abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 november 2005 @ 18:01:26 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31903145
mijn baas zei vandaag tegen mij dat hij mij wellicht detacheert bij een vestiging in Nederland over een paar jaar. Er zijn verschillende vestigingen, maar nu zit ik met het probleem dat het nogal lastig een huurwoning is te krijgen in Nederland. Waar kun je zonder al te veel problemen snel in aanmerking komen voor een sociale huurwoning? huur<500 euro Er zijn vestigingen in Breda, Leeuwarden en rond Eindhoven. Wat kan ik het beste kiezen, mocht het zover komen? Leeuwarden zegt mijn gevoel, maar is dat ook zo?? en hoe lang moet je daar op een wacht lijst staan???
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31903169
Leeuwarden is dan volgens mij de enige optie. De rest lijkt me nogal moeilijk. Alhoewel ik denk dat zelfs Leeuwarden wel redelijke wachttijden heeft.
For great justice!
pi_31903268
regelt je baas dan geen woonruimte?

In eindhoven is het 5 jaar, en breda volgens mij ook, dus idd dat zal dan wel leeuwarden voor je worden.

ik was toch benieuwd naar breda, en dat valt toch wel een beetje mee. http://www.woonloketbreda.nl/verantwoording
pi_31917385
Tjah zoek iets buiten de stad, maar ja als je in leeuwarden gedetacheerd word wens ik je veel succes. Denk leeuwarden het minst groeit, en weinig studenten heeft.
pi_31919504
Gaat het je echt om sociale woninghuur, of gaat het je om een willekeurige woning die minder dan 500 de maand kost?

(En hoe serieus ben je hiermee?)
  donderdag 3 november 2005 @ 08:29:30 #6
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31919568
Laat je baas lekker meer betalen. Kom op zeg, hij lapt maar. Maar als je moet kiezen is Leeuwarden vast het goedkoopst
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_31919607
Voor expats moeten er prima woningen zijn in het Zuiden, de baas betaalt dit neemi k aan....
pi_31919663
In sommige dorpjes in Drenthe is de wachttijd een paar maandjes.
* * * * *
pi_31921102
Ik heb in leeuwarden een jaar op een woning gewacht. Wellicht als je er heen gaat om te werken, en je geen plaats hebt om te wonen (behalve hotel) dat je een urgentie krijgt.
  donderdag 3 november 2005 @ 12:35:49 #10
78918 SeLang
Black swans matter
pi_31924718
BHFH, blijf toch lekker in Belgie.
Ik had daar een heel mooi appartementje op een schitterende locatie voor maar 540 euro/maand.
En daar waar jij woont is het volgens mij ook leuk wonen.
Ik zou alleen naar NL gaan als de baas dik meebetaalt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 9 november 2005 @ 16:00:54 #11
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32119792
de baas betaalt niks, maar hij zegt dat hij wel een hokje in het kantoor kan inrichten als woonruimte tijdelijk tegen een "schappelijk" bedag. maargoed, ik heb geen zin al te lang in het kantoor te wonen..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32119924
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de baas betaalt niks, maar hij zegt dat hij wel een hokje in het kantoor kan inrichten als woonruimte tijdelijk tegen een "schappelijk" bedag. maargoed, ik heb geen zin al te lang in het kantoor te wonen..
En dat schappelijke bedrag dat krijg je dan bij je loon omdat je meer kan werken omdat je op kantoor woont?

Ik zou maar weer eens een andere baas gaan zoeken
  woensdag 9 november 2005 @ 16:18:44 #13
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_32120214
Een (sociale huur)woning krijg je in Leeuwarden ook niet zomaar toegewezen. Beter is om je te registeren bij www.woneninfriesland.nl en dan vooral te kijken naar de dorpen rondom Leeuwarden.
  woensdag 9 november 2005 @ 16:22:59 #14
19149 Seraphin
De echte, en dat proef je!
pi_32120319
Zeg gewoon tegen de plaatselijke sociale woningbouwvereniging dat je 3 adoptiekinderen uit Thailand hebt, en dat je door je vrouw wordt mishandeld. Krijg je een urgentie-verklaring en heb je binnen 2 maanden een perfect huis voor weinig.....

sheesshhhh BHFH, beetje overactief in het topic starten???
Op dinsdag 8 november 2005 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we even serieus en ontopic verder discussieren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')