Jawelquote:Op woensdag 2 november 2005 19:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kelis
Beetje mosterd na de maaltijdquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Doe deze maar eens matchen voor me:
Black Sabbath - Ozzy Osbourne
Dream Theater - James LaBrie
Fear Factory - Burton C. Bell
Iron Maiden - Bruce Dickinson
Judas Priest - Rob Halford
Machine Head - Robb Flynn
Megadeth - Dave Mustaine
Metallica - James Hetfield
Pantera - Phil Anselmo
Queensryche - Geoff Tate
S.O.D. - Billy Milano
Slayer - Tom Araya
Slipknot - Corey Taylor
Tool - Maynard James Keenan
Type O Negative - Pete Steele
wie isquote:was the definitive heavy metal band. It wasn't just their crushingly loud interpretation of the blues -- it was how they incorporated mythology, mysticism, and a variety of other genres (most notably world music and British folk) -- into their sound.
juist !quote:Op woensdag 2 november 2005 19:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Led Zep
Tja ik vraag me af of ik in dit genre wel opgevoed wil worden... de muziek ken ik grotendeels wel en die bands behoren niet tot mijn platencollectie en dat is niet voor niets...quote:Op woensdag 2 november 2005 20:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sjeemig, maar goed dat ik er ben om jullie een beetje op te voeden zeg [afbeelding]
Geeneens System of a Down in je platenkast?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik vraag me af of ik in dit genre wel opgevoed wil worden... de muziek ken ik grotendeels wel en die bands behoren niet tot mijn platencollectie en dat is niet voor niets...![]()
Ach, ieder zijn ding. Ik neem aan dat Sack_Blabbath ook niet morgen in de platenzaak Out to Lunch van Eric Dolphy gaat halen.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik vraag me af of ik in dit genre wel opgevoed wil worden... de muziek ken ik grotendeels wel en die bands behoren niet tot mijn platencollectie en dat is niet voor niets...![]()
Mag ik nog een punt voor Led Zeppelin?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Coal Chamber - Sonny
Deftones - Chino Moreno
Drowning Pool -Aaron Lewis
Korn - Jonathan Davis
Limp Bizkit -Fred Durst
Linkin Park - Chester Bennington
Lostprophets - Dave Williams
P.O.D. - Dez Fafara
Sevendust - Lajon Witherspoon
Staind - Ian Watkins
Static-X - Wayne Static
System of a Down -Serj Tankian
geef maar aan hoeveel fout(de helft is gegokt)
Ehmmm nee, die hoort er eigenlijk wel in ja, Limp nooit van mijn leven, Staind is best aardig en POD ook, Deftones ook nog wel... maar dan...quote:Op woensdag 2 november 2005 20:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geeneens System of a Down in je platenkast? [afbeelding]
sorry tuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 20:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mag ik nog een punt voor Led Zeppelin?
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mag ik nog een punt voor Led Zeppelin?
van alle goede op static-x en linkin park na heb ik cds thuis ... coal chamber moet ik eik weten en de rest is van na mijn nu-metal periodequote:Op woensdag 2 november 2005 20:20 schreef dartfanaat het volgende:
Ik zou bijna niet meer durven zeggen dat ik niets van de genoemde in de kast heb staan.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |