Ik heb met nog 2 anderen handvaardigheid en 1 daarvan is een uitblinker zeg maar en die leraar vind haar dus geweldig en heeft mij vorig jaar hard aflopen kraken (als jij nou 1 procent van haar had etc blabla) terwijl ik zo hard werkte om iets te maken. Ik had een 4 op mn rapportquote:Op woensdag 2 november 2005 15:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
Van handvaardigheid ben ik nu gelukkig al 3 jaar af.Was daar ook absoluut niet goed in. Stond dankzij de lerares nog net n 6je.
![]()
Hm ja.. Wel slim van je dat je daar naartoe bent gegaan.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:14 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Mn ouders willen dat niet, die schamen zich ervoor ofzo, ze willen de vuile was niet buiten hangenheb het al vaak voorgesteld. En dat is de reden dat ik naar de maatschappelijk werkster op school bne gegaan omdat ik het echt niet meer aankon en bang was dat dat mn examen niet goed zou doen. En omdat hwet thuis zo is is het voor mij echt belangrijk om te slagen en dan op kamers te gaan,
SSTT! dat zou je niet zeggen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:16 schreef Maikuuul het volgende:
Viespeuk, je wilt gewoon aan haar geschoren pruim voelen !
McDonaldsquote:
ik denk dat je het best bij hem kan gaan krassen als hij slaaptquote:Op woensdag 2 november 2005 15:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hm ja.. Wel slim van je dat je daar naartoe bent gegaan.Ik snap je ouders best wel, maar dat je broer zich zo gedraagt is best erg.
Kunnen ze hem niet naar een psycholoog ofzo sturen? Hoeft niemand toch achter te komen?
Mja.. moet hij t wel willen he.
![]()
Leuke leraarquote:Op woensdag 2 november 2005 15:16 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik heb met nog 2 anderen handvaardigheid en 1 daarvan is een uitblinker zeg maar en die leraar vind haar dus geweldig en heeft mij vorig jaar hard aflopen kraken (als jij nou 1 procent van haar had etc blabla) terwijl ik zo hard werkte om iets te maken. Ik had een 4 op mn rapport. Dus zie erg tegen mn examenopdracht op
Sorry allergoeiste vriend van mequote:
Die broer gaan krassen?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik denk dat je het best bij hem kan gaan krassen als hij slaapt![]()
Braaf.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sorry allergoeiste vriend van me
Een jongen uit mijn klas zei sjiek tijdens n presentatie gisterquote:Op woensdag 2 november 2005 15:19 schreef Maikuuul het volgende:
Owjavandaag is iemand uit onze klas van school gekicked
hij zat half te slapen in de les, kwam vaak niet opdagen, rookte me hendig vaak wiet tijdens de pauzes enzo dus hij mocht vandaag vertrekken, whehe zo pwned like a n00b
Hadden wij vorig jaar, zo'n Turk, werd gewoon door de decaan midden in de les eruit gehaald met de mededeling : Furkan, je mag vertrekken, geniet ervan bij het vuilnis.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:19 schreef Maikuuul het volgende:
Owjavandaag is iemand uit onze klas van school gekicked
hij zat half te slapen in de les, kwam vaak niet opdagen, rookte me hendig vaak wiet tijdens de pauzes enzo dus hij mocht vandaag vertrekken, whehe zo pwned like a n00b
viesventjequote:
Dat zeggen al die limburgers tochquote:Op woensdag 2 november 2005 15:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
Een jongen uit mijn klas zei sjiek tijdens n presentatie gisterGing over vuurwerk.. zegtie zo van: "Ja, dat is zo >blablabla>.. Dus dat is wel sjiek!
"
![]()
Ja alleen ben ik nu echt superonzeker dus als ik een idee heb ofzo durf ik t niet meer zo goed uit te werken en ben ik bang dat hij meteen alles weer gaat afkraken.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
Leuke leraarIk zou dan zo pissig worden... Doe je nog zo je best..
Heb de laatste tijd es erop gelet en dat is eig wel zo jaquote:Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zeggen al die limburgers toch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |