abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32478803
In ieder geval heb ik de reacties hier goed gelezen en de tips and tricks vastgelegd. Nu moet ik nog wat tijd vinden (huisje boompje beestje kinderen werk) om op e.e.a. te kauwen en eventueel toe te passen. Ben nu met iemand bezig die een studie Management & Marketing (?) doet, kijken of deze wat vorm kan geven aan de vervolg stappen. Ben in ieder geval nog niet van plan meer te investeren. Verder loopt er nog een verhaal dat gaat over producenten, televisieprogramma´s, rechten, registratie, pikken en vergoeden. Daar weet ik pas in januari meer over. Kan een kruiwagen worden of mijn investering opleveren. Als je dit te vaag vindt klopt het, "maar in het kader van de huidige ontwikkelingen" kan ik er echt niets meer van maken.
"er zijn er met talent, maar de meeste doen het zonder"
  woensdag 23 november 2005 @ 10:26:24 #52
41913 Marialice
beetje gek en is er trots op
pi_32501637
Tsja, het klinkt inderdaad een beetje vaag, maar ik begrijp dat je daar goede redenen voor hebt. Fijn dat je in ieder geval een student gevonden hebt, daar was je in eerste instantie ook naar op zoek. En zulke dingen hebben nu eenmaal ook tijd nodig, ben ik helemaal met je eens.

In ieder geval bedankt voor de update! Nieuwsgierigheid is weer even bevredigd
"I can't explain myself, Sir," said Alice, "'cause I'm not myself, you see"
  woensdag 23 november 2005 @ 10:52:31 #53
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32502140
Ik vind het ook erg algemeen, zoals veel anderen ook al gezegd hebben. Stop er een voorbeelddagje in waarop opa Koos meegenomen wordt als cadeautje van z'n kinderen. Op die manier wordt het duidelijker hoe het product gepositioneerd moet worden.

Als taxichauffeur heb ik regelmatig oudere klanten in de auto die weer op plekken komen waar ze al 50 jaar niet meer geweest zijn. Ze lijken het leuk te vinden, maar je moet soms wel even duidelijk maken hoe het vroeger uitzag omdat ze door de veranderingen eea niet meer herkennen.
Vampire Romance O+
pi_32502571
Dat specificeren is inderdaad een issue, moet daar iets mee doen. Ik ga te veel van mijn eigen observatie en analysevermogen (half woord, fotografisch geheugen) uit. Zo´n voorbeelddag heb ik ook in gedachte. Het idee was om een celeb op de achterbank te zetten en die ervaring op de site te plakken.

MouseOver: Dank voor je bijdrage, jij verwoordt het gevoel dat ouderen hebben als ze in de buurt van "toen" komen. Daar is dit product op gebaseerd.

Marialice: Als je je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen, mail me en ik licht een tipje van de sluier.
"er zijn er met talent, maar de meeste doen het zonder"
pi_32547375
Goed, marketing draait om het inspelen op de wensen en behoeften van de klant.
Wat je je bij je product als 1e moet afvragen: Is hier wel behoefte aan?

Ik denk het namelijk eerlijk gezegd niet. Mensen kunnen dit erg makkelijk zelf, en dan is het allemaal nog een stuk persoonlijk (en dus leuker) ook. Daarnaast kost het ze veel minder (zowel tijd als geld).

Een product dat niet goed is, kun je nog zo goed promoten.... maar dat zal niet helpen.

Ik denk dat je jezelf eerst eens moet gaan beraden of het product wat jij aanbiedt nu wel het product is waar mensen op zitten te wachten. Bespreek dit ook met anderen, die kijken er wat objectiever tegenaan.

Als dit dus uiteindelijk toch niet zo'n heel erg goed product blijkt te zijn (waar ik dus bang voor ben), ga dan eens marktonderzoek plegen naar zaken waar WEL vraag naar is, en ontwikkel op basis hiervan eens een nieuw idee / product!

Succes, ik hoop dat je iets aan mn mening hebt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')