Als de potentiele klanten net zo lezen als jij ....... nee stop dat is een grapje, maar het geeft inderdaad wel aan dat het heel belangrijk is hoe je dingen verteld en hoe ze opgepakt worden. Goeie tip, kan ik wat meequote:Op woensdag 2 november 2005 14:13 schreef Sport_Life het volgende:
Als de brief naar de potentiele klanten net zo onduidelijk is als dit topic, verklaart dat meteen waarom je geen reacties kreeg.
Dat was ik nog vergeten, heb ik ook gedaan, alle belangrijke uitgeverijen geschreven .... ook niksquote:Op woensdag 2 november 2005 14:16 schreef Sport_Life het volgende:
Je zou het via de media kunnen proberen te spelen (afhankelijk van soort evenement e.d.). (Lokale) weekbladen mailen.
Ik vind het ook een geitenharen wollensok product.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:26 schreef bellingerII het volgende:
ok op het gevaar af voor spammer uitgemaakt te worden ..... www.terugnaartoen.nl (concept is gedeponeerd)
zeg dat wel. Dit heeft echt geen toekomstquote:Op woensdag 2 november 2005 14:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind het ook een geitenharen wollensok product.
Opzich is dit topic best handig voor andere studenten van bijvoorbeeld een handel opleiding, en omdat gezien je postaantal je niet een spammer bent ofzo word je er niet voor uitgemaakt, zolang het maar in het algemeen gaat over Marketing, niet overje eigen bedrijf.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:26 schreef bellingerII het volgende:
ok op het gevaar af voor spammer uitgemaakt te worden ..... www.terugnaartoen.nl (concept is gedeponeerd)
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind het ook een geitenharen wollensok product.
Zweverig gedoe met nostalgie en oude zachte kleuren.
Als een werknemer jubileert kreeg deze vroeger vaak het beroemde gouden horloge, tegenwoordig een weekend weg of een bruto/netto salaris. Zwak en onrealistich begrijp ik dan weer niet. Als je je verplaatst in de hoofdpersoon (een 55 plusser) dan zul je zien dat deze mensen vaak terug denken aan .....quote:Op woensdag 2 november 2005 14:33 schreef Sport_Life het volgende:
Leg me het verband eens uit met het product ("terug naar toen") en grote bedrijven als doelgroep.
naja eigenlijk vind ik het hele idee een beetje zwak/onrealistisch.
Nou dat valt wel mee hoor als ik mijn ouders mag geloven.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:33 schreef bellingerII het volgende:
Je behoort ook niet tot de doelgroep (slachtofferrol) wel tot de groep die het zijn ouders / grootouders kado zou kunnen doen. Als je boven de 55 bent is terugdenken anders dan op je 35e.
Ik hoop een netto salaris extra te krijgen als ik 55 benquote:Zwak en onrealistich begrijp ik dan weer niet. Als je je verplaatst in de hoofdpersoon (een 55 plusser) dan zul je zien dat deze mensen vaak terug denken aan .....
Ik had een heel verhaal getiept, wat eigenlijk op hetzelfde neerkwam als wat hierboven staat.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:43 schreef Serinde het volgende:
Het enige dat je krijgt is dus een nostalgische autorit in een luxe-auto met eten tussendoor en een DVD-tje om het thuis lekker nog een keer te beleven.
Het probleem zit em inderdaad niet in je marketing, zoals anderen al zeggen, maar in je product.
Je biedt één product aan, dat geen ander bedrijf aanbiedt. Guess why not.
Je richt je trouwens op bedrijven zie ik staan? Hoe moet ik me dat voor me zien, dat je met een afdeling van 20 man in auto's langs de plaatsen uit de jeugd van je chef rijdt?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |