abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 november 2005 @ 18:20:23 #26
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31903619
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:09 schreef Bocaj het volgende:
Het is altijd leuk om naar andere mensen te kijken en hoe zij omgaan met alledaagse problemen. Daarnaast is, zoals Flugeltje al zei, het leuk om op het forum een beetje te kletsen over wat er gebeurd.
Ik wordt nu zelfs al 'gequote' als ik níet gepost heb

Maar goed, het antwoord op de vraag...

Mijn leven leeg? Neuh, mijn leven valt nauwelijks leeg te noemen. Werk gewoon iedere dag 8 uur en heb daarnaast nog m'n sociale leven...

Zonder BB zat ik nu niet hier, maar met een boek op de bank of ik zat tv te kijken. Nu spaar ik geld uit aan boeken en kijk ik pjoeter. Het enige dat veranderd is, is dat ik korter slaap dan 'normaal'. Als het een beetje leuk is op de streams ben ik makkelijker geneigd om wakker te blijven.

Overigens heeft BB mij ook wat dingen gebracht... Zo ben ik bijvoorbeeld zeer fanatiek aan het breien geslagen Hou ik tegenwoordig geld over omdat ik niet meer oeverloos op kledingbestelsites rondhang. Koop ik mezelf niet meer ongans aan boeken en ga ik minder op stap.

Het belangrijkste wat het mij echter gebracht heeft is een aantal leuke internetcontacten, al zullen deze ná BB vanzelf verwateren... Ik heb geleerd om te discussieren, reageren op punten en goed beargumenteerd met een weerwoord komen. Dat laatste gebruik ik in mijn dagelijks heel erg veel. Zeker tijdens vergaderingen... Al moet ik daarbij wel aantekenen dat ik dan wel heel erg de smilies mis om precies de juiste lading aan een opmerking te geven...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31904308
Nee ik meen het wel. Uit jullie reacties haal ik dat jullie ook geen domme mensen zijn, en ik me gewoon afvroeg wie kijkt daar naar?
Nou jullie dus. Ik probeer in mijn leven steeds minder te (voor)oordelen.
Probeer steeds meer de nuance op te zoeken.
Niet elke moslim is een terrorist en niet elke sjonnie is een asso.
Dat geeft me een hoop lucht in het leven. Al is het af en toe moeilijk.
Maar dan heb ik wel eens extra info nodig en dan vind ik dit een mooie plek om dat te doen.
En ik kijk ook naar Dancing with the stars, ook al komt dat door mijn vriendin en blijf ik plakken, maar ik kan ook een boek gaan lezen. Dus hypocratie is mij niet vreemd.

Zoals ik al schreef kijk ik ook naar RTL Boulevard. Gaat o.a. ook over het prive leven van sterren.
Ook ik lees dan ook wel eens een biografie van iemand die mij intresseert. (soort heel dik roddelblad zou je kunnen zeggen)
En zoals ik in de TS zei: "Dit is geen aanval maar een vraag". En dan wil ik antwoorden.
En die heb ik gekregen, en dan kan ik mijn mening veranderen.

dus.........
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.
  woensdag 2 november 2005 @ 19:08:19 #28
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31905042
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:43 schreef aldo71 het volgende:
Nee ik meen het wel. Uit jullie reacties haal ik dat jullie ook geen domme mensen zijn, en ik me gewoon afvroeg wie kijkt daar naar?
Nou jullie dus. Ik probeer in mijn leven steeds minder te (voor)oordelen.
Probeer steeds meer de nuance op te zoeken.
Niet elke moslim is een terrorist en niet elke sjonnie is een asso.
Dat geeft me een hoop lucht in het leven. Al is het af en toe moeilijk.
Maar dan heb ik wel eens extra info nodig en dan vind ik dit een mooie plek om dat te doen.
En ik kijk ook naar Dancing with the stars, ook al komt dat door mijn vriendin en blijf ik plakken, maar ik kan ook een boek gaan lezen. Dus hypocratie is mij niet vreemd.

Zoals ik al schreef kijk ik ook naar RTL Boulevard. Gaat o.a. ook over het prive leven van sterren.
Ook ik lees dan ook wel eens een biografie van iemand die mij intresseert. (soort heel dik roddelblad zou je kunnen zeggen)
En zoals ik in de TS zei: "Dit is geen aanval maar een vraag". En dan wil ik antwoorden.
En die heb ik gekregen, en dan kan ik mijn mening veranderen.

dus.........
Je hoeft jezelf niet zo te verontschuldigen hoor... Zelfs al dácht je er wél zo over, dan nog is het jouw mening en die moeten we respecteren van elkaar. Ik vind de vraag op zich ook best goed. Voorheen dacht ik ook altijd dat alleen pubers op internetfora rondhingen, maar de praktijk blijkt anders. Hier in het BB forum is de gemiddelde leeftijd zelfs 30+ geloof ik....

Zinvolle discussie, alleen jammer dat er weinig 'tegenstanders' posten. Maar dat komt ook wellicht omdat ie alleen in het BB forum staat. Om een goeie discussie te krijgen zou ie eigenlijk in GC moeten staan ofzo....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31905597
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:20 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik wordt nu zelfs al 'gequote' als ik níet gepost heb
Ojee
Het was muizemeis....
Ik haal jullie (Flugel & Muis) doorelkaar
  woensdag 2 november 2005 @ 19:28:36 #30
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31905730
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:08 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Je hoeft jezelf niet zo te verontschuldigen hoor... Zelfs al dácht je er wél zo over, dan nog is het jouw mening en die moeten we respecteren van elkaar. Ik vind de vraag op zich ook best goed. Voorheen dacht ik ook altijd dat alleen pubers op internetfora rondhingen, maar de praktijk blijkt anders. Hier in het BB forum is de gemiddelde leeftijd zelfs 30+ geloof ik....

Zinvolle discussie, alleen jammer dat er weinig 'tegenstanders' posten. Maar dat komt ook wellicht omdat ie alleen in het BB forum staat. Om een goeie discussie te krijgen zou ie eigenlijk in GC moeten staan ofzo....
De gemiddelde leeftijd in het BB forum is inderdaad hoger dan elders op Fok... Dus ik vraag me af of je die goeie discussie wel zult krijgen in bijvoorbeeld GC..
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_31905777
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:08 schreef flugeltje het volgende:
Zinvolle discussie, alleen jammer dat er weinig 'tegenstanders' posten. Maar dat komt ook wellicht omdat ie alleen in het BB forum staat. Om een goeie discussie te krijgen zou ie eigenlijk in GC moeten staan ofzo....
De meeste tegenstanders komen niet verder dan 'BB is voor debielen' dus daar heb je ook niet echt een leuke discussie mee.
  woensdag 2 november 2005 @ 19:35:09 #32
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31905940
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:24 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ojee
Het was muizemeis....
Ik haal jullie (Flugel & Muis) doorelkaar


Gelukkig voel ik mezelf daar niet door beledigd... Muizemeis is lief
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 2 november 2005 @ 19:37:28 #33
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31906011
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:28 schreef teamlead het volgende:

[..]

De gemiddelde leeftijd in het BB forum is inderdaad hoger dan elders op Fok... Dus ik vraag me af of je die goeie discussie wel zult krijgen in bijvoorbeeld GC..
Zolang je de discussie niet binnen PUB aanzwengeld valt het wellicht best mee...

Maar goed, de meeste mensen die op fok rondhangen hebben sowieso al geen leven, dus die discussie is wellicht een erg kort leven beschoren
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 2 november 2005 @ 22:02:48 #34
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_31911400
BB is gewoon verslavend dat is gewoon zo, en er zijn hier ook gewoon mensen die geen leven hebben en de hele dag de streams zitten te kijken
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_31911772
Goed ikheb het geprobeerd. Ik dacht misschien mis ik iets.
Ik heb vanavond een stukje gekeken.
Ik zag verschillende mensen een discussie hebben over kipfilets........
En of er wel of niet tepels zichtbaar waren.
Ik ben dan een te erge youp van het Hek fan, en denk dan:
Wat zouden de mensen in Afghanistan hier nu van denken.
Ik denk "Laat ons maar honger lijden, uit dat land hoef ik geen voedsel, stel je voor dat we net zo welvarend worden als in Nederland, dan moeten we ook daar naar kijken...."
Maar misschien neemt mijn negatieve darkside het weer over.
Zo vind ik mezelf steeds weer heen en weer geslingerd tussen deze twee stellingen.
Wat betreft de discussie in een ander forum onderdeel voeren:
Ik wil dit begrijpen. echt waar. Maar de onzinnigeheid ervan is iets waar ik kennelijk niet in mee kan gaan. Al heb ik een goed gevoel voor humor, heb ik ook zo mijn programma's waar de nutteloosheid vanaf druipt (bekentenis: politieachtervolgingen, stom, stommer, stomst kijk ik graag) BB is voor mij niet weggelegd....Maar mijn voordeel dat (en ik citeer) "BB is voor debielen" is weggenomen met deze discussie. Hoewel niet voor mij, toch veel plezier gewenst.
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.
pi_31912211
Zonder meer een teken van een leeg privéleven, maar dat is tegenwoordig niet meer zo zeldzaam. En 'leeg' is natuurlijk ook maar subjectief...
pi_31912823
Zal ik ook nog een bescheiden bijdrage leveren.
Ik ben nieuw hier op FOK! en nieuw met BB. Ik heb aleen van BB1 10 minuten gezien, ik ben toen afgehaakt omdat ik het compleet zinloze tv vond, en vind overigens.
Sinds kort kijk ik ook fanatiek BB, heeft meerdere oorzaken, mijn vriendin is BB gek, ik heb dus de eerste afleveringen meegekeken. Toen ontdekte ik bij toeval dat FOK! een heel BB hoekje heeft. Door FOK! heb ik de livestreams ontdekt. De combinatie van die drie factoren hebben veroorzaakt dat ik BB nu fanatieker volg dan mijn vriendin.
Heb ik een leeg leven? Nee, denk het niet, ik heb een volledige baan, genoeg kennissen en vrienden en brede interesses. Heb over veel dingen een mening, vind het ook leuk om te discusieren. Waarom naar BB kijken? Het is vooral leuk omdat je je hier kan opwinden over totaal onbelangerijke zaken, dit in vergelijking met de wereldproblematiek. Daar kan ik me ook over opwinden, maar dat kan me meer raken dan BB.
Maar hier kan ik me lekker opwinden over de lach van Chantal, het egoisme van Tanja, het onterecht bashen van Menno, en ga zo maar door. Niet te vergeten de fakepics, die maken het ook dat ik BB zo leuk vind.
Het is onschulidg vermaak, ik heb verder niks met story, prive, boulevard en ga zo maar door, maar ik mag nu van mezelf BB leuk vinden, en dat is ook prettig
Heel verhaal, hoop dat het een beetje overkomt zoals ik het bedoel, maar dat is altijd afwachten als je iets typed, typt of typet (ben er nog steeds niet uit wat de juiste spelling is) Dit bij gebrek aan interactie met de toehoorder.
  donderdag 3 november 2005 @ 12:48:44 #38
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_31925114
Ik heb wel een leeg leven , ik kijk BB als opvulling.
pi_31925404
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:48 schreef Bep het volgende:
Ik heb wel een leeg leven , ik kijk BB als opvulling.
Ik ook. Heerlijk. En als het afgelopen is ga ik uit verveling misschien weer werken ofzo.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  donderdag 3 november 2005 @ 17:00:58 #40
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_31932654
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Ik ook. Heerlijk. En als het afgelopen is ga ik uit verveling misschien weer werken ofzo.
BB is heerlijk als achtergrond- geluid/beeld.

Vanavond weer, als ik bij mijn ouders aan de koffie zit.
pi_31932887
Ehmm... er is geen leegte in mijn leven... ik probeer BB juist in mijn drukke schema te plaatsen.. lukt aardig En de reden is puur vermaak! En ik kijk graag naar Lieske, Natalie en Dido In real life kijk ik ook veel naar mensen... vind ik altijd al interresant... en dan heb je ook nog dat het leuk is te kijken wat er in een groep mensen allemaal gebeurd... beetje psycologisch etc... is gewoon leuk om naar te kijken....
pi_31933306
Wat is er eigenlijk tegen een leeg leven?
Bovendien is alle amusment er voor om lege momenten op te vullen? Dan moet je ook niet naar de film gaan of gaan karten, naar de kroeg of weet ik wat want dat zijn allemaal nutteloze leegtevullers.
Wie dit leest is gek
pi_31933782
Nee mn leven is zeker niet leeg hoor.

Moet ook gewoon werken,Je hebt nog je vrienden en hobbys.
Het is gewoon leuk om te kijken,En mee te leven.

Andere mensen hebben weer andere programmas,Waar ze naar kijken.
Zoals:Sport,Gtst,Jensen.
Tja waarom kijk je dan daarnaar?

Vind BB heel amusant,Maar blijf er niet speciaal de hele dag voor thuis.
Als ik wat anders leuks heb te doen
pi_31933817
bb is voer voor andersbegaafden.. iets anders kan ik het niet noemen.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31934168
als je het echt 24/7 kijkt of iets wat daar in de buurt komt, als je als je thuis komt het eerste wat je doet naar de PC rennen is en de streams aanzetten, als de streams ueberhaupt aan staan non stop, ook als je slaapt of er niet bent, als je je het wel en wee van de bewoners écht aantrekt, als je soms tot bedaren moet komen omdat je weer eens je aan de bewoners ergert, of aan andere users, als je regelmatig gaat lopen bekvechten in de betreffende topics, als je echt ziedend kutn worden vanwege een zogenaamde oneerlijke nominatie, als je gilt "ik kijk nooooit meer" als er volgens jou gesjoemeld is met de smsjes/belletjes, om vervolgens gewoon weer door te posten, als je je eigen gezin of vrienden op de 2e plaats zet omdat "je niets wil missen, dit écht even moet zien" voor de zoveelste keer, als je vrij neemt als je belangrijke ontwikkelingen verwacht, als je je hele vakantie achter de pc doorbrengt ipv de hort op te gaan met gezin en/of vrienden, als je de laatste dag dat je níet gekeken hebt je niet meer kunt herinneren, als je opziet tegen het moment dat BB er niet meer is, ja dán moet je eigen leven wel flink kut zijn, ja
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31934402
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:05 schreef milagro het volgende:
als je het echt 24/7 kijkt of iets wat daar in de buurt komt, als je als je thuis komt het eerste wat je doet naar de PC rennen is en de streams aanzetten, als de streams ueberhaupt aan staan non stop, ook als je slaapt of er niet bent, als je je het wel en wee van de bewoners écht aantrekt, als je soms tot bedaren moet komen omdat je weer eens je aan de bewoners ergert, of aan andere users, als je regelmatig gaat lopen bekvechten in de betreffende topics, als je echt ziedend kutn worden vanwege een zogenaamde oneerlijke nominatie, als je gilt "ik kijk nooooit meer" als er volgens jou gesjoemeld is met de smsjes/belletjes, om vervolgens gewoon weer door te posten, als je je eigen gezin of vrienden op de 2e plaats zet omdat "je niets wil missen, dit écht even moet zien" voor de zoveelste keer, als je vrij neemt als je belangrijke ontwikkelingen verwacht, als je je hele vakantie achter de pc doorbrengt ipv de hort op te gaan met gezin en/of vrienden, als je de laatste dag dat je níet gekeken hebt je niet meer kunt herinneren, als je opziet tegen het moment dat BB er niet meer is, ja dán moet je eigen leven wel flink kut zijn, ja
waar slaat dat nou weer op
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')