Bij mij gaat 'ie naar rechts ook niet helemaal sexyquote:Op woensdag 2 november 2005 18:25 schreef One_conundrum het volgende:
vette foon, maar ik denk eigenljik dat mijn joystick kapot is...
Nee dat klopt, ik doe mn bestquote:Op woensdag 2 november 2005 21:48 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden staat ook niet in het lijstje .. lijstje is volgens mij verre van compleet
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 19:44 schreef grunge-metal het volgende:
Mag ik ook in het lijstje van 'Fok!kers die deze telefoon hebben'?
Tevens tvp.
En hop! weg is _Supremequote:Op woensdag 2 november 2005 18:29 schreef _Supreme het volgende:
Hey, waarom staat er dat ik een W800 heb. Ik zou er graag een willen hoor.
Ik heb de T630...
Dus... heb je er nou 1 of nie?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:56 schreef crammetje het volgende:
ik sta ook in het lijstje...
maar ok daar niet van...
ik heb soms 't gevoel dat mijn ms niet helemaal top is (anders de contacten voor de ms in mijn w800i)
soms als ik een foto wil maken krijg ik de melding:
Memory Stick niet beschikbaar
en ondersteunt 't toestel wel 2 gig MS'jes in mijn handleiding staat max 1 gig, maar op de k750 (naar het blijkt precies dezelfe hardware) ondersteunt dus max 2 gig....
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:50 schreef infra-roodborstje het volgende:
als ik dit geweten had had ik echt geen haast gemaakt om dit topic te openen en was ik lekker op mijn ballen blijven zitten tot Skv #5 zou openen![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:58 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik wil ook in t lijstje, mag dat..?![]()
ik lees ook nooit de handleidingen totdat ik het echt niet meer weetquote:Op donderdag 3 november 2005 11:01 schreef SocialDisorder het volgende:
* SocialDisorder heeft de handleiding nog ongeopend in de kast liggen
nee, dit is op te lossen met een MS-lezer (à 19 eurootjes)quote:Op donderdag 3 november 2005 11:13 schreef IJsmuts het volgende:
nou, wou vanochtend nog ff snel wat mpdries vanaf mn ibook op mn phone tiefen, maar heb de software (waarop bij requirements niet OSX staat) nog niet om mn mac staan.
phone wordt wel herkent, en kan ook wel mp3 in de map flikkeren, maar daarna herkent'ie ze niet meer. ...was dit nou op te lossen door nieuwe software op je phone??
maar mn handleiding is ook nog dicht. wel net de key-lock (oid) ontdekt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |