Persoonlijk vind ik dit behoorlijk kansloos, zeker als je kijkt wat voor geweldige sites er op die pixels gelinkt staan... en die originele pagina, tja staat al behoorlijk vol, maar is toch een iets anders concept..quote:Student verkoopt pixels om studie te kunnen betalen
maandag 12 september 2005 9:43
door: Redactie Computer Idee
Briljant idee van Alex Tew. De 21-jarige Engelsman is net begonnen met een
studie Business Management aan de universiteit. Om collegeld, boeken,
huisvesting én bier te kunnen bekostigen, verkoopt hij pixels op zijn
homepage.
Voor het volledige nieuws-artikel zie:
http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=831365
Nu is er ook een Nederlandse variant: http://www.miljoenpixels.nl Op deze site
hoeft niet betaald te worden voor de pixels, maar zijn er een aantal manieren
om pixels te "verdienen". Ook wil de maker een soort van competitie starten.
Wat denken jullie hiervan? Zal dit een grote flop worden of zal deze site mee
kunnen zeilen met het succes van The Million Dollar Homepage? Graag jullie
reacties!
Val op een hoop; het is al duur genoeg geworden met die euroquote:Jullie 2 cents??
Penny for your toughts??? ofoz???quote:Op woensdag 2 november 2005 15:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Val op een hoop; het is al duur genoeg geworden met die euro
Dan snap ik er al helemaal niets van...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:27 schreef Chandler het volgende:
volgens mij is het zelfs gratiswant er staat niets over prijs bij
Ik zie nu pas dat ik het stukje verkeerd het ge edit heb (via mail krijg je geen kant en klare [url][/url] tags natuurlijk...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:29 schreef Steijn het volgende:
In het Volkskrant Magazine las ik dat ze van de redactie contact op hadden genomen met enkele bedrijven die op die site stonden. Meerendeel wist niet dat ze op die site stonden, met andere woorden, een hoop van die logo's op die site zullen niet betaald zijn. Nog triester dus.
Dan zal je wel op windows zitten? Dan moet je inderdaad IE gebruiken....quote:Op woensdag 2 november 2005 15:48 schreef Jimmy het volgende:
En dan heb ik het er nog niet eens over hoe slecht de site er in Firefox uit ziet.
Moet?? Elke webdesigner die er een beetje tijd insteekt kan zijn site er net zo goed zo niet beter uit laten zien in Firefox ook in windows.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:49 schreef JohnDope het volgende:
Dan zal je wel op windows zitten? Dan moet je inderdaad IE gebruiken....
Ja zoiets ja, en dan het competitie aspect, wie het leukste icoontje heeft krijgt een biertje ofzo???quote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef Brentmeister het volgende:
Ik begrijp hier dus werkelijk helemaal niets van. Het zijn websites die hun ruimte verkopen om reclame neer te zetten. Om deze te kunnen zien moet je dus zelf naar die site toe surfen, vervolgens al die idioot kleine bannertjes bekijken en dan er op klikken? Dus ipv dat het ongevraagd bovenaan staat moet je het nu zelf gaan opzoeken?
Wow, ik zie nu pas dat het allemaal cu2 en msn spaces profielen zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
Ja zoiets ja, en dan het competitie aspect, wie het leukste icoontje heeft krijgt een biertje ofzo???
Niet eens zakelijk?? Allemaal van die poep... Ach weten we meteen waar er ge-adverteert is...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:50 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Wow, ik zie nu pas dat het allemaal cu2 en msn spaces profielen zijn
Waarom vraag je dat dan hier?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:01 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom staat er iemand uit mijn klas op die .nl site?.
Whehehehehquote:Op woensdag 2 november 2005 17:01 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom staat er iemand uit mijn klas op die .nl site?.
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:56 schreef JohnDope het volgende:
moet niet, maar het is wel het verstandigst, er zitten minder fouten in IE dan firefox voor windows en IE zit veel beter geintegreerd in Winblowz.
Komt een beetje neer alsof je je stuur van je mercedes vervangt door een stuur uit je bmw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |