quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
het ook slaat in dit geval eerder op dat van die 40% een groot deel OOK bij de 60% hoort en het zonder mitsen en maren gedeelte voor aanpassing derhalve nog KLEINER is dan 40% ipv andersom zoals jij redeneert.
Dus niet eenzijdig zoals jij stelt.quote:De diverse groepen zijn het erover eens dat de moord op Van Gogh heeft geleerd dat zij zich aan elkaar moeten aanpassen.
Nee er blijft juist een kleiner gedeelte over welke slechts vind dat moslims zich aan moeten passen zonder mitsen en maren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:46 schreef kLowJow het volgende:
Dan blijft er nog een gedeelte over dat slechts vindt dat men meer rekening moet houden met moslims.
Dat is zeker waar. Jij leest het bericht gewoon anders dan ik, en op basis van de beschikbare informatie is dat ook mogelijk. Ik heb al geprobeerd de enquette te vinden, maar dat is niet gelukt. Het lijkt me namelijk sterk dat de enquette slechts uit één vraag bestond, of dat een krant als Trouw slechts één vraag uit een enquette heeft gelicht om daar een heel artikel aan te wijden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen deze verwarring en verschillende interpretatie over hetzelfde berciht toont al aan dat dit soort vraaggesprekjes nutteloos zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |