Hoi iedereen,
Ik reageer maar eens aangezien ik hierboven enkele vragen en twijfel bespeur.
Het principe van styletax is inderdaad ongeveer hetzelfde als dat van threadless het verschil zit em erin dat wanneer je een shirt besteld van threadless je bijna evenveel aan verzendkosten kwijt bent als aan het shirt zelf. Dat is 1 van de redenen waarom we ziijn begonnen met styletax.
Verder is het zo dat threadless zich onderhand een heel bepaald stijltje heeft aangemeten, beetje overdreven maar wel met een kern van waarheid een citaat: "je kunt niet winnen als je geen casettebandje op het shirt hebt staan".
en om even te reageren op puckzzz,
zoals in de voorwaarden staat, vragen we alleen dat het design dat je maakt niet gebruikt wordt voor andere commerciële sites, omdat wij dan in de problemen zouden kunnen komen met copyrights en concurrentiebeding en dergelijke... Het design blijft van de designer, zoals dat hoort.
Ook krijg je als het design op een t-shirt wordt gedrukt een euro per shirt met jouw design erop dat verkocht wordt (dit wordt in de toekomst waarschijnlijk meer wanneer de oplages groter worden). Bovendien krijg je van ons dan alle shirts die op dat moment in onze catalogus staan (te beginnen met 3 maar dat worden er ook meer). Dus helemaal gratis is het niet. En omdat we een beginnend bedrijf zijn hebben we nog maar een heel klein budget, en zijn we inderdaad afhankelijk van designers die niet meteen voor het grote geld gaan maar ook voor de lol designen.
Daarnaast worden de shirts die we gaan verkopen redelijk goedkoop zodat ze voor iedereen betaalbaar zijn.
Ik hoop dat ik hiermee enkele van jullie vragen heb beantwoord
![]()
groetjes, Fernand
www.styletax.com