:48:40 #183
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31918411
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:44 schreef Lamon het volgende:

[..]

Welnee. Laten we er van uit gaan dat ze de waarheid spreekt.
Dan is dat toch met vallen en opstaan gebeurd. Met lange pauzes tussenin. En zonder een duidelijk doel, of richting.
Ik wil haar nog best geloven, maar ben er wel van overtuigd dat de manier waarop ze dat gedaan heeft een succesvolle conservatorium studente niet waardig is.
Kortom, ze zou het beter kunnen verzwijgen, want het pleit niet voor haar.
Jij lijkt veel van haar te weten en de manier waarop ze dingen aanpakt. Als je de steams een beetje gevolgd hebt, zou je volgens mij toch tot een heel andere conclusie moeten komen.
Maar goed, dit gaat eigenlijk totaal nergens over.
Laten we het erop houden dat die 8 jarige opleiding niets voorstelde. Dat ze helemaal niet heeft hoeven bikkelen, dat ze de naam 'succesvolle conservatorium studente' niet waardig is en dat het een aanfluiting is dat ze het zelfs maar durft te noemen in het BB huis.



Welterusten zou ik zo zeggen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31918415
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Laten we er dan maar vanuit gaan dat ze die dingen keihard gelogen heeft. Lijkt me wel zo verstandig
nee, ik geloof niet dat ze erover gelogen heeft. maar hoe het wel precies zit is me niet helemaal duidelijk...
Too old to Trick or Treat, too young to die
  donderdag 3 november 2005 @ 02:52:06 #185
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31918432
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:49 schreef doka het volgende:

[..]

nee, ik geloof niet dat ze erover gelogen heeft. maar hoe het wel precies zit is me niet helemaal duidelijk...
Valt niet veel over te weten. Ze heeft 8 jaar conservatorium gedaan in Enschede. Dat is alles wat je moet weten denk ik zo. Ga er daarbij maar vanuit dat iemand zonder talent niet 8 jaar op een conservatorium blijft zitten of mag zitten.
Maar het gaat er allemaal om hoe je iemand wilt benaderen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31918450
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:48 schreef scanman01 het volgende:
Jij lijkt veel van haar te weten en de manier waarop ze dingen aanpakt. Als je de steams een beetje gevolgd hebt, zou je volgens mij toch tot een heel andere conclusie moeten komen.
Maar goed, dit gaat eigenlijk totaal nergens over.
Laten we het erop houden dat die 8 jarige opleiding niets voorstelde. Dat ze helemaal niet heeft hoeven bikkelen, dat ze de naam 'succesvolle conservatorium studente' niet waardig is en dat het een aanfluiting is dat ze het zelfs maar durft te noemen in het BB huis.



Welterusten zou ik zo zeggen.
Welterusten.

(en je bent toch echt een fan hoor., maar als je dat zo erg vindt zal ik het niet meer zeggen )
  donderdag 3 november 2005 @ 02:55:38 #187
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31918457
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:53 schreef Lamon het volgende:

[..]

Welterusten.

(en je bent toch echt een fan hoor., maar als je dat zo erg vind zal ik het niet meer zeggen )
Als jij dat wilt geloven, dan mag dat best. Maakt mij weinig uit. Je weet alleen wat ik er zelf van gezegd heb, maar als je me dan nog fan wilt noemen, is dat ok.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31918489
OMG ze willen beide het laatste woord, kan nog laat worden
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 3 november 2005 @ 03:01:29 #189
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31918502
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:59 schreef PC eend het volgende:
OMG ze willen beide het laatste woord, kan nog laat worden
Jij mag sowieso niet het laatste woord. Dus daarom nog even een reactie
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31918564
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:59 schreef PC eend het volgende:
OMG ze willen beide het laatste woord, kan nog laat worden
Het is geeneens een strijd.
Ik vraag al jaren om een sociologie forum op FOK! en BB blijft nog steeds het meest dichtbijzijnde concept tot mijn smeekbede eindelijk verhoord wordt, dus ik verlies de discussie graag, zolang er maar geanaliseerd, geinterpreteerd en beargumenteerd wordt.

En met mijn chronische slapeloosheid heb ik altijd het laatste woord, dus dat is niet eens een uitdaging.
pi_31918612
quote:
Op donderdag 3 november 2005 03:08 schreef Lamon het volgende:

[..]

Het is geeneens een strijd.
Ik vraag al jaren om een sociologie forum op FOK! en BB blijft nog steeds het meest dichtbijzijnde concept tot mijn smeekbede eindelijk verhoord wordt, dus ik verlies de discussie graag, zolang er maar geanaliseerd, geinterpreteerd en beargumenteerd wordt.

