abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32100023
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
het ook slaat in dit geval eerder op dat van die 40% een groot deel OOK bij de 60% hoort en het zonder mitsen en maren gedeelte voor aanpassing derhalve nog KLEINER is dan 40% ipv andersom zoals jij redeneert.
Wat jij hierboven stelt zeg ik juist.

En nogmaals het gaat niet om aanpassen. Het gaat om rekening houden met. Er staat dus dat 40% vindt dat moslims meer rekening moeten houden met andersdenkenden, en vice versa. Dan blijft er nog een gedeelte over dat slechts vindt dat men meer rekening moet houden met moslims. De rest vindt het blijkbaar wel best zo.
pi_32100285
Over aanpassen staat er overigens:
quote:
De diverse groepen zijn het erover eens dat de moord op Van Gogh heeft geleerd dat zij zich aan elkaar moeten aanpassen.
Dus niet eenzijdig zoals jij stelt.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 november 2005 @ 22:06:38 #103
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32100685
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 21:46 schreef kLowJow het volgende:
Dan blijft er nog een gedeelte over dat slechts vindt dat men meer rekening moet houden met moslims.
Nee er blijft juist een kleiner gedeelte over welke slechts vind dat moslims zich aan moeten passen zonder mitsen en maren.

Als van die 40% nog eens 20% vind dat ook anders gelovigen zich moeten aanpassen (want dat is voor mij synoniem met rekening houden met) blijft er dus maar 20% over.

Het bericht wordt dus minder positief.

Maar zoals net al gezegd
Lies, damn lies and statistics.

Alleen deze verwarring en verschillende interpretatie over hetzelfde berciht toont al aan dat dit soort vraaggesprekjes nutteloos zijn.
pi_32101152
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen deze verwarring en verschillende interpretatie over hetzelfde berciht toont al aan dat dit soort vraaggesprekjes nutteloos zijn.
Dat is zeker waar. Jij leest het bericht gewoon anders dan ik, en op basis van de beschikbare informatie is dat ook mogelijk. Ik heb al geprobeerd de enquette te vinden, maar dat is niet gelukt. Het lijkt me namelijk sterk dat de enquette slechts uit één vraag bestond, of dat een krant als Trouw slechts één vraag uit een enquette heeft gelicht om daar een heel artikel aan te wijden.
pi_32102893
integratie komt van twee kanten en assimilatie is niet aan de orde.
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:32:37 #106
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_32103788
40%

Dat valt mij enigszins nog rauw op mijn dak zeg.

Owww wacht.... die andere 60 % houdt al wel rekening met anders gelovigen... dat helpt wel.

[ Bericht 42% gewijzigd door ondeugend op 08-11-2005 23:55:59 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')