En met mijn chronische slapeloosheid heb ik altijd het laatste woord, dus dat is niet eens een uitdaging.
Ja zou wel geinig zijn
Maar op zich is heel het concept FOK! voor voor sociologen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 3 november 2005 @ 03:16:40 #192
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31918615
Hmmm.... Ging het hier niet over de uitzending? Of zijn we de weg enigszins kwijt geraakt?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31918626
quote:
Op donderdag 3 november 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
Hmmm.... Ging het hier niet over de uitzending? Of zijn we de weg enigszins kwijt geraakt?
ik niet hoor ben nog steeds op de goede weg en heb dorst en wil massage
"alles wat je doet, doe dat met alles wat je hebt "
pi_31918634
quote:
Op donderdag 3 november 2005 03:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ja zou wel geinig zijn
Maar op zich is heel het concept FOK! voor voor sociologen
En het hele leven eigenlijk ook, maar daar ben ik te beperkt voor. Ik wil kaders, regels, do's en don't 's, de hele mikmak.
  donderdag 3 november 2005 @ 03:23:45 #195
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31918642
quote:
Op donderdag 3 november 2005 03:22 schreef doka het volgende:

[..]

'we'
Jep... 'we'. Dat is een ruim begrip, dus als je je aangesproken wilt voelen, dan mag dat
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31918658
quote:
Op donderdag 3 november 2005 03:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Jep... 'we'. Dat is een ruim begrip, dus als je je aangesproken wilt voelen, dan mag dat
ik voel me aangesproken, al was het alleen maar voor het lekker
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_31918691
quote:
Op donderdag 3 november 2005 03:26 schreef doka het volgende:

[..]

ik voel me aangesproken, al was het alleen maar voor het lekker
Zou goede stof zijn voor bijvoorbeeld een SOCIOLOGIE forum.
Hoelang moet ik nog iets pimpen wat al sinds jaar en dag zijn nut bewezen heeft.

On-topic:

Gaan ze het einde van het feestje nog uitzenden morgen, of is dat gewoon overtollige ballast geweest om deze uizending te kunnen vullen?
pi_31918712
quote:
Op donderdag 3 november 2005 03:35 schreef Lamon het volgende:

[..]
On-topic:

Gaan ze het einde van het feestje nog uitzenden morgen, of is dat gewoon overtollige ballast geweest om deze uizending te kunnen vullen?
Dat is toch niet ontopic man
Dan moet je vast ff de reguliere uitzending van donderdag 3 november voor openen

-edit- oops, ik had het laatste gedeelte niet goed gelezen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 3 november 2005 @ 03:44:00 #199
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31918733
quote:
Op donderdag 3 november 2005 03:35 schreef Lamon het volgende:
Gaan ze het einde van het feestje nog uitzenden morgen, of is dat gewoon overtollige ballast geweest om deze uizending te kunnen vullen?
Dido en Naatje zijn na het feest behoorlijk tekeer gegaan in bed over anderen bewoners, dus dat komt vast wel in de uitznding. Helemaal als je bedenkt wat ze verder aan materiaal hebben
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 10:33:04 #200
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31921616
quote:
Op donderdag 3 november 2005 02:34 schreef Lamon het volgende:
Als je op je 11-jarige leeftijd op het conservatorium aan het dansen bent, moet je nu zolangzamerhand echt wel een zekere naam opgebouwd hebben binnen dat wereldje.
Kijk, dáár zit het misverstand. Op de school die conservatorium heet, wordt in Enschede inderdaad balletles gegeven, heb ik begrepen van mensen die daar wonen en/of meisjes kennen die daar ook op ballet gezeten hebben. Maar die insiders zeggen ook, dat er in die 8 jaar dat Lieske daar balletles gehad heeft, er honderden meisjes evenééns les hebben gehad. En dan hebben we het alleen nog maar over Enschede en omstreken.

Het is dus geen elite-opleiding, waar alleen de besten van Nederland zich verder bekwamen richting de top. Misschien komt het omdat "conservatorium" zo statig klinkt. Terwijl wat Lieske gedaan heeft, dus niets te maken heeft met de opleiding tot beroepsmusicus (die kun je sowieso pas na de middelbare school gaan volgen).
Dit laatste beweerde ik ook helemaal aan het begin van deze discussie. Dit werd weggehoond door Scanman. Een heleboel posts later blijkt dat hij dit inhoudelijk niet kan weerleggen, en gooit hij het, nogal onsportief, ineens op: "het ligt eraan hoe je het benadert".

Nou, wat dacht je van: door zoveel mogelijk van de feiten uit te gaan?
Lieske kan, op grond van haar voorgeschiedenis, heel aardig balletdansen en zwemmen. Niet meer en niet minder. Goed genoeg om in Haaksbergen tot de beteren te behoren, maar bij lange na niet in de buurt van de top.
En zo proberen we bij alle bewoners te achterhalen wat waar en niet waar is. Bij Lieske blijk je haar verhalen vaak met een flinke korrel zout te moeten nemen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')